Lan zhandan
Wei wuxian bir anda bayıldı ben de olduğunu anlamadım ama o kadar çok korktum ki hemen wei wuxianı kucağıma alıp gusuya geri döndüm. Kapının orada lan xichen ve jiang cheng sohbet ediyorlardı.
Benim koşarak kucağımda wei wuxian ile döndüğümü görünce hemen bize doğru koştular ve ne olduğunu sordular.
Ben de ne olduğunu bilmediğimi bir anda kan kusup bayıldığını söyledim.İkisinin de yüzündeki korku her yerden beli oluyordu. Onu kendi odasına götürdüler ve hemen wen qing çağırmasını söyledim ve dediğim gibi yapıp hemen onu çağırdılar gelebildiği kadar cabuk gelip kontrol etmeye başladı ama ben çok korkuyordum ya bir daha onu kaybedersem hem yeni açılmıştım ona ben... Ben onu öpmüştüm de.
Yazardan
Wen qing wei wuxianı kontrol etti ve onun bir büyü tarafından kontrol edilmeye başladığını söyledi. Ama nasıl geldiğini bilmiyordu.
(Normalde diğer bölümde söylicektim de bali sizi burada merakta bırakmayım dhdjd)Sonra içeri wen ning girdi ben galiba nasıl olduğunu biliyorum dedi. Ben daha doğrusu wei efendim uyurken bir ara buraya gelmeye çalıştım ama birisi beni kaçırdı. Yüzünde siyah bir maske vardı. Bütün yüzünü kapatıyordu. Ve beni tehdit etmeye çalıştı ama bu pek işe yaradı sayılmaz.
Benden wei Efendi'nin üzerinde çalıştığı büyünün nasıl kullanıldığını istedi.
Ben o büyünün nasıl kullanıldığını malesef bilmiyorum ama öyle bir büyü üzerinde çalıştığını biliyordum.
Üzerinde çalıştığı büyü insanı ve istediği kişiyi zamanda yolculuk yaparak geri götürmeye yarıyor ayrıca hem kendisi zamanda geriye ve ileri gidebilir hem de geçmişteki kendisine gidip onun ile konuşabilirEfendimiz bu büyüyü wenler işgal etmeden yani kimsenin ölmediği zamana gitmeyi veya oradaki kendisinin aklına gidip onu uyararak geleceği değiştirmek istiyordu ki yu hanım ve efendi jiang ölmiyecek di yada efendi jiang ın altın özü gitmeyecekti.
Gercekten nasıl öğrendi bilmiyorum bu büyüyü ama amacı efendi wei den önce kara kaplan tılsımını bulup bütün her yeri ele geçirmek istiyor du ki herkes onun yönetiminde kalsın ona itaat etsin
Normalde o kara demiri arıyordu. Yani herkesin peşinde koşturduğu taşları. 4 parcasını da bulup onlar ile yönetmek istiyordu ama efendi weinin bulduğu taş 4 den daha güçlüydü belkide daha fazlasından onu ele geçirmek istedi onun içinde geçmişe gitmek istiyordu.Ama ben bu büyünün nasıl kullanıldığını bilmediğim için benden öğrenemedi.
Orayı tam hatılamıyorum arkasına dönüp bir müzik aleti çıkartıp onu çalmaya başladı müzik aletini tam göremedim ama ayakları yere değiyordu tahta ve ince sesler çıkartıyordu ve yeşil dalgalar yayıyordu. Ardından etrafında kırmızı siyah dumanlar belirdi. O sırada benim yavaştan bilincim kapanmaya başladı. Ama onu duydum efendi weinin uykusuna musallat olucağını uyanınca da onun kontrollü nü ele geçirip istediğini öğreniceğini söyledi ben bunları duydum eminim onu kontrol eden o.Lan zhan ve lan xichen birbirlerine baktılar sanki bu müzik aletini daha önce duymuşlardı yada görmüşlerdi ama kara büyü yapılamaz dı bu müzik aleti ile yapılsa da kırmızı dalga yayardı yeşil değil demeki o değil dediler.
Odadan çıktılar daha doğrusu lan zhan böyle istedi. Odadan onlar çıkınca wei ying in yanına oturdu ve onu alnından öptü ve onunla konuşmaya başladı.
Wei yingimm canım kalbimin sahibi
Ömrüm tek aşkım
Beni duyuyor musun bilmiyorum
Ama lütfen beni korkutmayı bırak
Duyduysan evet yanlış duymadın ben hanguang jun ben ilk kez annemden
Sonra birisi için korkuyorum.
Wen ying lütfen kendine gel
Seni birkez daha kaybetmek istemiyorum
Ben seni o süre zarfında yani
15 yıl belkide daha fazla
Hep seni bekledim. Senin uyanmanı
Lütfen sapa sağlam uyan
Sana bişi olmasını kaldıramam
Sen ölürsen bende ölürüm
Bunu unutma olur mu?Sana söz veriyorum sana bunları
Kim yaptıysa hepsini teker teker
Öldürücem ve senin intikamını
Alıcam kim sana acı cektirdiyse
Ben onlara bin katını cektiricem(Pis yazar bir türlü kavuştumadın onları
Aşk katili diye sövebilirsiniz bana haklısınız djdjdjdjd)Dedi ve alından birkez daha öpüp kendi göz yaşlarını sildi ve yanına uzanıp birlikte uyudular. Bir buçuk saat sonra lan zhan uyandı onun uyanması ile diğerleride içeri girip wei wuxianın başında beklemeye başladılar yarım saat daha bekledikten sonra bekledikleri hareket oldu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daha sonra yani iki saat sonra wei wuxian yerinden kımıldadı ve gözünü açtı herkes onun başındaydı ama bir dakika bir sorun vardı. Wei wuxianın gözleri yani göz bebekleri büyümüş ve simsiyah dı beyaz yerler ise kıpkırmızı ne olmuştu böyle???Wei wuxiana ne olmuştu böyle?
Geri düzelebilcekmiydi?
O gizemli adam kimdi?
Neden ele geçirmek istiyordu?Bu soruları başka bölümlede yazıcam
Şimdi sadece gizemli adam ne istiyordu yazdımEvet bu bölüm biraz kısa oldu ama sınavlarım bittiği için şimdi daha rahat yazabilirim.
Umarım bölümü sevmişsinizdir ❤️
Lütfen bölümü oylamayı unutmayın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the untamed (ya böyle olsaydı)
Hayran KurguNie sekti mahkemenin ricası üzerine bir büyü buldular. Bu büyü seçtikleri kişinin hayatında yaşananları gösteriyordu. Mezar tepesinde wenleri korumak için kendini feda eden wei wuxian jiang cheng tarafından ağır yaralanır ve bir komaya hapis olur. S...