ameliyat

15 4 0
                                    

"Baekhun ben ameliyat olacağım."

"Ne! ciddi misin? Eğer şak yapıyorsan seni sikerim Jongin. Çok ciddiyim bunu yaparım."

"Hayır şaka yapmıyorum ama bu teklifini düşüneceğim."

Sevinçle kollarımı boynuna doladım. Belime sandığı koları beni yerden kaldırıp bir tur kendi etrafında döndürdü.

"Kimseye söyledin mi peki?"

"Sehun ve sen biliyorsunuz daha sadece."

Sehun nasıl ikna etmeyi başardı acaba. Tamam kendinden emin duruyordu ama ikna edebileceğini düşünmemiştim. Ama sonuç olarak sehun Jongin'i ikna etmişti önemli olan da bu.

"Ne zaman söyleyeceksin?"

"Eve gidince."

"Tamam hadi gidelim."

Diğerleri arabaların yanına gelmişler bizi bekliyorlardı. Tam herkes arabalara binecekken Jongin konuşmaya başladı.

"Bizim eve gidelim hepimiz."

"Bu saatte napcaz orda?"

"Sevişirsiniz sehun ile işte."

Jongin'in dediği şey ile mark sorduğu soruya pişman olmuş öksürmeye başlamıştı. Sehun ise gülerek mark'ı kendine doğru çekmiş sırtını patpatlamıştı.
Eve geldiğimizde herkes yorgunluk içinde salonda bir yere oturmuş ben ve Jongin işe ayaktaydık. Sehun Jongin'in ne diyeceğini biliyor olsa gerek gülümsüyordu. Jongin boğazını temizlediğinde  tüm dikkatler onun üzerinde toplandı.

"Evet bir şey söyleyeceğim. Ama nasıl desem bilmiyorum. En iyisi direkt söylemek. Ben ameliyat olmaya karar verdim."

Bir süre kimse tepki vermedi kimse bunu beklemiyordu sanırım. Yixing bi kahkaha atmış hemen ardından konuşmuştu.

"At yalanı sikiyim inananı."

"Şahsen ben inandım."

Junmyeon yixinge cevap verir nitelikte konuştuğunda, soo atıldı.

"Jongin şaka komikse güzel olur bu hiç komik değildi."

"Şaka değil zaten. Ben ciddiyim."

"Ne!"

"Ciddi mısın Jongin?"

"ciddiyim,  zaten önceden alınmış bir ameliyat randevum vardı. Normalde bu gün onu iptal ettirecektim ama vaz geçtim. Yani bir hafta sonra ameliyatım var ve ameliyattan bir gün önce hastaneye yatacağım."

"Sen bunu bana yeni mi söylüyorsun Jongin. Of ben de ameliyat ne zaman olacak acaba diye düşünüyorum iki saattir ya."

"Yeni aklıma geldi bebeğim."

Herkes Jongin'in yanına gitmiş onunla bir şeyler konuşurken ben sehun un yanına gittim.
Ayakta diğerlerine bakarken kollarımı sıkıca beline doladım.

"Teşekkür ederim."

Bir şey demedi sadece o da bana sarıldı.
Birkaç saat sonra chan ve soo, xiumin ile Jongdae, kendi odalarına gitmiştiler Yixing ile Junmyeon boş odalardan birine geçerken Sehun ve Mark'ta birlikte diğer odaya geçtiler salonda sadece Jongin ben ve Taemin kalmıştık.

"Taemin sen baekhyun ile benim odama geç."

"Ya saçmalama kankam ben burda yatarım."

"Prenses minmin üçümüz sığarız ya."

"ya zaten sabaha surda ne kalmış yatarım ben burda diyorum."

Daha fazla ısrar etmemiş Taemin için yastık ve battaniye getirmiştim.
Yatağa yattığımda icim içime sığmıyordu. Sanki ilk kez karne alacağım gece yatağıma yatmışım da sabah olmasını bekliyormuşum gibiydi. Yatakta yan dönerek Jongin'e baktım.

Last SongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin