"შ/ს მკვდარია"

99 15 7
                                    

ავტორი პოვ:

შ/ს საკაცეზე დააწვინეს და საოპერაფიოდ შეიყვანეს. შ/ს-ს სისხლში ამოვლებულ ხელებს ჯონქუქი უყურებდა. თეთრს დაგლეჯილ პერანგზე ისმევდა თან მოთქვავდა..
მოთქვავდა იმას რომ შ/ს-ს დაკარგვა არ სურდა.
ჯინი მასთან გაიქცა საოპერაციოში შეჭრა ცადა მაგრამ უშედეგოდ. ექიმებმა ამის უფლება არ მისცეს.

რათქმაუდა ჯინს შ/ს მეგობრულად უყვარდა. ისინი ბავშვობიდანვე ერთად იზრდებოდნენ და-ძმებივით იყვნენ.

ჯონქუქს სუნთქვა გაუხშირდა. ჯინი და ჯეონი ერთმანეთს ამხნევებდნენ იმის იმედით რომ შ/ს გადარჩებოდა.

ჯონქუქი: მოვკვდები ჯინ მოვკვდები გესმის!!

ჯინი: ჯეონ ჯონქუქ ყველაზე საზიზღარი ხარ!! წესით უნდა მსიამოვნებდეს შენს საყვარელ ადამიანს რო კლავენ!! მაგრამ არ მსიამოვნებს რადგან ეს შ/ს-ა!! მეც დავკარგე ჩემი ოლიო!! ჩემი ქალღმერთი და მზე!! ახლა კი აზრზე მოდი და ნუ მოთქვავ მხოლოდ!! ილოცე ღმერთს თხოვე რო შ/ს გადაგვირჩინონ. იმედი არ დაკარგო ჯეონ ჯონქუქ!

ჯონქუქი აზრზე მოვიდა ცრემლები მოიწმინდა და მყარად დადგა.

ახლა მხოლოდ მათ იმედი ქონდათ დარჩენილი.

შესასვლის ზევით მწვანე შუქი აინთო და ექიმი საოპერაციოდან გამოვიდა.

პირბადე მოიხსნა სრულიად დაღონებული სახლით შეეგება ჯონქუქს და ჯინს.

ექიმი: შ/ს-სთან ვინ არის?

ჯონქუქი: მე!! ქალბატონო გთხოვთ მითხარით რომ კარგი ამბავია!! ციცხალია ჩემი შ/ს??!!

ექიმი: ბატონო....

ჯონქუქი: რა ბატონო დროზე თქვით!!!

ჯინი: დაწყნარდი ჯონქუქ!!

ექიმი: ჩვენ ვეცადეთ ყველაფერს... მაგრამ ქალბატონი შ/ს ვერ გადარჩა.

წარსული:

შ/ს: ჯონქუქ...

ჯონქუქი: გისმენ.

ტკბილი შურისძიება/jeon jung kookWhere stories live. Discover now