Han ZiYe, yeşim sapını yukarı aşağı okşayan pençeye zaten aşinaydı. Narin sütunu ovalamak için en yüksek hızı kullanıyor, ince parmaklar parlak şehvet boncuklarıyla dolu, güzel yeşim kafasını ıslatıyor ve tekrar tekrar çekilip sıkıştırılıyordu. Qi XinLei doğru gücü kullandığı için organı acı çekmiyordu, bunun yerine seğiriyordu ve her an doruğa ulaşmak üzereydi.
Han ZiYe'nin küçük yeşim göğüsleri de müstehcen pençeye oldukça aşina olmuştu. Dekoratif bir arka plan olarak leopar desenli iç çamaşırına ek olarak Han ZiYe, küçük göğsünden farklı bir his hissediyor, kırmızı meme uçları şekilsiz. Beş parmak, sanki cam boncuklarla oynuyormuş gibi hareket ediyor, şiddetle koparıp alay ediyor, onu sanki patlayacakmış gibi sertleştirip şişiriyordu ama yine de büyük kırmızı bir kiraz gibi çekiciydi. Doğru miktardaki güç sayesinde küçük göğüste en ufak bir acı bile yaşanmıyordu, yalnızca tatlı ve yumuşak, canlandırıcı ve harika bir zevk duyulurdu.
En müstehcen şey, çok büyük ve şeytani bir toptu; yalnızca güç ve kuvvetle dolu olmakla kalmıyordu, büyüklüğü de çok korkunçtu. Baş kısmı öndeyken Han ZiYe'nin çiçek kalbinin açıklığı, sürekli saldırı, çılgın ve şiddetli pompalama nedeniyle yeniden genişledi; öyle vahşi ve son derece düzensiz bir sikişme türü ki. Qi XinLei'nin topunun tamamı ıslak ve kaygandı, kafası bir nehir ejderhası gibi [1] büyük bir güç göstererek saldırı üstüne saldırı başlatıyor, Han ZiYe'nin içindeki çiçek kalbini son derece tahrik ediyordu, tıpkı dışarıdaki yeşim sapının zevkle kasılıp tatlı nektarının her yere taşması gibi. . Kısa süre sonra çiçek deliği devasa topun çevresine sıkıştı, tatlı sıvısını dışarıya saldı ve Qi XinLei'nin toplarını ve altındaki küçük külotu ıslattı [2] .
"Ha, ha, ha, ha... Korkutucu, korkuyorum... Ben.. ah ah ahhh... Artık yapamıyorum, zevk tarafından yutuluyorum... ahh..oh..ohh.... vücudumun her yerinde, özellikle göğsümde ve penisimde ve.... benim küçük deliğim.... Oh..ah...ah..ah... çok fazla, küçük deliğim ve kalbim yeterince oynandı zaten... oh oh oh... Böyle hareket etmeye devam edersen, vücudum.... Bu gerçekten çok kötü, lütfen izin verin... ben....Wuu [3] ..... bunu bana neden yaptın? Ben senin.... kız arkadaşının erkek kardeşiyim....wuu..ahh..ah... bu tür şeyleri, kız kardeşimle yapmalısın..ah.ah.ahh...ah.....ahh.ah..hyaaahh...."
Han ZiYe'nin vücudu tüm bu aşırı zevki yutacak kadar güçlüydü ve onu istila eden şeyi sımsıkı sarıyordu. Han ZiYe'nin gözleri yaşardı, kiraz dudakları Qi XinLei tarafından şişinceye kadar öpüldü ve muhakemesi hala sağlam olmasına rağmen şehvetli çığlık dalgalarını kontrol edemedi; Bedeninin gerçek duygularını haykırıyor, aynı zamanda kalbinin karmaşasını da haykırıyordu. Kendi bağırışını dinlerken utançtan kızarmaktan kendini alamadı, kalbi hızlı atmaya başladı.
"Bir daha benden ve kız kardeşinden bahsetme. Kız kardeşin seninle kıyaslanamaz, diğer hiçbir kadın seninle kıyaslanamaz. Vücudun harika. İster küçük tatlı ağzın, ister göğüslerin, küçük yeşim sapın veya küçük deliğin olsun, her şey çok güzel, özellikle de süper sınırsız çiçek deliğin, bu patrona kendimi yedinci cennetteymişim gibi hissettiriyor. Daha önce hiç bu kadar heyecanlanmamıştım. Bundan sonra oynayacağım, seks yapacağım, kirletmek istediğim tek kişi sen olacaksın. Kördüm, daha önce kim olduğunu göremediğim için üzgünüm, şehvetli ve harika bir bedenle var olan nadir bir insan, yoksa Seni daha önce sahiplenirdim, seni çok daha önce tutardım, seni sikerdim, sana tecavüz ederdim, seni zevkten ağlatırdım.Qi XinLei et çubuğunun daha da sertleştiğini ve büyüdüğünü hissetti, seğirmeye başladı, bu da doruğa yaklaştığını gösteriyordu. Qi XinLei geçici olarak pompalamayı durdurdu, bunun yerine daha sert iterek Han ZiYe'nin başının üst kısmını yatağın başlığına çarpmasına neden oldu.
"Ah! Ah..ah..ah...... oh..ah.. yavaşça, yavaşça yap.... Çok zorluyorsun, dayanamıyorum.... ahh..oohh..küçük deliğim buna gerçekten daha fazla dayanamıyor... ooh...ooh...hyaa... penisim gerçekten sertleşti ve tuhaf hissettiriyor.... bir şey çıkacak gibi görünüyor..." Han ZiYe tamamen zevke dalmıştı, sınırını çoktan aşmıştı ve et çubuğunun sert darbesi altında, sanki dokuzuncu bulutun üzerinde uçuyormuş gibi uyandırıcı ve korkunç zevke artık dayanamıyordu, Han ZiYe'nin küçük penisi, sahibinin aşırı zevk çığlıkları atması ve Üstadın önemli ilk özünü dışarı atması gibi tepki verdi."Aferin bebeğim, sonunda geldin. Küçük et çubuğunun bu kadar olağanüstü bir dayanıklılığa sahip olacağını beklemiyordum, şimdi ateş ediyorum. Ödül olarak bu kayınbirader her şeyi içine salacak." Qi XinLei'nin yüzü ışıldadı ve büyüleyici, şeytani bir gülümseme ortaya çıktı. Daha sonra o da bu zevke daha fazla dayanamadı, gergin ve memnun bir ifade sergiledi, devasa topunu fırlatmakta artık ısrar etmedi, süper sıcak ve ultra değerli top mermilerini fırlattı.
"Sen, ah..." Han ZiYe bir inilti fısıldadı, tam Qi XinLei'yi hızla dışarı çıkması ve vücudunun içine boşalmasına izin vermemesi için azarlamak üzereydi ki aniden kapının hemen arkasında ayak sesleri duydular.
Han ZiYe boş boş baktı ve kalbinin içinde çığlık attı: Müdür geldi! Ne yapalım?!
Han ZiYe, yan taraftaki ofise giren, her an salona girmeye hazırlanan müdürün Qi XinLei ve Han ZiYe'nin ne yaptığını göreceğini ve aynı zamanda onun bir interseks olduğunu öğreneceğini düşündü, sonra....
Han ZiYe artık düşünmeye cesaret edemiyordu, aniden gözleri kapandı ve bayıldı.
Qi XinLei şaşkına döndü; boşalmanın tam ortasındaydı, kılıç kaşlarını dehşet içinde kaldırmıştı ki çok çekingen olan Han ZiYe gerçekten bayıldı.... Çok tatlı ah!
Qi XinLei gülümsedi ve Han ZiYe'nin dudaklarını öpmek için eğildi, kapı kolu sanki birisi içeri girmeye çalışıyormuş gibi ses çıkardı, sonra yan taraftaki ayak sesleri yavaş yavaş kayboldu.
.....
[1] Jiaolong – yağmuru ve selleri kontrol etme yeteneğine sahip efsanevi bir ejderha (kapağa eklediğim ejderha kendisi)
[2]Han ZiYe'nin Qi XinLei'nin kokladığı külodu
[3] ağlama sesleri.
Lele: Seks sahnelerini tercüme etmek gerçekten çok zor, özellikle de sınırlı kelime dağarcığımla. Bu yüzden de makine çevirilerine güveniyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother-in-Law, I'm Pregnant!
RomanceKaranlık ve çarpık bir kişiliğe sahip olan Han ZiYe'nin, güzel ve nazik kız kardeşi, hayatındaki tek ışıktı ama o şeytan aniden ortaya çıktı ve ışığını çaldı ve onu çılgına çevirdi. Ne olursa olsun o şeytanın kayınbiraderi olmasına ve kız kardeşini...