ჯეონ ჯონქუქი❌ ქუქი✅

117 13 6
                                    

შ/ს:

უკვე 2 კვირა გავიდა რაც ვილმა თავისი ნამდვილი სახე დამანახა. თურმე ერთხელ კი არა არამედ როდესაც ჩემთვის ყვავილები მოქონდა მეფერებოდა და თვას ბედნიერად მაგრძნობინებდა ჩემი სახლიდან წასვლის მერე კლუბებში დადიოდა და ბევრ გოგოს ხვდებოდა რადგან ფული გაეფლანგა. როგორც ჩანს ჩემთან მხოლოდ სიმდიდრის გამო იყო. გამოყენებას აპირებდა ვაღიარო ეს ნამდვილად გამოუვიდა მაგრამ მის და სამწუხაროდ გეგმა ჩაეშალა.

სადღაც ხუთ-სამ დღეში მასზე წარმოდგენაც აღარ მქონდა. თითქოსდა ჩემი გული ახლა სხვის გამო ცქერს და სხვისთან მიემართება.

ამ დროის განმავლობაში ჯონქუქი მედგა გვერდით. წამში ჩაანაცვლა "კარგი" ვილი.
თავი უკვე ძალიან შემაყვარა. არადა ჩვენი შეხვედრა და ეს ყველაფერი ზიზღით იყო სავსე. ვიცი მაბ რაც ჩაიდინა.... ვიცი... მაგრამ მისი პატიება გადავწყვიტე და ამას არ ვნანობ.

დღეს კარგი დილა გათენდა სასიამოვნო ამინდით. ავდექი თუ არა ჯუნს მოვლა დავუწყე. ისე ჩქარა გადის დრო და ისე ჩქარა იზრდება რომ ვერ ვამჩნევდი. ყველა ტანსაცმელი დაპაპატარავებია. ძალიან მოპუტკუნდა. საყვარელი და ფუმფულა ლოყები დედასგან აქვს. მარწყვის ფერი ტუჩები კი მამიკოსგან.

ჯინის მოსაძებნად სხვა ოთახები დავათვარიელე ვერსად ვიპოვე. საბოლოოდ კი ხელში ჯონქუქი მექცა.
ჩემს მანქანაში ჩავჯექით დავქოქეთ და საშოპინგოდ წავედით. ჯუნს ლამაზი ტანსაცმელი ნამდვილად უნდოდა ასევე ფართო.

დანიშნულების ადგილას მალევე მივედით.
ძალიან ბევრი მაღაზია დავათვალიერეთ და მოვილხინეთ კიდეც.

შ/ს: აააა დავიღალე ქუქ სულ დაბლა ზევით დაბლა ზევით დავრბივართ. მითუმეტეს კრუგებსაც ვარტყვათ!!

ჯონქუქი: რა? რა დამიძახე?

შ/ს: ქუქი. კარგი ზედმეტ სახელია არა?

ჯონქუქი: კი მომწონს სულ ეგრე მომმართე.
ზევით სართულზე ძალიან საყვარელი სათამშოები ვნახე წამოდი ვუყიდოტ ეგ ჯუნს ძალიან გაეხარდება!!

ტკბილი შურისძიება/jeon jung kookWhere stories live. Discover now