9. Zâmbet pe față...

114 9 0
                                    

Veștile rele circulă repede. Eliza s-a plâns mamei lui Steve așa că femeia hotărăște să își viziteze fiul. Un ciocănit îl trezește pe băiat. O privește pe Alison, încă doarme. O învelește și merge la ușă.

(Steve) Mama?
(Mama lui) Unde e fata?
(Steve) Bună dimineața și ție! Da, poți să intri, nu dorm! Nu sunt ocupat! Tu ce mai faci? Bine, mulțumesc de întrebare!
(Mama lui) Lasă pe mai târziu astea. Unde e?

Intra și o vede pe canapea, instinctul ei ar fi fost să o trezească și să o ia la întrebări, dar îi vede vânătăile pe spate.

(Mama lui) Sper că nu tu i-ai făcut asta!

O ia pe mama lui și o trage în bucătărie.

(Steve) Îți povestesc tot, dar Alison nu va ști nimic!

Îi povestește de felul în care ea l-a salvat, cum și-a riscat viața. Îi povestește de logodnicul ei, de ce probleme a avut, dar evită să îi povestească despre acea noapte. Chiar și așa o lasă pe mama lui în lacrimi.

(Mama lui) Tu chiar o iubești sau îți este doar milă de ea?
(Steve) Când m-ai văzut ultima dată așa fericit?
(Mama lui) Cu mult timp în urmă, ai venit băut acasă și urlai în gura mare că ești foarte îndrăgostit.
(Steve) Serios? În fine...nu îmi amintesc. Ca o concluzie, Alison nu trebuie să știe că ți-am spus toate astea și încearcă să fii drăguță cu ea.
(Alison) Nu! Te rog, nu! NU, NU!

Steve fuge într-un suflet la ea, iar mama lui în urma lui. Alison este toată transpirată și țipă în vis. Băiatul încearcă să o trezească din coșmar.

(Steve) Mama, adu apă din bucatarie!

Își toarnă puțină apă în palmă și o udă pe față. Alison se trezește panicată și speriată. Îl vede pe Steve și îl ia in brațe, îl ține strâns.

(Alison) Te implor să nu mă lași! Te implor, m-ar omorâ!
(Steve) Sunt aici, ești in siguranță! Nu te las, jur!

Mama lui vede tot și rămâne neputincioasă și îndurerată. Îi curg lacrimi pe față. Nu a văzut niciodată pe nimeni așa. Ii este milă de ea și o acceptă, nu are de gând câtuși de puțin să îi zică ceva sau să o supere. Puțin îi mai pasă de Eliza! Pare că nici de Steve nu o mai interesează, ea nu a avut o fiică și și-ar dori ca Alison să fie acea fată.

(Steve) Hai sus la baie! Pregătesc cada și te speli liniștită!
(Mama lui) Merg eu cu ea!

Alison îi aude glasul și își îndreaptă privirea către ea.

(Steve) Nu, mama! Merg eu!
(Alison) Mama?

Se ridică brusc în picioare și își șterge lacrimile.

(Alison) Plec imediat, îmi cer scuze!
(Steve) Alison, stai! Nu te teme!
(Alison) Chiar îmi pare rău!

Mama lui se îndreaptă către ea și îi cuprinde mâinile.

(Mama lui) Nu te teme de mine! Nu îți fac nimic!
(Alison) Chiar îmi pare rău!

O ia în brațe și o mângâie pe păr. Îi șoptește la ureche:

(Mama lui) Îți datorez viața!

Îi dă drumul și își pune mâinile in jurul chipului ei.

(Mama lui) Ești de o frumusețe rară, nu mă mir cum s-a îndrăgostit de tine așa repede!

Alison îi zâmbește. Steve este mândru de mama lui și de felul în care o tratează pe
Alison!

(Steve) Hai la baie!
(Mama lui) Nu vrei să merg eu?

Ea este a mea! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum