3

107 7 4
                                    

+wei wuxian gözünü açtığında karşısında tavuskuşu gördü.
Ardından jiang cheng seslendi
Sonunda uyandın wei wuxian elinde hâlâ bulduğu kılıç vardı ve lan zhan ortalarda yoktu. Sektler olanları anlatı ona ardından hepsi geri işlerine koyuldular wei wuxian,jiang cheng yunmeng e döndüler.wei wuxian döndüğününde büyük salonda wenlerde bir hanım efendi vardı ve jiang hanımı wei ye karşı dolduruyordu jiang hanım sinirlendi ve mor yıldırımıyla wei wuxianı dövmeye sağa sola fırlatmaya başladı jiang chengde sadece izleyebiliyordu.

-jiang hanım wei wuxiana vurmaya başlayınca sekteki herkesin canı acımaya başladı açıya dayanamıyorlardı jiang cheng ise o gün müdahale etmediği için canını. O kadar acıdığını görünce pişman oldu üzüldü. Lan zhan ise amcasının ona vurduğundan daha sert vurduğunu fark etti ve ona yardım edemediği için çok üzüldüm

+wei wuxian lan zhanı kurtarmak istiyordu. Bu yüzden lotusu tehlikeye atarak gitti. Ama döndüğünde lotus wenler tatafından işgal edilmişti. Hanımefendi jiang wei wuxian,jiang cheng ve sijihe yi bir tekneye bindirip başka bir yere yolladı. Jiang cheng neredeyse delirmek üzereydi sijihe ninde ateşi vardı hastaydı. Wei wuxian dışarı ilaç almak için çıkarken jiang chengi sıkı bir şekilde tembih etti. Sakın buradan ablamızın yanından ayrılma diye. wei wuxian bir tezgahın önünde durdu. arkadan bir dakika sonra wenler geldi. ona dönmelerini söyledi. tam dönerken bir ses geldi koşun diğerini yakaladım diye. wenlerin hepsi o tarafa doğru koştular. O jiang cheng di dışarı çıkmıştı ve o yakalanmasın diye koşarak onlara gözükmüştü. ama yakalandı. Wei wuxian ablasının yanına döndüğünde jiang cheng orada yoktu anladı lotusa gitmişti. Koşarak oraya gitmek için yola çıktı. sonunda vardı. gizlicene içeriyi izlemeye başladı. Daha sonradan arkadan bir ses geldi. Efendi wei ?
Wei wuxian kılıcını sımsıkı kavradı ve arkasına saldırmaya hazırlandı. Arkasına döndüğünde tanıdık bir yüzdü ama karanlık olduğu için tam göremedi.hemen boğazına yapıştı sen kimsin!
daha sonra yabancı devam etti.
Efendi wei beni hatırlamadınız mı lan sektinde öğrenciyken bana ok atmayı öğretmiştiniz benim wen ning.
Wei wuxian irkildi. Umrumda değil sende bir wensin lotusun işgalinde jiang hanım ve efendinin ölümünden siz sorumlusunuz! Wen ning duraksadı ama ben onlar gibi değilim dedi ben size yardım etmek istiyorum efendi jiang için geldiniz değil mi dedi wei wuxian bağırarak noldu hemen beni yakalamalarını mı söyleyeceksin dedi wen ning hayır onu size getirmeye çalışıcam dedi wei wuxian duraksadı. İçinden düşünmeye başladı. Ya wenlere haber verir de yakalarsalar beni sijihe yi yanlız bırakamam ama jiang chengide burada bırakamam ona güvenmekten başka çağrem yok dedi ve kabul etti. Ama eğer bir yanlışın olursa seni anında öldürürüm dedi. Wen ningde tamam dedi daha sonra devam etti. Gölün orada bir kayık var siz oraya gidin ben oraya getiricem dedi. Dedi gibide oldu yarım saat sonra sırtında jiang cheng ile geri döndü.

-jiang cheng çok şaşırdı beni web ning mi kurtarmış.
Diğer sekt üyelerininde aklında bir soru vardı wenlerde bu kadar nefret ederken nasıl ona güvenebilmişti. Daha sonra nasıl ikisi bu kadar yakın dost oldular da yiling patriği ve hayalet generale dönüştüler. Hepsinin aklında sorular vardı.

+Wei wuxian ona teşekkür etti daha sonra jiang hanım ve efendinin bedenlerini de getirebilir misin yoksa jiang cheng geri dönmek ister onları mezarlığa gömerim dedi wen ningde onaylar bir biçimde başını salladı. Onları getirmesi jiang chengi getirmesinden daha kısa sürdü daha sonra wen ning devam etti. İzniniz olursa efendi jiang ve sizi çok iyi tanıdığım bir hekime götüreyim dedi o sizi çabucak iyileştirebilir dedi wei nin kabul etmekten başka çaresi yoktu. Ve onayladı sabaha karşı wen ning sırtında jiang cheng ve zar zor yürüyen wei wuxian kahverengi tahtadan bir kapının önünde durdu wei wuxian hâlâ şüpheli ydi ona daha tam güvenemezdi. Bu yüzden burası neresi diye hafif set bir tonda sordu wen ning ise ablamla benim evim dedi wei wuxian duraksadı yani sen bizi wen qing evine mi getirdin dedi çünkü o wenlerin genaralinydi. Wei wuxian sinirlendi daha sonra wen qing kapıdan dışarı çıktı. Onları buraya mı getirdin eğer anlarlarsa bizi öldürürler dedi. Wen ning kızgın bir ifadeyle ama abla ama onlar bizi kaç kez kurtardılar. Şimdi sıra bizde dedi wen qing duraksadı kardeşini kırmak istemiyordu bu yüzden kabul etti. Wen ning kızgın bir ifadeyle hani bizi hekime götürecektin neden buraya getirdin dedi wen ning de ablam bir hekim ama wen chao onu general yaptı hem genaralik hemde hekimlik yapıyor dedi. Wei wuxianın başka çaresi olmadığı için içeri girdi wen qing hemen jiang chengin durumuna baktı daha sonra fark etti altın özü eritilmişti. Jiang chen altın özü olmadan yaşayamazdı.
Wei wuxian geçe gündüz 1 damla uyku uyumadan geri altın özü olması için yol aradı bir sürü kitaplar okudu en sonunda bir kitapta bilgi buldu ama deliler bile bu bilgiyi kulanmazdı.
Yazıda yazıyordu ki eğer bir kişinin altın özü yoksa başkası ona altın özünü verebilir ama bu süreç 2 gün 3 gece sürüyordu. Ve altın özün uyma olasılığı %50 nın altındaydı karşı tarafın yaşaması ise %10 bile değildi yani ölebilirdi wei wuxian bu bilgiyi öğrenince gözlerinde bir ışık parladı.
Altın özü olabilirdi ama çok riskliydi kendi canını düşünmüyordu ya jiang chengde uymasa ama denemeden bilemezlerdi bu yüzden gidip wen qing ile konuştu ama bu çok tehlikeli olduğu için kabul etmedi o da onu wen ningin hayatı ile tehdit etmek zorunda kaldı.
En sonunda kabul etti ama bu seferde jiang cheng kabul etmezdi bu yüzden onu kandırmaya karar verdiler.
Ona jiang hanımın eski bir arkadaşı efsanevi bosungun onardığınını söyleyeceklerdi. Daha doğrusu o öyle bilecekti ve gerçeği yanlızca wen ning,wen qing ve kendisi bilecekti.
Jiang chengi ikna edip onu bir dağa çıkatılar.ve orada onarılacağını söyledi daha sonra jiang chengin arkasından son kez her zaman ki yerimizde 3 gün sonra o handa buluşalım diye seslendi jiang cheng de tamam diye bağırıp el sallayarak gitti.
-sekteki herkes jiang chengde dahil çok şaşkınlardı. Wei wuxianın böyle bir şey yapacağını beklemiyorlardı. Jiang cheng ve lan zhan içinden umarım böyle bir şey yapmamışsındır diye dua ediyorlardı. Tam ne olduğunu öğrenecekti ki ekran bir anda sönmeye başladı. Sekteki herkes ne olduğunu anlamadı daha sonra nie sekti konuşmaya başladı. Bu gün çok fazla yüklenmişiz bu yüzden kapandı yarın Gine aynı saatte burada toplanıp izleyelim dedi diyer sektekiler de onayla başını sallayıp kabul ettiler.

Lan zhan hemen oradan çıkıp wei wuxianın yanına gitti. Odasından içeri girdiğinde a yuan başında uyuyordu. İçerde sinirlenip erken çıkmıştı.iyimide çıkmıştı yoksa altın özü öğrenecekti. A yuan Kapı sesi ile uyandı ve koşarak lan zhana gitti. bir sorun mu Dedi lan zhanda mutlu görünmeye çalışarak başını salladı hayır bir sorun yok dedi sadece wei yingi merak ettim dedi. Daha sonra içeri bir yardımcı girdi efendi lan, efendi wei nin üzerini değiştirilip vücudunun silinmesi lazım dedi lan zhanda sen bırak ben yaparım dedi. Yardımcı şaşırdı çünkü koş koca lan wangji birini giydirip yıkayacaktı.
Daha sonra lan zhan a yuanı alıp dışarı çıkmasını istedi oda peki diyip çıktılar.
Daha sonra lan zhan wei wuxianın dış cübbesi nin kurdelesini çözüp çıkardı daha sonra iç cübbesini çıkartı ama wei wuxianın mahremiyetine saygı göstermek için daha fazla çıkartmadı. Üstünde bişi yoktu sadece sargı bezleri ile kaplıydı sargı bezlerini özenle açmaya başladı. Daha sonra eline bir bez alıp ıslatı daha sonra onu wei wuxianın vücudunda gezdirmeye silmeye başladı. Her tarafını güzelcene sildikten sonra yeni bir sargı bezi getirdi ve yaralarını sarmaya başladı üzerinden yılar geçmesine rağmen daha kapanmamışlardı. daha sonra sadece iç cübbesini giydirdi. Ve geri yatırdı. Sonra wei wuxianın saçlarının dağılmış olduğunu fark etti eline bir tarak alıp taramaya başladı. Bittiğinde düm düzdü.
Ardından aklına altın özü geldi varmı yok mu emin olmalıydı nabzına bakmaya başladı ve anladı özünü jiang chenge vermişti. Daha sonra dışarıdan bir ses geldi işiniz bitimi diye sesleniyordu bu a yuanın sesiydi.
A yuan bu yılar boyunca lan zhana o kadar yaklaşmıştı ki onu öz babası olarak görüyordu. Daha sonra wei wuxian ve lan zhan nın yanına gitti ve birlikte 3 uyuyalım mı diye sordu lan zhanda olur dedi lan zhan bir koluyla wei wuxiana sarılıyor diğeriyle de a yuana sarılıyordu ve öyle uyudular.

Bu bölümlük bu kadar okudunuz için teşekkür ederim umarım bölümü sevmişsinizdir. ❤️

the untamed (ya böyle olsaydı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin