Se trezesc amândoi dezbrăcați și îmbrățișați. Ceea ce s-a întâmplat între ei, i-au făcut să realizeze cât de bine se potrivesc unul cu celălalt. Pe el l-a făcut cel mai fericit bărbat, se gândește dacă există fericire mai mare, iar ea se simte în siguranță și liniștită cum nu a mai fost până acum.
(Alison) Așa de liniștită nu cred că am mai fost vreodată!
(Steve) Te simți bine, nu? Regreți?
(Alison) Niciodată! Chiar dacă ar fi să ne despărțim intr-o zi, eu tot nu aș regreta.
(Steve) Să ne despărțim? Cine să se mai despartă de tine? Eu? N-ai să vezi!Alison se ridică, îi zâmbește, îl sărută pe buze scurt și sare peste el.
(Steve) Unde pleci?
(Alison) La baie!Alison merge la baie, Steve este distras de telefonul care sună pe noptiera de lângă pat. E mama lui.
(Steve) Neața, mama! Ce e?
(Victoria) Ce faceți?
(Steve) Doar ce ne-am trezit, voi?
(Victoria) Vorbeam cu tatăl tău și bunicul de voi și de ce s-a întâmplat...
(Steve) Offf...ți-am zis să nu zici nimic!
(Victoria) În fine...vă așteptăm la noi în dimineața asta!
(Steve) Eu știu?
(Victoria) Gândește-te la fata aia, nu la tine!
(Steve) Bine, o să venim!
(Victoria) Bine, te iubesc! Pa!
(Steve) Și eu te iubesc! Pa, mama!Alison vine din baie și zâmbește larg.
(Steve) Ce e? De ce te uiți așa?
(Alison) Sunt fericită, foarte!
(Steve) Vreau să te fac și mai fericită! Mergem la ai mei, a sunat mama!
(Alison) Este de rău?
(Steve) Nu, vrea tata și bunicul să te cunoască, probabil le-a spus cum m-ai salvat și de aia!
(Alison) Îmi este rușine!
(Steve) Gândește-te că oricum ne vom căsători intr-o zi și oricum va trebui sa-i cunoști! Nu are rost să amânăm!
(Alison) Să ne căsătorim?
(Steve) Da! Sunt cât se poate de serios, te-am găsit, te-am prins de mână și nu îți mai dau drumul!Alison sare pe el de fericire, îl pupă tot. Pe gât, frunte, buze...
(Steve) Dacă o ții tot așa să știi că nu mai mergem nicăieri azi!
(Alison) Bine...am emoții!Steve începe să râdă și o prinde în brațe.
(Steve) Hai să ne îmbrăcăm!
(Alison) Cu ce să mă îmbrac?
(Steve) Nu știu, ce vrei tu!
(Alison) Vreau să par serioasă și decentă!
(Steve) Ești deja!Alison ia perna de pe pat și o aruncă în Steve. Începe să râdă!
(Steve) Stai că te prind! Vino la mine!
Steve fuge după ea prin cameră, o prinde, o trântește ușor pe pat, se urcă peste ea și o sărută pe buze. Își pune cotul langa umărul ei drept și o privește, îi dă părul pe părți și o mângâie pe obraz.
(Steve) Te iubesc! Te iubesc mult!
(Alison) Și eu te iubesc! Și eu te iubesc mult!Se sărută preț de câteva secunde și Steve se ridică de pe ea.
(Steve) Îți pregătesc eu hainele și tu mi le Pregătești pe ale mele, bine?
(Alison) Da!Steve îi alege un tricou alb și o fustă neagră de satin cu curea, pune lângă și o geaca de piele neagră. Alison îi alege un tricou alb cu blugi negri și geacă de piele neagră. Deși nu au văzut ce au pregătit unul pentru altul, se pare că mințile lor știu foarte bine ce și cum trebuie să facă și sa aleagă. Se cunosc prea bine, mult prea bine...
(Steve) Uite aici!
(Alison) Poftim și tu! Merg în baie să mă schimb!
(Steve) De ce? Am văzut cam tot!
(Alison) Ha...ha...ha. Merg la baie!
(Steve) Vorbesc serios, schimba-te aici!
(Alison) Îmi este rușine!
(Steve) Trebuie să te obișnuiești cu mine! Ești a mea! Vreau să te văd în toate modurile posibile!
(Alison) Fie, dar te întorci cu spatele cât îmi iau sutienul și chiloți.
(Steve) Bine, fie!
CITEȘTI
Ea este a mea!
RomanceEa îi salvează lui viața în urma unui accident de mașină, dar de fapt adevărul este că odată cu salvarea lui, se salvează și pe ea. O poveste frumoasă de dragoste cu un început dureros.