Hej chłopaki, znalazłam dziwną książkę w piwnicy! Wygląda na to, że ma jakieś tajemnicze symbole na okładce.
Wow, to brzmi tajemniczo! Może to jest jakiś klucz do rozwiązania zagadki tego domu?
Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, co te symbole oznaczają! Może powinniśmy poszukać informacji w internecie? - mówi do nich syn.
Dokładnie! Zaczynam szukać teraz. Może dowiemy się czegoś ciekawego o historii tego domu.
Trzymaj nas na bieżąco, synek ! Może te symbole mają coś wspólnego z tajemniczym kultem, o którym słyszeliśmy?
To brzmi jak bardzo ciekawie i niebezpiecznie. Nie mogę się doczekać, aż odkryjemy więcej!
Obiecuję, że podzielę się wszystkimi informacjami, jak tylko coś znajdę.
To będzie nasz mały detektywistyczny projekt! - mówią wspólnie.
Znalazłem kilka ciekawych informacji na temat tej tajemniczej książki. Okazuje się, że symbole na okładce są częścią starożytnej kultury egipskiej.
- mówi chłopak.Wow, to naprawdę interesujące! Czy dowiedziałaś się, co oznaczają te symbole? - mówi ojciec.
Tak, symbole te reprezentują różne bóstwa i pojęcia związane z mitologią egipską. Wygląda na to, że ta książka może zawierać wiedzę na temat tajemniczych rytuałów i legend.
To brzmi niesamowicie! Czy udało ci się znaleźć jakieś szczegóły na temat samej książki?
Tak, znalazłam kilka informacji. Wygląda na to, że ta książka jest rzadkim egzemplarzem z czasów faraonów. Może być bardzo cenna dla kolekcjonerów i badaczy historii.
Wow, to naprawdę niesamowite odkrycie!
Niestety, nie znalazłem dokładnych informacji na ten temat. Wydaje się, że jest to rzadka i poszukiwana książka.
Może powinniśmy skonsultować się z ekspertem w dziedzinie starożytności, aby dowiedzieć się więcej.Brzmi jak świetny pomysł! Może mamy w naszym kręgu znajomych, którzy znają się na starożytnościach? Powinniśmy z nimi porozmawiać!
Zgadzam się! To byłoby świetne, gdybyśmy mogli skonsultować się z ekspertem. Postaram się znaleźć kogoś, kto może nam pomóc.
Oczywiście, postaram się znaleźć kogoś, kto zna się na starożytnościach. Może znam kogoś, kto zna kogoś, kto zna eksperta w tej dziedzinie. - mówi Marta.
Dam znać, jak tylko coś się uda ustalić! - mówią mężczyźni.
Mam nadzieję, że uda nam się dowiedzieć więcej o tej tajemniczej książce.
CZYTASZ
Nie rób tego, nie wchodź tam
FantastiqueByła sobie dziewczyna która z imprezy nie dotarła do domu a ciała nigdy nie odnalaziono. Więc gdzie ciało? Kim byli jej oprawcy? Co jej się dokładnie stało? Czy to się z czymś wiąże, czy z tymi plotkami?