love song

20 5 1
                                    

Işte Şimdi eğlence başlıyor
Hem kendimi patates sansam ne olmuş. Alt tarafı sadece sen patatesleri nasıl kızartıp yersin diye ağlamış ben de bir patatesim demiş daha çok ağlamıştım. sonra da gidip kulağını ısırmıştım.
Ve kendimi kuş sanmamıştım, sadece öyle demem gerekmişti.
Bara gitmiştik Jongin biri ile konuşmaya başlamıştı bize iki dakikaya geliyorum dese de iki saat onunla kalmıştı. Ben de yeter bu kadar  diyerek masaya çıkmış o çocuğun üzerine doğru atmamıştım. Konumu yanlış girmiş olacağım ki Jongin in üzerine düşmüştüm. Baya uçmuştum yani. Bunu neden yaptığımı sorduğunda da ben kuş oldum demiştim. Sarhoş olabilirdim ama hala zekiydim.
Jongin mutfağın yolunu tutmuş, ben de bize eşlik edecek başak biri var mı diye ilk chan ve soo nun odasına yöneldim. Kapılarında
"Uyuyoruz, rahatsız etme!"
Tabelasını görünce sehun un yanına yöneldim. Kapı aralık olduğu için başımı uzatıp içeriye doğru baktım.
Yatakta oturmuş biri ile mesajlaşıyordu.

"Bir şeyler içeceğiz, geliyor musun?"

"Birazdan gelirim."

Bana kısa bir bakış atmış tekrar telefonuna dönmüştü, kapıyı yine aralık bırakıp mutfağa yöneldim. Jongin birkaç bira ve bir sise şarap çıkarmış masaya bırakmıştı. Şarap ve iki kadehi alarak salona gittim. elimdekileri yere bırakıp ardından yere oturdum, sırtımı yaşadığımda Jongin de elindeki biralar ile gelmiş yanımdaki yerini almıştı.
Sehun işinin olduğunu söyleyerek dışarı çıkmıştı.
Biralardan birini açıp içmeye başladım. Gözlerim Jongini bulduğunda mırıldanarak konuştum.

"Ne işin vardı orda?"

"Nerede ne işim vardı?"

"Jongin içmeden sarhoş mu oldun? karanlık sokakta diyorum ne işin var dı?"

"Kafam dalmış girmişim başka bir sebebi yok."

Elindeki birayı ayıp içmeye başladı.
Birinci biralarımız bitmiş ikinciye geçmiştik.
Jongin bir şarkı söylemeye başladığında ben hayran hayran onu izliyrodum.

"Bebeğim senin hakkında bir aşk şarkısı daha yazdım.
Sensiz geçen her saniye bir tane daha yazdım.
Bu böyle sürer...
Çalışıyorum
Son zamanlarda kendi üzerimde çalışıyorum.
Asla başkasından yardım isteyecek tarzda biri olmadım.
Geldin
Bilinmeyen bir yerden bir kasırga gibi geldin.
Beni içeri çek ve beni yağmurda öp, ben mahvoldum.
senin için.
Ve tüm hayatım değişti.
senin hakkında düşündüğümde tüm ilham kaynağımı buluyorum
Bebeğim senin hakkında bir aşk şarkısı daha yazdım.
Sensiz geçen her saniye bir tane daha yazdım.
Bu böyle sürer..."

Sarhoşken bile sesi titreşmeden, detone olmadan sözleri karıştırmadan şarkı söyleyebiliyor. Sesine zaten diyecek bir şey bulamıyorum. Huzur veriyordu.
Telefonumdan peş peşe gelen bildirim sesi ile şarkı söylemeyi kesmişti. Ben işe bu güzel anı bilen kişiye gün harca sövmüş hırsımı alamamıştım. Telefonumu elime alıp bildirime baktım.

"Kimden"

"Minho."

Buluşmak istediğini söyleyen bir mesaj atmıştı, kısaca olur yazıp gönderdiğimde buğlu gözler ile bana bakan Jongin i gördüm.

"Teklif etti mi?"

"Ne teklifi?"

"Çıkma teklifi falan."

"Hayır hem neden estin ki? Sadece arkadaşız biz ve onun hoşlanacağı bir tip oldugumu sanmıyorum"

Mırıldanarak konuşsa da duymuştum

"Kendinin farkında değilsin."

Ama bir şey diyemedim, ne diyebilirdim ki?
Gözüm şaraba takıldığında kendiminkini alıp bir yudum bira bir yudum şarap içtim.
Boğazında kaldığında öksürmeye başlamıştım, Jongin eli ile sırtımı pat patladığında iyiyim anlamında başımı sallayıp kalan şarabı almış içmeye başladım. Son yudumu da aldıktan sonra bardağı vakumlamış ellerimi bırakarak dudaklarının üzerinde havada kalmasını sağlamıştım. Geri bırakmaya çalıştığımda bırakamayıp panik oldum.
Jongin in dikkatini çekmek için ellerimi ona doğru salladım, bana döndüğünde gülmeye başlamıştı. Gözlerimden akmaya başlayan yaşları gördüğünde ise yüzündeki gülümseme hemen silinmiş gözlerini bir endişe kaplamıştı.

"Baek nefesini bırak!"

Söylediklerini idari edemiyordum, nefesimi bırakmak yerine daha çok içime çektim.

"Nefesini ver Baek nefesini ver!"

Nefesimi bıraktığımda dudakların dan düşen bardağı yakalamış yere bırakmıştı.

"Iyi misin Dikenli gülüm?"

Yine dikenli gülüm demişti. Benim gözlerimden tek tük akan yaşlar yerini sağanağa bırakmış birbir peşlerine yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı.
Beni kendine doğru çekmiş  sıkıca satılmıştı.
Ben onun kıyafetini göz yaşlarım ile ıslanırken o benim saçlarımı okşuyordu. Ara ara saçlarımı öpüyor beni nasıl sakinleştirecegini biliyordu. Ama bu sefer sakinleşmiyordum. Aklımdaki düşünceler beni bırakmıyordu.

"Dikenli gülüm, iyisin değil mi?"

/\/\/\/\//\/\/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\/\/\/\/\/\/\/\/\//\/\/\/\/\/\/\

Şarkı
Why Don't We ~ Love song  

Last SongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin