Siarra szemszöge:Szuper napom volt! Oké a hétfőket nem szoktam szeretni. De ma találkoztam az egyetlen amerikai barátommal. Plusz szeptember 16.-kán újra lovagolhatok.
Oké kezdem az elején.
Szóval a reggel szokásosan telt. Felöltöztem, ( fehér kötött pulcsi, alatta szürke póló , fekete trapéz farmer és fekete converse torna cipő) reggeli és elindultunk. Péntek óta a Jonas testvérekkel megyek suliba. Szóval tálalkoztunk az utca sarkon Joe szokás szerint bolond volt, Kevin csak állt, Nick meg az alapozót piszkálta. ( Mivel még péntek Zsolti behúzott neki a jobb szemére!)
-Nick fejezd be az alapozónak a piszkálását!-szóltam rá.-Elkened , és borzalmasan fogsz kinézni!-csaptam meg a kezét erősen.
-Bocsi , de ez nagyon irritálja az amit anya kent rá reggel!
-Próbáld nem piszkálni!-szóltam rá újra.
-Jól van anya!-nevetett fel.
Ezután elindultunk a sulihoz. Ma reggel kivételesen oda mentünk a többiekhez.
De nem maradtunk sokáig , mert Kinga oda jött és őt nem nagyon bírjuk. Én kimondottan gyűlölöm. A stílusa miatt.
Máday ma éppen rám tett megjegyzést , mikor az aulában mentünk a lépcső felé.
-Siarra Johns, örülnék , ha néha eltennéd az Mp 3 lejátszodat!-kiáltott rám az ig-helyettes asszony.
Nick és én gyorsan felmentünk. Nick elment mosdóba én a suliboxomnál pakoltam/díszítettem. Mikor meghallottam, egy ismerős hangot a hátam mögül.
-Nocsak , nocsak kit látnak szemei? Csak nem Siarra Johns?-mondta mire én megfordultam és megláttam azt az embert akit 3 éves korom óta ismerek.
-Cortez!-kiáltottam fel és megöleltem.-Te tényleg ide költöztél! Úristen!-kiabáltam.
-Ne kiabálj megsüketülök!-szólt rám és vissza ölelt.
Nick kijött a mosdóból a kiabálásra. Cortez elengedett. Kicsit féltve nézett engem mikor Nick oda jött. Igen Cortez , megmondta mikor még kicsik voltunk , hogy a húga vagyok. Ha nem is vér szerint.
-Mi történt?-kérdezte Nick.-Siarra jól vagy?
-Igen.-halkítottam le.
-Ki a barátod?-kérdezte Nick.
-Oo persze! Cortez ő Nick! Nick ő Cortez!-mutattam be a két fiút egymásnak.-Cortez az amerikai barátom.-mondtam.-Nick pedig a Jonas Brothers egyik tagja és az új legjobb barátom!-magyaráztam tovább.
-Örülök Nick! Cortez vagyok.-fogott kezet Nick-kel.
-Szia Cortez! Nick vagyok!-viszonozta Nick is a kéz fogást.-Mióta ismered Siarra-t?
-3 éves kora óta. Kizárólag csak barátok vagyunk!-mondta nevetetve. Nick totál zavarba jött. Én kicsit nevetettem majd megszólaltam.
-Menjetek be a terembe és beszélgessetek!-löktem meg a két fiút. Nick elindult be. Cortez még ott maradt és oda súgta ezt.
-Szerintem tetszel neki!-suttogta mosolyogva.
-Hülye! Alig ismer 6 napja!-csaptam fejbe gyengén.
Cortez nevetve bement a terembe , én még álltam. Aztán bementem a terembe ahol állt a bál. Adris és Robi a tv-n játszottak, Reni és Arnold olvastak , Kinga üvöltött Ricsivel mert kihúzta a hajgumit a hajából. ( Egész vicces volt mert Kinga úgy nézett ki mint egy őrült!) Virág tinédzser magazint olvasott , Dave kütyüzött, Cortez és Nick pedig szerencsémre beszélgettek. Oda mentem a padomhoz és elzavartam Cortez-t a székemről aki erre felült Nick padjára. ( Nem értem a fiúkat)
-Miről van szó?-kérdeztem miközben kipakoltam.
-Csak arról beszéltünk , hogy ki mit gondol gáznak.-vont vállat Cortez.-Amúgy Nick az olvasás nagyon unalmas dolog!-közölte.
-Szerintem nem.-válaszolt Nick.-Mindegy. Ízlések és pofonok szokás mondani.-vont vállat.
Cortez és Nick elhallgattak, majd Cortez hozzám fordult.
-Lovagolsz még?-kérdezte.
-Lovagolsz?-kérdezte Nick is. Két barát közti különbség. Az egyik már annyira ismer , hogy mindent észre vesz a másik meg...hát még nem ismer nagyon.
-Igen. De még nem tudom, mikor és hova mehetnék itt Magyarországon.-válaszoltam mindkét kérdésre. Amit Kinga meghallott és oda jött kiosztani csak elküldtem a fenébe.
-Te meg a lovaglás?-kezdte.-Képzelem milyen béna lehetsz benne!
-Téged ki kérdezett?-szálltam szembe vele.
-Fogadjuk , hogy leestél az első vágtádnál és ügetésednél!-mondta lesajnálóan.
-Nem, és képzeld az 1. vágtam szabadon volt futószár nélkül!-mondtam magabiztosan.
-Csoda , hogy a ló még nem dobott le!-mondta Kinga.-Nagyon , szétszórt vagy! Mindent csak kidobálsz a padra?-mutatót a padokon heverő, MP3 lejátszóra , a matek füzetemre , a tolltartómra plusz a tollaimra amik szintén a padom voltak és Cortez Cola-ra
-Most matek óránk lesz így kell a füzet és a tollak , ceruzák. A Cola pedig kedves Cortez-é!-mondtam nyugodtan. Bár a Cola-t oda adtam Cortez-nek. Aki Nick-kel együtt csendben figyelte Kingával való szó csatámat.
-És az MP3 minek ha beszélgetsz Nickholas-szal és Cortez-zel?-kérdezte gúnyosan.
-Azért, mert ha ide jönne egy ilyen idegesítő és nagyképű lány mint te akkor betudjam kapcsolni és ne halljam az idegesítő rikácsolásod drága Kinga!-osztottam ki. Kinga sértődötten elment.
Nick és Cortez némán álltak, majd Cortez megtörte.
-A stílusod nem változott.-jegyezte meg Cortez.
-Én rendesen félek ilyenkor Siarra-tól!-tette hozzá Nick halkan. Én felvontam a szemöldököm.-De kedvellek!-szólalt meg gyorsan.
-Tetszik neked Siarra?-kérdezte Cortez.
-Nem, csak a barátom! Van barátnőm!-mondta Nick a kelleténél hangosabban. Mindenki oda kapta a fejét.
A srác behúzta a nyakát és letette a fejét a padra ahol Cortez ült.
-Nick, te nagyon szerencsétlen vagy!-nevetett Cortez.
-Tudom..-motyogta Nick.
Ezután kezdődött a matek óra Gazdag tanárnő feleltetett.
-Nézzük...Siarra Johns írd fel a házit a táblára!-hívott ki. Felírtam és a házim ugyan hibátlan lett , de utána kaptam plusz egy feladatot amiben lett egy hibám , de kijavítottam. Így 5-ős lett.
YOU ARE READING
Jonas-ék a Szent Johanna Gimiben?
FanfictionMi lenne ha a Szent Johanna Gimibe , egy Siarra Johns nevű diák menne és mellé még a 3 Jonas testvér. Nick és Siarra Reniék osztályába? Ha érdekel olvas bele!