(Steve) Hai să mergem undeva să mâncăm!
(Alison) Nu arăt bine!
(Steve) Arăți foarte bine, mă topesc după ochișorii ăștia căprui!O mângâie pe frunte. Ce s-a întâmplat între ei l-a adus pe bărbat în al nouălea cer.
Tristețea ei a dispărut de pe chip. Pentru câteva minute, pare că totul a trecut și s-a vindecat complet.
Steve îi ține geaca să o ia pe ea și se apleacă și o ajută cu adidași. Pentru ea asta înseamnă enorm de mult. Pare că i-a adus lumea la picioare. Nu îi mai pasă de nimeni și de nimic. Este complet hotărâtă să facă orice este nevoie să îl facă fericit, dar cel mai important, își pune în sfârșit viața ei pe primul loc. Are de gând să se răzbune și se hotărăște ca nu o să se mai întoarcă vreodată la Lucas. Ba chiar își scoate inelul de pe deget, merge la bucatarie și îl aruncă la gunoi.(Alison) Gata! Nu mai sunt captivă!
Steve o ia de mâna, încuie ușa se urcă în lift și coboară. Îi deschide portiera mașinii, îi pune centura și îi sărută mâna. Fiecare gest de tandrețe, o fac pe eroina noastră să se îndrăgostească tot mai tare de el. Îi ține mâna tot drumul și doar îi zâmbește. Bărbatul oprește mașina în fața unui restaurant, dar este asaltat de ziariști. Îl fac să se urce inapoi în mașină și să plece grăbit.
(Steve) Îmi cer scuze! Nu știam că vor fi aici!
(Alison) Nu e nimic! Hai să cumpărăm una alta și gătesc eu ceva, vrei?
(Steve) Da!Aleg să meargă la un supermarket. Steve se coboară și o ia de mână, ia un cărucior și intră în interior. Ghinionul face să dea nas în nas cu Lucas. Îl vede, se cutremură și se pune în spatele lui Steve.
(Lucas) Treci aici! Eu te caut de nebun și tu umbli cu altul?
Steve o simte cum tremură, și-a dat seama că el este cel care i-a întunecat viața multă vreme.
Lucas da sa o prindă de geacă, dar Steve îl prinde de mână.(Steve) Ia mâna de pe ea! Cine ești?
(Lucas) Cine dracu ești tu? Eu sunt logodnicul ei! Treci aici acum!Dǎ din nou să o tragă spre el, dar Steve nu îl lasă, nu are de gând!
(Steve) Nu mai este nimic pentru tine, ea este a mea! Ai auzit! EA ESTE A MEA!
Folosește un glas puternic, ecoul lui se aude în tot magazinul.
(Lucas) Nu știi cu cine te pui! Vino aici sau el o încurcă.
Asta o face pe Alison să se miște și să se îndrepte spre Lucas, nu vrea ca nimeni să îi facă rău bărbatului cu ochii albaștri. Steve o ține de mână strâns și dă din cap.
(Steve) Sǎ fiu eu mort și doar atunci o iei sau nici atunci nu va mai fi a ta! Să nu te mai prind pe lângă ea!
(Lucas) Cine ești tu?Dǎ să-l lovească cu pumnul, dar Steve se ferește. Îi dă drumul fetei, îl prinde pe Lucas de tricou și îi dă un cap în nas. Îi sparge și nasul și buza. Cade jos plin de sânge. Steve o ia de mână pe Alison și pleacă. Nu are de gând să o lase. Ea tremură și plânge. Îi deschide portiera, o ajută să intre în mașină, îi pune centura și pleacă. Alison se ghemuiește și nu zice nimic, Steve o lasă în pace. Ajung în fața blocului, oprește motorul mașinii, coboară și o ajută și pe fata sa coboare. Intră în bloc, apasă butonul și intră în lift, urcă sus, deschide ușa și o ajută pe Alison să se dezbrace. Este nespus de calm. L-a văzut pe Lucas cum e și se gândește cat de mulțumit este de faptul că ea nu are să mai treacă prin așa ceva vreodată.
(Steve) Ești bine?
(Alison) Nu! Nu sunt!
(Steve) Hai vino!Se așează împreună pe canapea.
(Steve) Vrei ceai?
(Alison) Nu!
(Steve) Vrei ceva mai tare?Da din cap și aprobă! Nu a mai băut de la petrecere, dar pentru ca îl are pe Steve lângă ea, are de gând să o facă. Poate îi mai stinge din durere.
(Steve) Ce să îți aduc?
(Alison) Nu stiu!
(Steve) Vin?
(Alison) Da!Steve aduce vin și două pahare. Desface sticla și toarnă vin în pahare. Deschide televizorul și dă pe un film de dragoste.
(Alison) Poți pune ceva de groază?
( Steve) Da! Vrei pizza?
(Alison) Da.Fata se calmează și se oprește din plâns. A ajuns la concluzia că exact asta trebuia să se întâmple ca Lucas să o lase în pace. A găsit o cale de scăpare și a scăpat. De acum trăiește doar pentru ochii ăia albaștri.
(Steve) Vine imediat pizza!
(Alison) Mulțumesc pentru tot!Îl ia în brațe, îl strânge tare și îi dă drumul.
(Steve) Nu am mai avut parte de acțiune de asta de mult timp. Mi-a plăcut!
Amândoi încep să râdă în hohote.
(Steve) Mai vrei vin?
(Alison) Să mănânc puțin!
(Steve) Da, ar cam trebui! Nu ai mâncat de câteva zile ceva ca lumea.Curierul sună la ușă și îi înmânează pizza bărbatului.
(Steve) Am luat cu de toate, sper că nu ești alergică la nimic!
(Alison) Nu sunt, tu?
(Steve) Orhidee...
(Alison) Chiar?Începe să râdă...
(Steve) Știi că m-ai întrebat tu ce pot să fac cu atâția bani?
(Alison) Da!
(Steve) Am un răspuns! Aș da toți banii din lume să te văd zâmbind ca acum!Îl prinde de mână și o strânge...
(Alison) Jur că lupt pentru noi și fericirea noastră!
E mândru de el și de felul în care este. Nimeni și nimic nu îi poate face mai fericiți de atât! Mănâncă din pizza și se întorc la film.
(Steve) Poftim vinul!
Ia paharul din mâna lui și îi face și lui loc pe canapea.
(Alison) Stai că văzusem o pătură undeva.
(Steve) Stai că o aduc eu!
(Alison) Nu, stai jos! Merg eu!Se ridică de pe canapea și merge și ia pătură de pe raft, se întoarce cu ea, se așează lângă el și se învelesc cu pătura. Steve îi dă înapoi paharul cu vin și pune mâna stângă în jurul gâtului ei.
(Steve) Mergem mâine să ne plimbăm?
(Alison) Tu nu lucrezi? Ai stat numai cu mine...
(Steve) Am vândut destule tablouri încât să îmi permit o viață decentă următorii zece ani. Deci vreo zece ani sunt pe aici.Încep amândoi să radă și se uită ochi în ochi, se sărută pe buze pentru câteva secunde și se întorc la film. Alison nu ar fi crezut vreodată că o să fie fericită, iar Steve nu a crezut vreodată că o să iubească. De asta să nu spui că "Niciodată este niciodată!" Pentru ca nu este.
(M-ar ajuta enorm dacă ați apasă pe steluța de la fiecare capitol, povestea ar urca în top și ar deveni mult mai ușor de văzut și de alții. mulțumesc!)
CITEȘTI
Ea este a mea!
RomanceEa îi salvează lui viața în urma unui accident de mașină, dar de fapt adevărul este că odată cu salvarea lui, se salvează și pe ea. O poveste frumoasă de dragoste cu un început dureros.