Zatem, od kiedy ta książka się pojawiła, wieś zaczęła przechodzić przez prawdziwe piekło. Ludzie zauważyli, że w nocy słychać tajemnicze jęki i szepty dochodzące z lasu. Niektórzy mieszkańcy twierdzą, że widzieli postacie w długich, czarnych płaszczach, które przemierzają ulice w ciemności. Inni mówią, że ich przedmioty zaczęły znikać z domów, a niektóre nawet zaczęły się poruszać same. - mówi zagiona dziewczyna.
A tak wogle jak masz na imię? - pytają ją policancji.
Mam na imię Milena. - odpowiada.
A ile masz lat?
27. - odpowiada
*******
Zaginiona dziewczyna, gdy została odnaleziona, była w naprawdę złym stanie. Jej skóra była blada, a oczy pełne strachu. Powiedziała, że od momentu, kiedy znalazła tę książkę, zaczęły się dziać niewyjaśnione i przerażające rzeczy. Mówiła, że czuje, jakby ktoś ją obserwował, a czasem słyszy szeptane groźby, które wydają się dochodzić znikąd.A taka historie słyszałam
Wiosce, gdzie wszystko wydawało się być spokojne i normalne. Ale pewnego dnia, pojawia się ta tajemnicza książka.Książka wydaje się być stara i zniszczona, jakby przetrwała wiele lat. Ma twardą okładkę, pokrytą kurzem i zapomnieniem. Na jej stronach znajdują się dziwne, starożytne symbole i niewyraźne pisma. Nikt nie wie, skąd się wzięła ani jak trafiła do wioski.
Od momentu, kiedy ta książka się pojawiła, zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Na początku były to tylko drobne incydenty - przedmioty, które zniknęły na chwilę, a potem pojawiły się w zupełnie innym miejscu. Ale potem sytuacja zaczęła się pogarszać.
Ludzie zauważyli, że w nocy słychać tajemnicze dźwięki dochodzące z lasu. Są to szepty i jęki, które wydają się być nieziemskie. Niektórzy mieszkańcy twierdzą, że widzieli postacie w długich, czarnych płaszczach, które przemierzają ulice w ciemności. To sprawia, że wieś zaczyna być przerażająca i niepokojąca.
Najbardziej przerażające jest jednak to, co się stało z jedną z mieszkanek wioski. Pewnego dnia zaginęła, a po kilku dniach odnaleziono ją w lesie. Jej oczy były pełne strachu, a skóra blada jak śnieg..
Kiedy ta mieszkanka wioski została odnaleziona w lesie, opowiedziała przerażającą historię. Powiedziała, że od momentu, kiedy zaczęła czytać tę tajemniczą książkę, zaczęła doświadczać dziwnych snów i widzieć niewyjaśnione zjawiska.
W jej snach widziała starożytnych wojowników i tajemnicze symbole, które przemawiały do niej w nieznanym języku. Z czasem zaczęła odczuwać, że coś ją kontroluje i że jej umysł jest manipulowany przez siły, których nie może zrozumieć.
Gdy się obudziła, zauważyła, że zaczęła zapominać rzeczy, które zdarzyły się niedawno. Jej pamięć była jakby niewyraźna i zamglona. Zaczęła tracić kontakt z rzeczywistością i czuła, że jest coraz bardziej wplątana w tę tajemniczą książkę.
Mieszkańcy wioski zaczęli się zaniepokajać i próbowali dowiedzieć się więcej o tej książce. Zwrócili się do miejscowego historyka, który zidentyfikował ją jako starożytny grimoire - księgę czarów i zaklęć. Okazało się, że książka jest powiązana z mrocznymi siłami i może przynieść nieszczęście tym, którzy się nią zajmują.
Teraz mieszkańcy wioski starają się odkryć, jak zniszczyć tę książkę i ocalić swoje miasto przed tymi niebezpiecznymi wpływami.
To brzmi przerażająco. - powiedzeli policancji
CZYTASZ
Nie rób tego, nie wchodź tam
ParanormalByła sobie dziewczyna która z imprezy nie dotarła do domu a ciała nigdy nie odnalaziono. Więc gdzie ciało? Kim byli jej oprawcy? Co jej się dokładnie stało? Czy to się z czymś wiąże, czy z tymi plotkami?