Szeptember 2.

41 3 11
                                    

Nick szemszöge:
Az emberek általában, az iskola második napján alszanak el és az elsőn kelnek korán. Nálam ez fordítva sült el.
Tegnap ugye jól elkéstem ma meg túl korán keltem. Kb 3:45-kor ébredtem fel és azt hittem meghalok az unalomban 6:30-ig. 3-szór mértem a vércukrom csak úgy, kiválasztottam a ruhámat ( amit nem szoktam, csak fel kapok valamit ) egy bordó pulcsit , egy kék nadrágot és egy fekete pólót vettem elő. Aztán néztem a telefonomon az időt 4:00 volt még csak úgy voltam vele megtréfáltom Joe-t , ezt elvettetem mert 3-szór jobban megszívtam volna. Ezzel elment kb 30 perc. Végül vissza feküdni szenvedni az ágyamba és bumm ismét Siarra-n járt az agyam, hogy mi van ha nem bocsát meg? Mi van ha nem is akar látni? Mi van ha rajongó és ki fog használni?
Na igen kb ezzel elvoltam 5:30-ig. Majd hallottam, hogy anya fel kell és elindul a szobám felé, próbáltam úgy csinálni mintha aludnék. De anya sajnos jobban ismer és gyanítom hallotta a majdnem 2 órás nyűglődésem.
-Nicky..ébren vagy?-szólalt meg anya álmosan.
Nem válaszoltam remélve, hogy kimegy.
-Nicky..hahó tudom, hogy nem alszol!-ült le az ágyamra.
-Na jó..-nyitottam ki a szemem.-Ébren vagyok.
-Mióta?-kérdezte és én felültem.
-Kb 3:45 óta....-vallottam be.
-Nick!
-Bocsi csak izgulok , mert ma már rendes óráink is lesznek. Lesz nyelvtan és kicsit izgulok...-kamuztam , ha bár némi igazság volt benne.
-Nem kell, egész jól beszéltek már magyarul sokat értettek és írni olvasni igaz még nem folyékonyan , de tudtok! Ne aggódj Nick!-simogatta meg anya az arcom.
-Oké..-sóhajtottam.
-Figyelj 6:00 van már ne aludj vissza! Kezdj el öltözködni és ma csináld meg a hajad!-kócolta össze a hajam. Bár mondjuk amennyire a göndör hajamat össze lehet kócolni.
-Anyu..ne!-nevettem.-Köszönöm.
-Nincs mit, megköszönöd ez az anyukák dolga , hogy helyre tegyék a gyerekeik agyát.-simogatta meg a hajam.-Na készülődj!-állt fel anya az ágyról és kiment.
Én kiment a fürdőbe és lezuhanyoztam és meg mosakodtam. Majd vissza jöttem a szobámba és felvettem a kikészített ruhámat.
Természetesen Joe berontott a szobámba egy száll kisgatyában , de meg is állt mert rájött , hogy ébren vagyok.
-Jó reggelt!-köszöntem miközben pakoltam a táskámba.-Nem fáztál?-utaltam arra, hogy Joe alsó neműben van.
-Még csak Szeptember 2. van. Nincs hideg.-vont vállat.-Azt ne mond , hogy te pizsomában aludtál!
-De!-vágtam rá.-Ott van az ágyamon...valahol..-néztem az ágyamra ami rendezetlen volt.
-Mi van a papír boltos csajszi elvette az eszed?-gúnyolódott.
-Van neve is és nem..-kezdtem el beágyazni.
-Mi a neve?
-Ha elmondom drága jó Joseph életem végig szekálni fogsz!-vettem oda.
Na igen, mi Joe-val reggel 6:30-kor is képesek vagyunk száj karatézni.
-Fiúk minden rendben?-érkezett meg Kevin ő legalább pizsomában. -Joe jesszus! Vegyél fel valamit!
-Miért is?-nézett Joe Kevinre.
-Talán mert éjszaka nagyon hűvös volt! Ez nem Kalifornia hanem Magyarország!
-Kevesebb sál Kevin!-nevetett Joe.-Kevesebb sál!
-Kösz..miről volt szó?-kérdezte. Én meg akaratlanul is elmondta Siarra nevét.
-Siarra-ról...-mondtam.
-Kiről?-kérdezte Kevin Joe pedig vele egy időben ezt mondta.-Há! Meg van a madárka!
-Mi?-értetlenkedett Kevin.
-Semmi!-mondtam.-Kifelé és menjetek készülődni mert nem akartok Máday-val balhézni!
-Na Nick a tapasztalt!-röhögött Joe.
-Na igen!-nevetett Kevin is.
-Kifelé!-kiáltottam rájuk nevetve.
Joe és Kevin kimentek én gyorsan befejeztem a bepakolást.
Végül lementem reggelizni, ezúttal nem rohantam.
Anya már csinálta a reggelit apa vagy újságot olvasott vagy nyitott szemmel aludt.
Mindegy.
Reggeli után elindultunk a suliban. Beültünk a kocsiba.
Kevin vezetett. Joe hülyéskedett én csendben ültem a hátsó ülésen.
-Joe fejezd be és tedd le a segged!-kiáltott rá Kevin, mivel Joe kihajolt az ablakon , hogy integessen.
-Jól van apa!-nevetett.
-Ha..-kezdte Kevin de nem fejezte be mert oda értünk a sulihoz.
Kiszálltunk, mindenki tapsolt és éljenzett. Miért? Már nem vagyunk híresek, tudtommal..
Mindegy.
Semmivel és senkivel nem foglalkoztam. Megláttam az osztálytársaim és oda mentem.
-Sziasztok..-köszöntem bátortalanul.
-Cső!!!-köszöntek a fiúk.
-Hogy hívnak titeket?-érdeklődtem.
-Zsolti.-vont vállat egy kicsit duci fiú.
-Dávid de neked csak Dave!-mondta egy öltönyös srác. Megkönnyebbülten, hogy talán van még egy amerikai.
-Amerikai vagy?-kérdeztem Dave-et.
-Dehogy! Attól, hogy te valami híres amerikai énekes vagy még nem azt jelenti, hogy mindenki az!-váltott bunkóra.
-Cs..ak kérdezzem..-dadogtam.
-Héj nyugi! Csak hülyültünk! Ricsi vagyok!-röhögött ki Ricsi.
-Örvendek Ricky...-ismételtem meg zavartan. Erre mindenki röhögni kezdett. Na igen én meg a magyar betűk.
-Nagyon sajnálom.-dadogtam.
A fiúk tovább röhögtek rajtam. Én zavartan bementem a suliba. Behúzott fejjel mentem el Máday mellett. Majd felment a terembe és leültem a helyemre és néztem ki az ablakon.
-Hahó!-üvöltött rám egy lány.-Mi van már?
-Bocsánat.-fordultam oda.-Mit szeretnél?
-Kinyitni az ablakot a két kocka Robi és Andris elég büdösek!
-Na!-kiáltott fel a két kocka.
A lány ezzel mit sem törődött.
-Szóval kinyitnád az ablakot?-förmedt rám.
-Persze. Bukóra vagy...-elgondolkodtam mert nem jutott eszembe egy szó.
-Teljesen!
-Oké.-kinyitottam és nagyon szép kilátás nyílt az udvarra.-Amúgy Nick vagyok.-nyújtottam kezet.
-Ezt szerintem mindenki tudja! Szatmáry Kinga!-fogott velem kezet.
-Örülök Kindza...-oké nekem reggel fixen volt valami a cukrommal mert nem ilyen szoktam lenni.
Amúgy Kingának nem tetszett és akkor pofont adott , hogy bepirult az arcom.
-Aa..-kaptam az arcomhoz.
Ez volt az a pont ahol megjött Siarra. Aki elég jól nézett ki. Jesszus van csajom és ilyeneket gondolok. Vissza Siarra-ra. Akin egy szürke cipzáros pulóver egy kék Russel Atlitich-es póló , fekete lazább anyagú farmer és fekete Converse torna cipő. A haja felső részét felkötötte ami miatt látszott , hogy mennyire hullámos az alja. Sötétlila hátizsákja lazán lógott a vállán.
Egy pillanatig fel sem tűnt mennyire fájt Kinga csapása.
-Itt meg mi történik?-kérdezte Siarra mosolyogva.
-Kisebb agyrászkodás kaptam amúgy semmi.-mondtam halkan.
-Oké.-nevetett Siarra. Kinga közben elment a helyére.
-Láttad mi?-utaltam a pofonra.
-Persze.-tette le a táskáját és leült ahogy én is vissza ültem.-Azt javaslom kerüld Kingát.
-Az lesz.-nevettem fel.-Amúgy nagyon sajnálom a tegnapit.
-Nincs mit sajnálni. Hiszen nem te jöttél nekem a papírboltban.
-Emlékszel még?-lepődtem meg.
-Nagyon ciki volt!-pirult el.
Megvontam a vállam amolyan ez van. Még beszélgettünk majd elkezdődött a francia.
A tanár bemutatkozott. Megpróbálom jól leírni.
Alphonse Duran. Nagyon szimpatikus. Kedves és lelkes. Mondjuk alig értettem valamit mert gyorsan beszélt.
Mikor végre kicsengettek franciáról elpakoltam.
Majd Siarra és én egyszerre álltunk fel.
-Kimegyünk?-kérdezte Siarra.
-Menjünk.-vontam vállat.
Az aulába Máday kiabált valamelyik A-s lánnyal mert a torna cipője helyett már magas sarkú volt rajta? Nem tudom. Azt viszont igen, hogy mikor kimentünk az udvarra hozzám vagy 8-an oda futottak hozzá teszem ebből 2 volt a fiú és 6 lány. De kimagyaráztam magam azzal, hogy kicsit frontos vagyok és fáj a fejem. Így békén hagytak.
Siarra-val leültünk egy padra és beszélgettünk.
-Amúgy te honnan is származol?-kérdeztem.
-Amerika. Los Angeles-ben laktunk anyával és apával.
-Az jó. Mi is Los Angeles-ben laktunk. Mi a kedvenc helyed?
-A Hollywood tábla. Apával oda jártunk kiskoromban piknikezni. Neked Nick?-nézett rám.
-Öm huu talán a tengerpart és a... Mi a Nature History Museum of La magyarul?-kérdeztem. Magyarra angolra egész jól megy de Angolról magyarra nem igen.
-Los Angeles-i természettörténelmi múzeum. Miért pont ez?-érdeklődött Siarra.
-Mert..nem tudom. Érdekes.
-Nem tudod vagy nehéz megfogalmazni magyarul?-nevetett fel.
-50-50.-nevetem fel én is.
-Akkor most beszéljünk angolul, a magyarod meg majd fejlesztünk!-váltott angolra. Így angolul beszéltünk tovább. ( Ezt a naplót is angolul írom)
Majd becsöngettek. Jött a földrajz és biztos vagyok benne , hogy nem lettem a tanárnő kedvence. 2 okból.
1.Joe 2. Mert összekevertem két fővárost.
Na de , hogy ez hogyan kezdőd?
Szóval a tanárnő , Farkas Evelin, elég leverten érkezett , pedig csak második óra volt.
-Jó napot kívánok!-jött be a terembe Farkas tanárnő.-Név sor olvasás,Anita-Kelemen Ádám? Oké nincs itt. Bencze Virág?
-Itt vagyok.-mondta az emós csaj lehangoltan.
Ez így folytatódott míg Siarra után én nem jöttem.
-Siarra Johns?-olvasta fel a nevét farkas tanárnő.
-Jelen.-tette fel a kezét Siarra.
-Nick Jonas...?
-Jelen.-emeltem kicsit a kezem.
Farkas tanárnő elég csúnyán nézett rám. Itt már tudtam, hogy itt van valami.
-Nem a testvéred véletlenül Joe Jonas?-kérdezte mogorván. Kb az játszódott le bennem, hogy "Joe kinyírlak! Mit csináltál?"
-De.-motyogtam.-Mit csinált Joe?
-Mi Magyarország fővárosa?-nézett rám csúnyán.
-Budapest?-dadogtam halkan.
-Mit mondtál Nickholas?-vonta fel a szemöldökét én meg azt hittem rosszat mondtam.-Ismételed meg hangosan!
-Bukarest?-válaszoltam hangosabban.
-Nagyszerű! Ezek szerint Jonas-ék nem értik a földrajzot!-csapott az asztalra.
-Elnézést tanárnő!-tette fel a kezét Siarra.
-Igen?-nézett rá Farkas.
-Nick először jól mondta, csak..nem tudom mi történt, de jól mondta!-közölte Siarra.
-Köszönöm Siarra , de úgy gondolom Nick-nek nem kell szóvivő csak mert úgy mond híres!-gúnyolt ki.
Siarra sóhajtott és elnézést kért.
Én ezután behúzott nyakkal ültem végig a földrajzot.Mikor vége lett Siarra oda jött.
-Na jó, ez gáz volt.-mondta kissé idegesen.
-Tudom, de ha utál akkor mennyire szívok szerinted?-néztem rá.
-Eléggé. Volt egy tanárom Amerikában, Mr. Moris. Azért utált , mert szerinte én nem értem a művészetet, már a zene művészetet. Mert nem értettem egyszer egy triolát hozzá teszem 39 fokos lázam volt!-akadt ki totálisan én meg csak csendben elindultam ki.
Siarra megnyugodott. Kimentünk az udvarra leültünk a padra és beszélgetünk vagy inkább ismerkedtünk továbbra is.
-Van tesód?-kérdeztem.
-Nincs. Egyke vagyok. Neked?-válaszolta Siarra.
-Van két bátyám Joe és Kevin. Majd bemutatom őket.
-Oké.-nevetett fel.-Valami tudni való, hogy ilyen "lelkes" stílusban mondtad?-mosolygott rám.
-Ja, nem csak...-kezdtem.-Mindegy majd megismered őket.-vontam vállat.
Siarra elkezdett röhögni és én is. Annyira röhögtünk , hogy feldőlt a pad amin ültünk. Bevertük a fejünket, de csak még jobban röhögtünk.
Majd Máday kirontott és oda jött hozzánk.
-Itt meg mi folyik?-kérdezett minket, de nem tudunk válaszolni annyira röhögtünk.-Válaszoljatok!-kiáltott ránk, de képtelenek voltunk komolyan venni az igazgatóhelyettes asszonyt.-Menjetek szobára!-szaladt ki gyanítom véletlenül a száján. Erre az egész udvar röhögni kezdett.
Siarra felült én feküdtem és még mindig szakadtam a röhögéstől.
-Nick elég!-csapott a combomra Siarra.
-Aa!-ültem fel. Most esik le, hogy ma két lánytól kaptam olyan ütést ami nagyon fájt.-Ezt miért?-kérdeztem.
-Fejezd be mert ez nagyon kínos volt!-förmedt rám. De nem bírta ki és újra elkezdett röhögni.
Majd Ricsi oda jött.
-Mizu?-ült le mellénk.
-Semmi-mondtuk egyszerre. Ricsi vissza ment a csapatához.
Mi fel állítottuk a padod , és vissza ültünk.
-Nincs kedved át jönni délután?-kérdeztem hirtelen.
-De persze.-mondta mosolyogva.
-Oké.-ezután megadtam neki a címünk és kezdőd a magyar óra ott semmi nem volt.
Majd a nap eltelt. Siarra-val minden szünetben beszélgettünk. Rájöttem,hogy nagyon okos és egyáltalán nem is tudja , hogy híresek voltunk. Ami plusz pont. Meg anyanyelvi szinten beszél amerikaiul ami nagyon jó!
Utolsó óra után Siarra-val kimentünk Joe és Kevin már a suli előtt vártak.
-Sziasztok!-köszöntem.
-Szia Nick.-köszöntek vissza.
-Srácok,ő itt Siarra, Siarra ők itt Joe és Kevin!-mutattam be őket egymásnak.
-Szia Siarra!-köszönt Kevin.-Kevin vagyok.
-Örülök Kevin. Siarra vagyok!-köszönt mosolyogva.-Miért van rajtad sál?
-Tetszik?-kérdezte Kevin.
-Aha...-mondta furán Siarra.
-Sálas Kevinnek hívjuk Nick-kel.-szólalt meg Joe.-Joe vagyok , a helyes és menő a bandában!
-Siarra,az a lány aki ha nem fejezd be a nagyképű dumát leütlek!-mondta Siarra a maga stílusában.
-Oké gyanítom, nem tudja , hogy híresek voltunk!-nevetett Joe.-Csak óvatosan Nick!-veregette a vállam.
-Tudom, hogy híresek vagytok, de szerintem nem látszik rajtatok!-oltotta le Siarra Joe-t.
-Megyünk srácok?-kérdezte Kevin. -Siarra haza vigyünk?
-Á nem kell, meg hagyom nektek még ezt a 30 percet, hogy hármasban hülyüljetek!-nevetett fel Siarra.
-Miről beszél Nick?-kérdezte Joe és Kevin egyszerre.
-Ja igen , Siarra át jön délután egy órára.-nevettem fel kínosan.-Csak előbb szólok anyának.
-Én is.-vont vállat Siarra.
-Ezt megbeszéltük. Joe , Nick indulunk!-szólt Kevin határozottan.
Elköszönt én Siarra-tól és beültem apa kocsijának a hátsó ülésére. Joe és Kevin előre. Kevin vezetet. És Joe piszkálni kezdett.
-Egész helyes lány Nick!-fordult hátra.
-Joe van barátnőm,tudod Miley!-emlékeztettem.
-Hol van ő már!-vont vállat.-Én ma 5 csajt hülyítettem.
-Jézus Joe!-kiáltottam fel Kevinnel egyszerre.
-Mi van?
Erre se Kevin se én nem válaszoltam. Én csak néztem ahogy Kevin leparkol a garázs előtt és majdnem neki ment az ajtónak. Hangsúly a MAJDNEM. De kb 3 centi és neki megy. Mindegy. 
Bementünk anya a konyhában készített csirkés salátát vacsorára. Hozzá teszem , nem értem miért állt neki délután 14:35-kor.
-Sziasztok!-köszönt anya.-Milyen volt a suli?
-Jó!-mondtuk egyszerre. Joe és Kevin elindultak fel az emeletre mikor apa megszólalt a nappaliból.
-Várjatok fiúk!-szólt apa.
-Igen?-fordult vissza Joe és Kevin.
-Kérem az ellenőrzöttöket!-mondta apa.
Mindhárman kihalásztuk a táskánkból és oda adtuk apának.
-Nick, nézzük semmit nem írtak be ügyes!-nézte apa, majd vissza adta.-Kevin , se szaktanári se figyelmeztető se rossz jegy! Nagyon szép!-adta vissza apa Kevinnek az ellenőrzőjét.-Joe!-kiáltott fel apa , mikor kezébe vette Joe ellenőrzőjét.-Mi ez a szaktanári figyelmeztető?!
-Farkas tanárnő berágott rám, pedig semmit nem csináltam!-kezdett elmagyarázkodni Joe.
-Menjünk fel a szobádba és beszéljük ezt meg!-utasította apa Joe-t. Ők felmentek. Kevin pedig a mosdóba. Én oda mentem anyához.
-Anya..-kezdtem.
-Igen?-fordult felém.
-Ma lett egy barátom és áthívtam ha nem gond?-kérdeztem.
-Nick mennyi időre?
-1 órára. 3-tól 4-ig.
-Rendben de tudod 7-kor megnézzük a házikat és kikérdezzük a tananyagot.
-Tudom!-nevetettem fel.
-Jól van. Szólj neki! De előbb van pár kérdésem.
-Anya!-szörnyedtem el.
-Ezt muszáj Nick!-mondta kicsit szigorúan.-Szóval fiú vagy lány?-kérdezte.
-Lány, de csak barátok vagyunk!-mondtam hangsúlyozva a barátok szót.
-Jó. Hány éves?
-14 éves.-na jó ebbe volt némi hazugság mert itt még nem tudtam mikor született Siarra.
-Mi a neve?
-Siarra Johns.
Ez folytatódott jó sokáig. Majd fel jöhetem a szobámba
-Nick! Itt van Siarra!-kiabált fel anya.

Jonas-ék a Szent Johanna Gimiben? Where stories live. Discover now