Siarra szemszöge:
A mai napom, elég sűrűre sikerült. Szóval mivel 15.-ke van ezért egy nap van Nick 15. születésnapjáig. Plusz holnap megyek újra lovagolni. Szóval ma suli után kb 2 órát töltöttem anyuval a plázába. ( Nagyon fáradt vagyok!!!!) Utána meg még Nick-kel fizikáztam is!
Na de az elején.
Szóval reggel miután elkészültem , mindennel lementem reggelizni. Anya és apa már reggeliztek, ami azért volt furcsa , mert általában utánam kelnek, én 6:00 kelek mert ugye én zuhanyzók reggel is. Szeretek felfrissülten suliba menni.
Míg ők 6:30-kor és általában még nem szokott kész lenni a reggeli. De ma szerencsére kész volt. ( Tegnap megjött és hányingerem volt így nem vacsoráztam.) Egy szóval nagyon éhes voltam.Szóval lementem reggelizni. A reggeli amerikai palacsinta volt eper lekvárral és zöld teával. Nyami.
-Jó reggelt!-köszöntem viszonylag vidáman.
-Szia Sisy!-köszönt apa.
- Jó reggelt!-kezdte anya.-Hogy vagy?
-Görcsölök.-vallottam be.-Plusz nagyon éhes vagyok!-haraptam bele a palacsintámba.
-Adok görcs oldót!-állt fel anya és a gyógyszeres dobozból elővett egy görcsoldó tablettát amit bevetettem egy bögre teával.
-Egy fél óra múlva jobb lesz!-simogatta meg anya a hátam.-Biztos mész így lovagolni?-ült vissza az asztalhoz.
-Ez nem állít meg, még lázasan is elmennék!-jelentettem ki határozottan.
Apa nevetett és kis híján vissza köpte a teát a bögrébe. Amin a legjobb anya felírat állt. ( Apa szereti ezzel cukkolni anyát..) Hogy miért azt nem tudom és nem is akarom.Na de , hogy apa miért nevetett? Hát egyszer mikor , kb 8-9 éves lehetettem, apu nem vette észre, hogy lázas vagyok ahogy így elvitt lovagolni. Hozzá teszem , én éreztem, hogy rosszul vagyok, de akkor is elakartam menni.
Így nem szóltam apának és elmentem lovagolni.
Bajom nem lett, de anya nagyon leszidta apát.Na mindegy..
Szóval folytattuk a reggelit , amíg Nick nem írt, hogy elindultak.Nick üzenete: Szia! Elindultunk!
Ui: Joe ma nagyon hülye!-Elindulok!-álltam fel.-A fiúk is most indulnak!-mondtam , miközben felkaptam a bordó farmer dzsekim. Amit anya , nem hagyott szó nélkül.
-Ez nem az én farmer dzsekim?-kérdezte anya.
Hát talán tényleg anyáé volt, de egy kamasz lánynak szerintem kötelessége ellopni az anyja tini kori ruháit.
-Igen.-mondtam.-Talán baj?-kérdeztem kicsit, megszeppenve.
-Nem, nagyon jól áll kicsim!-mosolygott anya kedvesen.-Menj ne várasd a fiúkat!
Apa köhögött párat. De anya és én nem foglalkoztunk vele.Világ életemben jobban kijöttem a fiúkkal, mint a lányokkal. A fiúk , sokkal megértőbbek mint a lányok. Valamint, néha érettebbek is bizonyos értelemben. Ami az osztálytársaink illeti az már más kérdés.
De talán Cortez és Nick normális. Na jó Cortez néha kérdéses , de amúgy normális. Nick meg, tudom, hogy titkol valamit , de szerintem ő is normális.Na de mindegy. Elköszöntem anyáéktól és elindultam a suliba.
Az utca saroknál megláttam a Jonas fiúkat.
Kevin-en egy fehér kapucnis pulóver volt, sötétkék farmer és egy fehér Adidas cipő. Joe-n egy zöld póló volt, fekete farmer és egy piros cipzáros pulóver és fekete Nike cipő. Aztán Nick-n egy kék-zöld kockás flanel ing volt, alatta egy fehér póló , barna nadrág amibe egy fekete övet fűzött és végül egy fekete Converse cipőt viselt. Komolyan Nick-nek jó stílusa van!-Sziasztok!-köszöntem.-Nick , jól nézel ki!-mosolyogtam rá. A srác zavarba jött.
-Kö..szi!-dadogta.-Te is.. jó a szetted!-dicsérte meg a ruhám, ami kék farmer nadrágból állt, egy fekete pólóból és ugye a bordó farmer dzsekiből állt.-Valamint a hajad is klassz...-utalt a hajamra ami amúgy semmi extra nem volt csak össze volt kötve.
-Kösz..a tiéd is!-mosolyogtam furán.
Ezután pár perc csend állt be majd Joe megszólalt.
-Siarra ma fűt a szerelem?-fordult felém.
-Nem vagyok szerelmes!-néztem rá, nagyon furán. De komolyan, ennek elmentek otthonról! Honnan szedi, hogy szerelmes vagyok?!! Mikor nem!
-Csak vicc volt , ne reagáld túl!-nevetett.-Csak a bordó dzsekid miatt mondtam!
-Vicces!-forgattam a szemem.
-Együtt kell élnünk vele!-mondta Kevin idegesen.
Tudtam , hogy valami baj van, mert Kevin mindig nyugodt.
-Kevin van valami baj?-kérdeztem óvatosan.
A legidősebb Jonas pár pillanatig hallgatott, majd bele kezdetett.
-Henry beteg lett, a barátnőm Emma szakított velem, ma nekem kell délután apával gazolni aztán Nick megkért, hogy segítsek neki a fizikában mert holnap dolgozatott írtok utána Joe-val kell át válogatnom a ruháit...-kezdte sorolni.-Akkor még tanulnom is kell plussz...ahhhhhh!!!!-akadt szét teljesen.
Én pár percig csodálkozva néztem rá, aztán megöleltem, nem segít a helyzeten sokat , de legalább lenyugodott.
-Semmi baj! Ha kell fizikázok Nick-kel!-ajánlottam fel Kevin-nek.
-Köszönöm!-sóhajtott könnyebben.
YOU ARE READING
Jonas-ék a Szent Johanna Gimiben?
FanfictionMi lenne ha a Szent Johanna Gimibe , egy Siarra Johns nevű diák menne és mellé még a 3 Jonas testvér. Nick és Siarra Reniék osztályába? Ha érdekel olvas bele!