Lan zhan geçmişten dönerken eli boş dönmemişti. Su she den öğrendiği üzere o wei wuxianın hastalığının tedavisini bulmuş yani artık ölmeyecek di. Geçmişte wei wuxian uyurken ona ilacı içirmiş şimdi ise tamamen iyileşmişti. Artık onu kaybetmek zorunda değillerdi.
Ayrıca lan zhan ve wei wuxian artık sevgililer di de bu habere en çok a yuan seviniceği kesin.
Şu anda wei wuxian ve lan zhan dışarıda dolaşıyorlar dı.
Lan zhan dayanamayıp sevgili olduklarını lan xichene söylemişti ve onlar sevgili olalı 1 ay oluyordu evet o kötü olayların üzerinden tam tamına 1 ay geçmişti. Yolda iki aşık yürürken karşılarına lan xichen çıkmıştı.
Lan xichen nin wei wuxian ve lan zhana bir sürprizi vardı.
Lan xichen ikisinin karşısına çıkmış.Size bir sürprizim var demiş. İkiside ne olduğunu çok merak ediyordu.
İkisinin yüzüne gülümsedi ve amcam sizin evlenmenize izin verdi dedi
Lan zhan ve wei wuxian birbirlerinin yüzüne baktı ve nee dediler
Evet artık evlenebilirlerdi bunca beklemenin ardından evleniyorlardı. Ama bunun için 1 hafta kadar beklemeleri lazımdı çünkü bir mutant baş belası olmuştu.
Efsaneye göre bu mutant en başında iyi şeyler yapıyormuş yanii mutantın mağarasının yakınlarında 2 tane köy varmış bu iki köydeki kişilerin de çocukları olmuyormuş bu yüzden coğunlukla çocuk icin mutanta yalvarmaya dilek dilemeye geliyormuş. Diğerleride zengin olmak vb.. dilekler için geliyordu.
Ama bir süre sonra çocuk için o kadar çok kişi gelmeye başlamış ki mutant artık ayağını mağaraya basan bütün çiftlerden birisine çocuk veriyormuş.
Son zamanlarda da herkese rasgele dilekler dağıtıyor yada insanları öldürüyordu.
Wei wuxian ve diğerleri böyle bişi olduğuna inanmıyordu. Ama insanları öldürdüğü için onu yok etmeleri lazımdı. Yarın da lotusdan oraya gideceklerdi şimdi ise birkaç eşya hazırlıyorlardı yanlarına daha doğrusu jin ling ve a yuanı bekliyorlardı onlar gelsin yola çıkacaklardı. Evet onlarda gelecekti mutantı çok merak ediyorlardı. Efsanelerde ki gibi dev gibi miydi yoksa orta boylarda bişi miydi?
Wei wuxianın ağzından
Sonunda ikisi de gelmişti ve yola çıkmıştık jiang cheng bizi lotusda karşılayacak dı
1 saatin ardından lotusa vardık bir gün konaklayacak sonraki gün de tekne ile oraya gidecektik. Lotusun kapısına geldiğimde beni tanıdılar ve hemen kapıyı açtılar
Koşarak içeri gittim ve bizi kapının biraz ilerisinde bekleyen jiang chengin üzerine atladım onu bayadır görmüyordum ve özlemiştim.İkimiz ayrıldık ardından jin ling sarıldı ikisi de ayrıldıktan sonra farketmediğimi zannediyorlar ama lan xichen ve jiang cheng birbirlerine gülümsedi ve göz kırpmışlardı bunlar arasında bişiler dönüyordu ve ben bunu ortaya çıkaracaktım. Daha sonra anne diye seslenen a yuanı duydum evet a yuan bana anne diyordu lan zhana ise baba o bizim öz oğlumuz olmasa da biz onu öyle görüyorduk o da bizi
Dikkatimi topladım ve efendim oğlum dedim a yuan da içeriye geçeceğiz ama sen dalmışsın birkaç kez seslendim ama duymadın ne düşünüyorsun böyle dedi bende önemsiz bişi aklıma bişiler takıldı sadece dedim o da uzatmadı ve peki dedi sonra önümüzdekilere yetiştik ve birlikte büyük salona gittik yaklaşık yarım saat kadar oturup sohbet ettik. Sonra wen nine geldi ve 2 saate yemeğin hazır olacağını söyledi.
Evet artık wenler burada lotus da yaşıyordu. Jiang cheng onları lotus da yaşaması için gelip benimle konuştu çünkü kendisini onlara minnettar ve kendisini suçlu hissediyordu en başında onları öldürmek istemiş ama zamanında onlar kardeşimi kurtarmıştı. 1 ay önce gelip bana bu fikrini sundu bende gidip wenler ile konuştum hepsi kabul etti. Ayrıca artık boğazları dan adam akılı yemek geçicekdi komada olduğum süre boyunca onları düzgün besleyememiştim bu yüzden kendimi suçlu hisediyorum
Daha sonra benim aklıma anıtlar geldi yu hanım ve jiang amcamın anıtları onları uzun zamandır görmedim en son buraya wenleri yerleştirmek için geldiğimde gördüm zaten sonra da buraya gelmeye fırsatım olmadı.
Ben ayağa kalktım ve izninizle ben biraz dolaşıcam diyerek ayağa kalktım benim ardından da lan zhan kalktı.
Ve bana
Bekle wei ying bende seninle gelmek istiyorum dedi bende peki dedim.Onun bana wei ying demesine bayılıyorum çok tatlı diyordu. Biz tam kapıdan çıkacakken arkamızdan lan xichen seslendi o zaman ben düğün işini jiang cheng ile konuşup hallediyorum diye bizde olur ve teşekkür ederiz diye söyledik.
Jin ling ve a yuan zaten başında bizim ile oturmaktan sıkılmış birlikte gölün oraya gitmişlerdi ikisi içeride yalnızdı sadece bizim düğünümüzü konuşmayacaklarına emindim ama kanıtlayamazdım.
Lan zhana dönüp ilk anıtlara gitmek istediğimi söyledim oda peki tamam dedi
Son 1 aydır lan zhanı hiç anlamıyordum 1 aydır ne dediysem tamam diyor kendimi tehlikeye atacak bişi değilse acaba neden böyle davranıyor du????
(Tabikide sen bir daha ölme diye )Birlikte anıtlara gittik ikimizde bir tütsü yaktık ve geriye çekilip selamladık.
Ben dayanamadım ve söyledim amca yu hanım yakında bizim düğünümüz var bir aksilik çıkmazsa keşke siz de burada olsaydınız. Dedim lan zhan bana bakmış ve elini sırtıma koyup sevmeye başladı birkaç dakika sonra içeriden çıktık daha yemeye vardı. Ne yapabiliriz diye düşünürken aklıma bir fikir geldi. Lan zhanı gizli yerime götürebilirdim lotusun dağlarının eteklerinde ydi lan zhana döndüm ve sordum seni gizli yerime götüreyim mi??
Lan zhan olur dedi. Birlikte hızlıcana oraya gittik dışarıdan eski bir kulübe olarak duruyordu fakat içi öyle değildi arkasında bir çit ve çitin içi tavşan doluydu ön tarafında ise evin önünde yani çicek doluydu sanki kocaman bir çicek tarlası gibi. Lan zhan ilk çiçekleri gördü ve yüzünde bir gülümseme oluştu. Acaba ben evin arkasını göstersem ne tepki verirdi. Lan zhanın elini tuttum ve evin arkasına doğru götürdüm evin arkası tavşan doluydu
Lan zhan sanki bir çocuk gibi yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
Ahhh ben bu çocuğun gülümsemesine aşığım çok güzel gülüyor dedim içimdenBirlikte tavşanları besledik. Çiçekleri suladık. Tavşanları kucağımıza alıp sevdik. Çiçeklerden taç yaptık. Şuanda benim kafamda bir taç vardı lan zhan ben tavşanları beslerken yapmıştı. 1 buçuk saatimizi orada geçirmiştik yemek yeme saatine az kalmıştı bu yüzden geri dönmeye karar verdik ama giderken ikimizde bir tane tavşan seçtik ve onu bizimle götürdük benimki siyah bir tavşandı lan zhanın ki ise beyazdı.
Birlikte döndük ve yemeklerimizi yedik jiang cheng ikimizin aynı odada kalmasına izin vermemişti. Tabi ben akşam gizlicene o uyuduktan sonra lan zhanın odasına gitmiştim ama o bunu bilirse beni öldürürdü giderken yanımda tavşanı mı da götürdüm.
Siyah beyaz tavşan birlikte yatıp uyudular bizde onlar gibi birbirimize sımsıkı sarılıp uyuduk.
Sabaha enerji toplamamız gerekiyordu yoğun bir gün olacağı kesin.
Bu bölümü heycanlı bitirmedim djdjd
Evet bu bölüm de burada bitti
Umarım bölümü sevmişsinizdir ❤️
Lütfen bölümü oylamayı unutmayın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the untamed (ya böyle olsaydı)
FanficNie sekti mahkemenin ricası üzerine bir büyü buldular. Bu büyü seçtikleri kişinin hayatında yaşananları gösteriyordu. Mezar tepesinde wenleri korumak için kendini feda eden wei wuxian jiang cheng tarafından ağır yaralanır ve bir komaya hapis olur. S...