Siarra szemszöge:
Ma reggel szó szerint 5:30-kor keltem! Általában 6:00-kor szól az ébresztőm. De ma valamilyen oknál fogva felébredtem fél órával előbb. Talán azért mert nagyon izgultam, a suli miatt.
6:00-ig hánykolódtam, az ágyban.
Mikor végre megszólalt az ébresztő órám, lecsaptam, és le is esett a földre. De nem tört össze. ( Anya ki is nyírt volna..)
Kikeltem az ágyamból és rohantam a fürdőbe lezuhanyozni.
Tegnap már meg mostam a hajam, így csak megmosakodtam. Egyébb csajos dolgokat.
Majd vissza jöttem, a szobámba, majd jött a tipikus kamasz lány probléma. MIT VEGYEK FEL ELSŐ NAP A SULIBA?
Megpróbáltam egy barna kockás szoknyát és egy fehér pólóval. De rájöttem, hogy Dress Code van az iskolában, és nem tudtam, mennyi a maximum ameddig a szoknyának lekell érnie így inkább felvettem egy sötétkék lazább anyagú farmert, egy csinosabb piros rövid ujjú pólót, egy világoskék farmer dzsekit, és persze nem maradhatott el a fekete Converse torna cipőm. ( Két féle van fekete és fehér. )
A hajamat kiengedve hagytam csak átfésültem. Meg tettem fel egy enyhe sminket ( szempilla és egy kis száj fény.) Tényleg kevés lehetett mert a szüleim, nem vették észre.
Lerohantam a konyhába. Anya már a tűzhely előtt állt és rántottát csinált.
-Jó reggelt Siarra!-köszönt kissé álmosan anya.-Korán keltél!-utalt arra, hogy 6:45 van.
Ilyenkor általában még készülődök.
Igen, én 6-ra állítom az ébresztőt és vissza alszom fél hétig.
-Tudom.-vontam vállat.
Anya befejezte a rántottát. Letettem a rántottát az asztalra és neki álltam reggelizni.
Idő közben apa is csatlakozott hozzánk. Majd kezdetét vette a "lányuk új iskolába megy egy új országban" kérdések. Hozzá teszem a szüleimnek nem új ez az ország, mivel apukám itt nőt fel Magyarországon, egy amerikai egyetem találkozott anyával. Aki ugye amerikai.
Nekem sem idegen annyira Magyarország. Mármint 14 éve ide járunk nyaranta és néha karácsonykor a nagyiékhoz vagy ugye ők jönnek ki. Így nincs bajom az olvasással vagy az írással. ( A nagyapa tanított meg mindenre! )
Na mindegy. A kérdések tehát.
-Siarra izgulsz?-kérdezte anya.
-Nem.
-Várod már?-kérdezte apa.
-Igen.
Ez még így ment 4 kérdésen keresztül,mikor úgy döntöttem, hogy fordul a kocka és én kérdeztem.
-Mikor keresünk lovardát, hogy lovagolhassak végre?-kérdeztem. 3 hónap kihagyás egy lovasnak KÍNZÁS!!!
-Ma neki állok ígérem!-mondta anya kissé fáradtan. Igen nem szekálom őket ezzel kb 3-4 hete. Ááá nem :)
-Oké. Sisy! 7:30, indulunk!-mondta apa lelkesen.
-Megyek!-kaptam be az utolsó falat rántottát.-Szia anya!
-Szép napot!-köszönt anya.
Beültünk a kocsiba. Elindultunk a sulihoz, mikor oda értünk pont egy lányt járatott le az apja.
-Te ne csináld ezt!-kértem meg aput, bár inkább hangzott parancsnak. Szerintem...
-Rendben!-mondta sejtelmesen apa.
Kiszálltam és apu persze dudált mindenki rám kezdett figyelni, de csak vállat vontam és bedugtam a fülhallgatóm, semmi nem szólt, de úgy voltam vele miért is ne. Ez bevált Amerikában 3 évig. 5.-től csinálom és itt Magyaroszágon is bevált! ;)
Bementem elintéztem a belépőkártyás dolgokat.
Utána felmentem a terembe ami a 21-es terem.
Mikor beléptem mindenki megbámult. Igen asszem ők voltak gólya táborba. Mindegy leültem a középső sor utolsó padjába és szemtanúja lehettem annak ahogy 3 lány egy csendes, egy nagyképű ( khm tapasztalt!) és egy emos lány összeveszik, azon, hogy kiüljön a csendes mellé. Na nem mintha nem egyes padok lennének! Mindegy.
Lényeg, a nagyképű csaj oda jött és beszélni kezdett.
-Annyira jó, hogy van legalább egy normális ebben az osztályban!-kezdte.-Szatmáry Kinga vagyok!
-Siarra Johns..-mondtam kellemetlenül. Mármint ne már! Bunkó a másik két lánnyal velem meg jó pofizik?
-Külföldi vagy? Amerikai?-kérdezte.
-Igen. Igen.-válaszoltam.-Már bocs, de most mit is csinálsz?
-Barátkozok! Mivel ők ketten ott elől lúzerek! Te biztos nem akarsz közéjük tartozni!-méregetett.
-Oh , hogy te menő vagy! Képzeld én a normálisak táborát erősítem! Vagyis nem vagyok menő!-játszottam a fejem.
-Mit akarsz ezzel?-kérdezte felháborodottan Kinga.
-Azt, hogy nem akarok olyannal barátkozni aki azt hiszi, hogy valaki amikor csak annyit tett , hogy lealázott két lányt!-közöltem higgadtan.-Szóval kérlek hagyj.-fújtam ki a levegőt.
Kinga megsértődött és át ment az a-sok termébe. Én halkan nevetem magamban, végül elővettem a spirál füzetem, és az MP3 lejátszom és elkezdtem dolgozni egy új dalomon. ( Nem vagyok gyerekszínész meg semmi ilyen , de néha jó buli dalokat írni majd otthon házilag felvenni! )
Ezzel el voltam amíg el nem kezdődött az első óra.
Az osztályfőnökünk bemutatkozott. Heller Endre. Anyának igaza volt tényleg nagyon kedves, bár szerintem 5 perc alatt kicsit túl sokat beszélt.
Majd megjelent valami Arnold nevű fiú 5 perc késéssel. Ofő csak azt mondta ebből ne csináljunk rendszert.
Ismét eltelt 5 perc és egy göndör hajú, vékony test alkatú fiú rohant be kissé ziláltan.
Azonnal felismertem, ő a srác a papírboltból akibe bele mentem! Azonnal lehajoltam és ezt kezdtem el mondogatni.
-Ilyen nincs! Istenem miért?!-motyogtam.
A következő pillanatban fel is kaptam a fejem mert az emos lány (Közben kiderült , hogy Virágnak hívják) elkezdett sikítozni és felállt majd ugrálni.
-ÚRISTEN!!!-siklotta.-EZ NICK JONAS!!-kezdett el ugrálni.
Én alig bírtam ki nevetés nélkül, igaz kínos volt nekem is, de szegény Nick totál zavarba jött. Megmerevedett , kipirult az arca és kínosan mosolygott. Majd jött az amit elakartam kerülni észre vett, a mosolya lefagyott az arcáról, és fix azt érezte , mint én.. vagyis MIÉRT?!!
Na Nick lefagyva állt az osztály előtt én végig őt figyeltem ő meg nem tudta hova figyeljen. Rám , az ofő-re vagy Virágra aki majdnem ráugrott.
-Virág, nyugodj meg!-szólt Heller.-Nick ülj le ott hátul még van egy hely Siarra mellett!-mutatott Heller a mellettem lévő padra az ablak mellett. Nyeltem. Egy mert mindenki engem figyelt kettő MERT MINEK KELLETT PONT MELLÉM ÜLTETNI NICK JONAS-t?
Mindegy. Nick hátra jött és leült a mellettem lévő padba.
Ezután az ofő megint bele kezdett a magyarázásba. Azt hittem leszakad a kezem.
Mindegy a csengő mentett meg.
Kivettem a spirál füzetem és az MP3 lejátszom, de megbotlottam a táskámba és lefejeltem Nick-et ahogy ő is engem.
-Sorry..-mondtam angolul, mikor felegyenesedtem.
-Nothing!-mondta zavartan.
Hmm deja vu? Vajon miért?
Mindegy kimentem a szekrényemhez és megnéztem, mekkora helyem lesz. ( Hát talán be férek)
Majd a félénk lány akivel Kinga össze balhézott oda jött hozzám.
-Szia!-kezdte.
-Hali..-köszöntem.
-Siarra igaz? Reni vagyok és nagyon köszönöm a mait. Kinga kicsit durva..-darálta szégyenlősen.
-Tudom.-válaszoltam röviden.
-Nem vagy valami társasági ember?
-Nem igen. De kiállok az igazságért.-vontam vállat.
-Oké. Figyelj , ha akarsz velem és Virággal lógni , csak nyugodtan!-mondta kedvesen Reni.
-Köszi.-mosolyogtam kicsit.
Ezután Reni elment. Én bementem a terembe a táskámért és megnéztem mi van benne amivel dekorálhatnám a szekrényem. Hát nem volt nálam sok dolog, csak két füzet. Egy az iskolai jegyezteknek egy pedig hát abban vannak a dalaim.
Szóval ja.
FELJEGYZÉS: Holnapra dekorokat kell vinni a szekrényembe.
Na de vissza a mai napra.
Szóval miután rájöttem, hogy semmi nincs nálam. Vissza mentem a terembe és leültem a helyemre és folytattam a dal/kotta írást.
Majd ezután eltelt a nap. Mikor kiléptem a teremből ( szinte 3. ) láttam hogy egy A-s lány fűzi Nick-et. Valahogy így hangzott.
-Szóval te híres vagy?-kérdezte a csaj.
-Igen.-bólintott finoman Nick.
-Oo tényleg?-nevetgélt a csajszi és Nick nyaka köré fonta a kezét, de Nick kibújt és lerázta.
-Igen, és van csajom!-válaszolta azzal elment.
Én jót röhögtem ezen. Majd haza jöttem és átnéztem a mai leírtakat. Jövő héten nyílt szakkör hét, az órarendet. Ami nem annyira durva.
Hétfőn:
1. Matek
2. Irodalom
3. Kémia
4. Francia
5. Francia kultúra
6. Tesi
YOU ARE READING
Jonas-ék a Szent Johanna Gimiben?
FanfictionMi lenne ha a Szent Johanna Gimibe , egy Siarra Johns nevű diák menne és mellé még a 3 Jonas testvér. Nick és Siarra Reniék osztályába? Ha érdekel olvas bele!