1. Accidentul...

242 12 0
                                    

Lumea ei...

Cel mai mult iubește primăvara când toate revin la viață. Pentru Alison e ca și cum înflorește odată cu anotimpul. Se îndreaptă către casa unde este menajeră de mai bine de doi ani, dar astăzi dorește să facă ceva pentru ea înainte de a începe munca. Este sătulă de logodnicul ei și de părinții ei care îi controlează viața în permanență. Decide să se oprească la cafeneaua din colț de unde își cumpără o cafea și un covrig și de acolo să își continue drumul prin parcul pe unde o ia în fiecare dimineață.
De data asta are de gând să se așeze pe o bancă și să se gândească la tot ce se întâmplă în jurul ei.
Părinții ei o văd ca pe un copil, iar logodnicul ei o vede prea matură. Cum ar trebui să se comporte? Este obosită și sătulă de toată presiunea asta...
La începutul relației lor, Lucas era un băiat excepțional, dar s-a schimbat pe parcursul relației în special de când s-au mutat împreună. Este rece față de Alison și o muncește ca pe un câine, stau cu chirie, chirie pe care ea o plătește. El lucrează la o cafenea, dar mai toți banii se duc în alte părți. De trei ani de când sunt împreună, dacă a primit cinci buchete de flori. Nu prea pare să fie asta problema fetei pe cat o deranjează faptul ca el este rece față de ea. Deși lucrează de dimineață de la 08:00 până seara la 17:00 tot ea este cea care face mâncare și curățenie. Lucas doar vine și se plânge ca e obosit și să îl lase în pace. În ultima perioadă niciun "Mulțumesc!" sau "Te iubesc!" nu a mai auzit. Nu se poate plânge părinților ei, ei nu au fost de acord cu Lucas de la început...

Viața ei are nevoie de un restart, dar nu știe unde și când să apese butonul...
Singură pe bancă și cu cafeaua lângă ea, Alison aude un zgomot foarte puternic, o face să tresară. Se ridică repede și se uită în spatele ei. O mașină venită de niciunde a lovit puternic un copac. Fuge într-un suflet...

În mașină un băiat plin de sânge pe față. Sună repede la salvare...

(Alison) Am nevoie de o salvare! Sunt în parcul Greenland, o mașină a lovit puternic un copac, este un bărbat înăuntru...
(911) Este treaz? Trăiește? Poți deschide ușa?
(Alison) Încerc să deschid ușa!

Încearcă din răsputeri, dar ușa nu se deschide. Se uită în jurul ei și găsește o bucată de lemn, o ia și lovește geamul mașinii și deschide ușa.

(Alison) Ce trebuie să fac? Mașina a luat foc, e normal? O să explodeze?
(911) Bărbatul trăiește? Verifica...Ce model de mașină e?
(Alison) Trăiește, are puls! Audi Q5 cred...ce trebuie sa fac?
(911) Trebuie să-l scoți imediat, mașina va exploda!
(Alison) Ok, încerc...veniți repede, vă implor!
(911) Ambulanța e pe drum!
(Alison) Nu pot scoate centura, este blocată și are piciorul stâng prins!
(911) Încearcă să tragi tare centura!

Alison nu vede nici o speranță, este cursă contracronometru. Își îndreaptă privirea către cer cu lacrimi pe față...

(Alison) Dacă este să mor, voi muri știind că am încercat să îl ajut!

Își lasă privirea în jos și vede o sticlă de sticlă, o sparge și ia o bucată cu care taie centura. Sticlă îi taie palma fetei și îi deschide o rană adâncă,  dar nu mai contează...

(Alison) Cum scot piciorul?
(911) O să doară, dar e singura soluție. Cu sânge! Poți să te tai cu ceva în palmă?
(Alison) Sunt deja tăiată...
(911) Pune cât mai mult sânge în jurul piciorul lui și trage-l ușor, drept!
(Alison) Doamne, ajută-mă!

Face exact cum spune operatoarea. Îi scoate piciorul și după târâie bărbatul repede cât mai departe de mașină. La scurt timp mașina explodează!

(911) Zi-mi ceva! Sunteți bine?
(Alison) L-am scos! Ce fac de acum?
(911) Verifică dacă respiră normal!
(Alison) Da...așa pare!
(911) Unde este rănit?
(Alison) La tâmplă și la nas!
(911) Încearcă să-l trezești!

Ea este a mea! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum