bitiş.
kitabı okuduğunuz için ve bana olan destekleriniz hepinize çok teşekkür ederim...
fic boyunca yaptığınız tüm yorumları tek tek okudum ve çoğunda gerçekten gülme krizlerine girdim
içimde bir boşluk, ellerimde yorgunluk olsa da HIGHWAY TO HELL bitti.
bi' ilk bölümü okuyorum, bir de finali; nerelerden nereye gelmişiz...
size 60 bölüm sözüm ve smut sözüm vardı biliyorum, bu sözümü unutmadım ve özel bölüm olarak smutu da yazıp yayımlayacağım merak etmeyin
highway to hell benim için çok uzun hissettiren bir ficti çünkü yazımı boyunca ayrılık yaşadım, mental çok fazla çöküş ve birkaç ciddi hastalık da yaşadım. bir ömür kadar uzun sürdü benim için onu bitirmek.
birkaç açıklama yapmak istiyorum
highway to hell aslında tam olarak enemies to lovers fici değil:)) çünkü hepiniz fark etmişsinizdir, ikili birbirleriyle sürekli flört edip başından beri birbirini düşünüyordu ama tek fark seni seviyorum değil de senden nefret ediyorum demeleriydi. yazdığım düz yazı bölümlerde de beomgyunun inatla nefret ettiğini söylediğini ama aslında içten içe onu ne kadar sevdiğini haykırdığını görebilirsiniz...
ikinci olarak fark ettiniz mi bilmiyorum ama finalin sonunda şöyle bir cümle vardı: "Taehyun ile cehenneme giden bir otoyolda yola çıkıp, cennete giden merdivenlerde birbirimize ulaştık." Aynı zamanda 50.bölümün ilk partının adı "highway to hell' yani cehenneme otoyol ve ikinci partının adı da "stairway to heaven" Yani cennete merdiven:)))
highway to hell için daha sonda minishot bir ikinci fic çıkarma planlarım var, text olarak okuduğunuz bazı bölümlerin taehyunun ağzından düzyazı hallerini yazabilirim diye düşünüyorum ama bu maalesef çok çok uzun zaman sonra uygulamaya geçebileceğim bir fikir
umarım final ile ilgili aklınızda soru işaretleri kalmamıştır
ficin playlistine spotify hesabımdan ya da profilimdeki linkten ulaşabilirsiniz...
okuyan herkese çok teşekkür ederim lütfen final ve genel fic hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın
son söz için yazacağım çok şey vardı ilk başta ama tıkandım kaldım ve hepsini unuttum...
çiftimizin final outfitlerini de buraya bırakıp kaçıyorum ve hepinizi öpüyorum!!
[hepiniz size hth taegyu'yu çağrıştıran bir şarkı bırakır mısınız bu satıra<3]
[taehyun tam olarak bu]
[beomgyu bu ama pantolonu farklı]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
highway to hell, tg
Fanfictiontwrrykang: yakalandın choi, çek şu bakışlarını üzerimden, yoksa iyi şeyler olmayacak. taegyu! 04072023-28022024 [ 1 #taegyu ] [ 3 #taehyun] [ 2#hueningkai ] [ 5 #txt ] -enemies to lovers. - chev'den.