Han ZiYe gerçekten Qi XinLei'nin ağzını yırtmak istiyordu ama aşağıya baktığında küçük arkadaşının gerçekten oldukça sert olduğunu görünce utanmadan edemedi. Anında utançtan öldü, yüzü kanıyormuş gibi kırmızıydı.
Han ZiYe, ne erkek ne de kadın olan bedeninden nefret ediyordu, bu yüzden onlara, özellikle de alt kısımlarına hiç dokunmadı, bu da onun, aşağıdakilerin o kadar hassas ve kolayca uyarılabilir hale geldiğinin farkında olmamasına yol açtı, üstündeki en çok nefret ettiği kişiydi, yine de tepki veriyordu, çok aşağılayıcıydı.
Han ZiYe hala Qi XinLei'yi durdurmak için ses çıkaramıyor, bu yüzden bağlı olan ellerini ve ayaklarını gevşetmeye çalıştı, Qi XinLei'yi itmeye ve tekmelemeye çalıştı, ancak yalnızca sıkı bir şekilde bağlandığını öğrendiği için hayal kırıklığına uğradı. Kendi gücüne güvenmeyi istemek sadece bir temenniydi.
Çaresiz kalan Han ZiYe, vücuduna Qi XinLei'nin günahkâr asasını kullanarak yapılan uyarıları görmezden gelmesini emrederken, Qi XinLei'ye yalnızca delicesine lanet edebilir. Eğer Qi XinLei küçük dostunun tamamen ayağa kalkmasını sağlayabilirse gerçekten yaşamaktan utanacaktır.
Ancak Han ZiYe, yanan sıcak silahın küçük arkadaşına her isabet ettiğinde bunun çok hoş bir duygu olduğunu fark etti. Daha önce hiç böyle bir zevk hissetmemişti ve bu o kadar muhteşemdi ki bedeni emirleri dinlemeyi bıraktı ve küçük ZiYe yavaşça, tamamen sert bir şekilde ayağa kalktı. Ve karnında garip bir his yanmaya başladı, birdenbire çok hassas ve tuhaf hissediyordu, bir şeye dokunulmasını istiyordu.
"Güzel, senin küçük et çubuğun benim büyük horozum yüzünden gerçekten tahrik oluyor, hem de çok kısa bir süre içinde. Fazla hassas değil misin? Seni küçük fahişe. Hey küçük fahişe, küçük et çubuğun çoktan çok heyecanlandı, ama aşağıdaki küçük çiçek tomurcuğun çok yalnız olmalı, aynı zamanda o da benim büyük yakışıklı aletimi istiyor olmalı!" Qi XinLei, Han ZiYe'nin uyarımına verdiği tepkiyi gördükten sonra çok mutlu oldu, heyecanla bir ıslık çaldı, neredeyse delirdi, et çubuğunu Han ZiYe'nin içine sokmak istedi, daha fazla dayanamadı, küçük et çubuğundan ayrıldı ve aşağı doğru hareket etti, ucu süper nadir çiçek deliğine hafifçe dokundu.
Çok utanan Han ZiYe hemen gözlerini kıstı, oradan bir elektrik şoku hissetti, sonra içinin ıslak olduğunu hissetti, sıvı dışarı akmaya başladı.
Han ZiYe çiçek deliğinden çok utanıyordu, özellikle ona dokunan kişi en çok nefret ettiği kişi olsa bile yine de heyecanla müstehcen bir sıvının akmasına izin verdiği için. Qi XinLei, vahşi bir hayvan gibi yüksek sesle bağırdı: "Görünüşe göre tahminim doğruydu, küçük çiçek tomurcuğun gerçekten çok yalnızdı, gerçekten benim yakışıklı sikimi içeride istiyordu, ben dışarıda sadece sürtünmeme rağmen, mutlu bir şekilde müstehcen nektarı dışarı çıkardı. En çok hoşuma giden şey senin gibi bir fahişe! Şimdi benim küçük çiçek deliğine girmeme izin ver, seni cennete götüreceğim! Bana teşekkür etmeyi unutma!"
Qi XinLei, aniden Han ZiYe'nin içine girdiğinde konuşmayı henüz bitirmemişti; bacaklarını tamamen açarak küçük çiçek deliğine giden yolu ortaya çıkardı. Han ZiYe'nin iffetini kaplayan ince tabaka tamamen yok oldu.
Han ZiYe'nin gözleri acıyla yuvarlandı, ağzını kapatan iç çamaşırı yüzünden olmasaydı tüm oda tiz bir çığlıkla dolacaktı. Birinin bekaretini elinden almanın bu kadar korkunç olacağını ve vücudunun parçalanmasından kaynaklanan hayal edilemez acı ve dehşetin onu delirtmeye yeteceğini, bunun ölümden daha kötü olacağını asla bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother-in-Law, I'm Pregnant!
RomanceKaranlık ve çarpık bir kişiliğe sahip olan Han ZiYe'nin, güzel ve nazik kız kardeşi, hayatındaki tek ışıktı ama o şeytan aniden ortaya çıktı ve ışığını çaldı ve onu çılgına çevirdi. Ne olursa olsun o şeytanın kayınbiraderi olmasına ve kız kardeşini...