2. Dragoste la prima vedere!

147 10 0
                                    

Lumea lui...

Datorită nervilor necontrolați, Steve pierde controlul mașinii intră între niște tufișuri și lovește puternic un copac. Deschide ochii și mai apoi îi închide. Propria viață îi trece prin fața ochilor. Băiat de ban gata, lăsat fără niciun ban în buzunar din cauza prostiilor l-au adus în locul ăsta. Moștenitor de drept al imperiului Gold and shine, cel mai cunoscut imperiu de bijuterii din Anglia. Tatăl și bunicul lui au tras tare de el să preia conducerea imperiului, dar este categoric hotărât cǎ nu asta este ce vrea. De fapt ceea ce el iubește este arta, mașinile  și fetele.

Aude un glas de înger ce îi provoacă fiori, simte o mână caldă în jurul gâtului sǎu. Are impresia cǎ a murit. Se simte târât pe jos, se simte pălmuit și se trezește. Atunci o vede pe ea și se îndrăgostește pe loc.

(Steve) Ce frumoasă ești!

Glasul lui doar atât poate spune, este fermecat de frumusețea ei.

(Alison) Vei fi bine! O să vezi, doar rămâi treaz!

Cu câte femei a fost, câte femei a întâlnit și niciuna ca ea. Îi zâmbește necontrolat, o caută cu privirea peste tot, se pare ca ochii lui doar pe ea o vor. Ambulanța a ajuns, rănile lui par să nu mai existe, durerea lui nu mai există de când a văzut-o!

(Doctorul) Cum te simți? Mergem la spital imediat!

Dǎ din cap și afirmă. În ambulanță se uitǎ doar la fatǎ, îi întinde mâna și ea o prinde. Îi află și numele, Alison! Îi vede durerea în ochi și singurătatea, a promis în mintea lui că nu o va mai lăsa singură niciodată.
Tot ce a trăit el până acum a fost doar o minciună, nu își ia o secundă ochii de la ea.

(Alison) Vei fi bine!

Doar îi zâmbește...odată ajuns la spital, mâinile lor se desprind, dar el avea să nu uite niciodată acest chip frumos angelic. Adoarme și se trezește dezorientat în salon.

(Steve) Unde sunt? Unde e fata?
(Asistenta) E bine, se odihnește! Cum te simți?
(Steve) Bine! Poți chema fata?
(Asistenta) Alison o cheamă, doarme...o aduc mai târziu! Zi-mi cum să dăm de ai tăi!
(Steve) Nu aveți cum, nu vreau să-i văd!
(Asistenta) Avem nevoie de cineva aici!
(Steve) Adu fata!
(Asistenta) Din familie...
(Steve) Te rog...
(Asistenta) Ok, merg dupa ea!

Are sa o revadă si de data aceasta are de gând să și vorbească cu ea!

(Asistenta) Îmi pare rău, se pare ca a plecat!
(Steve) Cum pot să dau de ea?
(Asistenta) Îi știm doar numele, nu a vrut să zică mai mult.
(Steve) Trece-l pe o hârtie, te rog!
(Asistenta) Poftim, dar de ce este așa preocupat de ea?
(Steve) Îi datorez viața!
(Asistenta) Da, ai dreptate!

Îi întinde hârtia. Alison Elisabeth Grave. Are de gând să o caute.

(Steve) Pot să sun pe cineva?
(Asistenta) Da, rostește numărul și eu îl scriu.
(Steve) 07658...
(Asistenta) Vrei să vorbesc eu?
(Steve) Nu, e ok!

Sună...

(Steve) Oliver? Eu sunt, Steve...îți spun ceva, dar nu te îngrijora. Sunt la spital, am avut accident cu mașina, poți veni?
(Oliver) Imediat!
(Steve) Poftim telefonul, mulțumesc!
(Asistenta) Îmi pari cunoscut, ne-am mai întâlnit?
(Steve) Nu cred!
(Asistenta) Odihnește-te! Doctorul vine mai târziu să vorbească cu tine!
(Steve) Mulțumesc!

Gândul lui e numai la fată...

(Steve) O SĂ TE GĂSESC CU ORICE PREȚ!

Zice cu voce tare și strânge pumnul drept.

(Oliver) Ești bine? Doamne, ce ai pățit? Cum? I-ai sunat pe ai tăi?
(Steve) Calmeaza-te, sunt ok!

Domnul doctor intră pe ușă...

(Doctorul) Bună! Sunt James Richard. Zilele acestea vei fi pe mâinile mele și în grija echipei mele. Cum te simți?
(Steve) Bine!
(Doctorul) Deci poți să vorbești, toată lumea era îngrijorată ca nu scoți un sunet!
(Steve) Eram în șoc!
(Doctorul) Te voi ține trei zile aici și după mai continui patru zile tratamentul ăsta acasă, ok?
(Steve) Da, nu este nicio problemă! Fata? Era rănită?
(Doctorul) Nimic grav, s-a tăiat la mâna dreaptă ca să te salveze.
(Oliver) Ce fată?
(Doctorul) Dumneavoastră cine sunteți?
(Oliver) Sunt prietenul lui!
(Doctorul) Îi povestesc eu domnului?
(Steve) Da!
(Doctorul) Domnul...cum va numiți?
(Steve) Sunt Steve Arnold!
(Doctorul) Domnul Arnold a intrat cu mașina într-un copac, unde și-a pierdut cunoștința. Fata a văzut accidentul și a sărit în ajutorul domnului. Și-a riscat propria viață pentru el. Mașina a explodat în mai puțin de cinci minute.
(Oliver) Păi și fata unde este?
(Asistenta) A plecat, dar promite-mi că o găsești!
(Steve) Îți promit! Oliver, uite numele ei, mergi în parc și o caută te rog!
(Oliver) Păi te las singur?
(Steve) Sunt bine!
(Doctorul) E pe mâini bune!

Trec două zile, dar Oliver nu dă de fată. Steve se gândește doar la ea și la chipul ei, are impresia că a mai văzut-o undeva, dar nu știe unde. Parcă o știe de o viață, vocea ei suavă și chipul frumos...

(Steve) Tot nimic?
(Oliver) Nimic, îmi pare rău! Ce e asta? Este căzută pe jos...
(Steve) Ce?
(Oliver) Ai o hartie! Poftim...

Da, Alison l-a vizitat, dar dormea așa frumos încât nu s-a îndurat să-l trezească. I-a lăsat un mesaj.
"Sper că ești mai bine, ai grijă de tine! Alison"

(Steve) A fost aici și eu nu am știut! A fost aici și eu am dormit? Ce prost să fiu?
(Oliver) Poate mai vine...
(Steve) Sper...

Dar fata nu a mai venit. A venit vremea externării, a așteptat-o neîncetat până acum, dar nimic...

(Steve) Vă mulțumesc pentru tot!
(Doctorul) Să ai grijă de tine!

Alege să locuiască o vreme la prietenul lui, dacă s-ar duce acasă nu ar mai avea liniște!

(Oliver) O să o găsim!
(Steve) Sper! Nu cred că mă crezi, dar m-am îndrăgostit de ea!
(Oliver) Mi-am dat seama, ești diferit! Cu Eliza ce o să faci?
(Steve) Nimic, ne despărțim și gata! Știe ca nu o iubesc și că sunt cu ea doar pentru că așa vrea mama!
(Oliver) Dar ea te iubește!
(Steve) Nu îmi mai pasă, de acum doar fata asta mă interesează.
(Oliver) O să te ajut să o găsești!
(Steve) Mulțumesc pentru tot!

O caută de o vreme, dar nu dă de ea. O așteaptă în fiecare dimineață în parcul ăla mai bine de o oră, dar nimic. A bătut la usele caselor din apropierea parcului în speranța că cineva o știe și tot nimic. Gândul că nu o să o mai vadă niciodată îl macină și pe interior și pe exterior.




(M-ar ajuta enorm dacă ați apasă pe steluța de la fiecare capitol, povestea ar urca în top și ar deveni mult mai ușor de văzut și de alții

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


(M-ar ajuta enorm dacă ați apasă pe steluța de la fiecare capitol, povestea ar urca în top și ar deveni mult mai ușor de văzut și de alții. mulțumesc!)

Ea este a mea! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum