თავი მეექვსე

144 13 0
                                    

ავტორი პოვ:

ოთახში გასროლის ხმა გაისმა. შეშინებული გოგო მუხლებში ჩაიკეცა და იარაღი ხელიდან გაუვარდა.
შ/სს სამწუხაროდ ჯონქუქს ვერ გაარტყა მაგრამ ჩალეწა მინა.
დასუსტებული ჯინი უკვე ფეხზეც ვერ დგას როდესაც უცნობი პიროვნება მას უახლოვდება. თიშავს შემდეგ კი ჯონქუქთან მიდის.
საწყალი ბავშვი ხმაურის გამო ტირილს იწყებს.

??: ბატონო მოვედი.

ჯონქუქი: ბავშვი გამომართვი და ჩემთან სახლში წაიყვანე. ძიძას მიანდე აქაურობას კი მე მივხედავ.

ბავშვი კაცს დააჭერინა მან კი ოთახი მალევე დატოვა.

შ/ს: არაა!! ჯუნს არ გაგატანთ!!

საწყალი გოგო კაცს დაედევნა მაგრამ მალევე ჯეონის მკლავებში მოექცა.

ჯონქუქი: გაჩერდი უკვე მე ჩემი შვილი მიმყავს მას არაფერს მოვაკლებ!!

შ/ს: ჯეონ ჯონქუქ......
გოგონა მუხლებზე ეცემა და ტირილს იწყებს თავში ხელებს ირტყავს.
ჯონქუქი შ/სს მკლავებზე ხელებს კიდებს და ცდილობს მის შეჩერებას რომ გოგონამ მის თავს რამე არ ავნოს.

ჯონქუქი: გაჩერდი!!!! გეყოფა შ/ს!!! ამით შენ თავს ვნებ!!

შ/ს: აჰა ანუ ამით ჩემ თავს ვნებ?? და ამას შენ მეუბნები როდესაც ყველაზე მეტად შენ მატკინე!!!

ჯონქუქმა უთქმელად შ/ს მხარზე მოიგდო. შ/ს მხარზე ხელებს ურტყავდა მაგრამ ეს ჯონქუქისთვის პატარა კენჭის მოხვედრით იყო. ოთახიდან გავიდა შემდეგ სახლი დატოვა მანქანაში ჭიდავით ჩასვა შემდეგ თითონ დაიკავა მძღოლიდ ადგილი მანქანა დაქოქა და მოწყდა ადვილს.

შ/ს: მანქანა გააჩერე თორემ გადავხტები!!

ჯონქუქი: არც გავაჩერებ და ვერც გადახტები რადგან კარებები ჩაკეტილი მაქ!!!

შ/ს: იცოდე ფანჯრებს ჩავტეხავ!!

ჯონქუქი: ვერაფერსაც ვერ ჩატეხავ ნივთიც არ გაქ და მითუმეტეს შენით ვერაფერს ჩატეხავ!!

ტკბილი შურისძიება/jeon jung kookWhere stories live. Discover now