"Peki seni küçük fahişe, gerçekten masum bir insanı suçlayabilirsin, beni baştan çıkaranın sen olduğu belli, şimdi nasıl sana tecavüz ettiğimi söylüyorsun?" Qi XinLei kaşlarını kaldırdı, yüksek sesle küfretti, öfkesi kabardı. Sonra şehvetli bir kahkaha attı: "Ama kayınbiraderim demen hoşuma gidiyor, bu yüzden bundan sonra bana kayınbirader diyeceksin. Bu bir tabu hissi veriyor. Kayınbirader ensesti daha tahrik edici değil mi? Daha heyecanlı ah! Seninle ensest olmaya karar verdim, şimdi bana bağırıp vurabilirsin, gök gürültüsü ve şimşek çağırıp beni ikiye bölebilirsin. Her halükarda, her zaman yıldırım çarpmasının nasıl bir his olduğunu bilmek istemiştim, hahaha...."
Han ZiYe, bu piçin kız kardeşi ve onunla iki zamanlaması olup olmadığını bilmiyor. Qi XinLei her zaman çok korkusuz olmuştu ve hiçbir şeyi umursamıyordu bile. Bu onun, kız kardeşiyle asla evlenmeyi düşünmediği anlamına mı geliyor, öyleyse neden kayınbiraderi gibi davranma ihtiyacı duyuyor? Ve kız kardeşiyle evlenip Qi XinLei kayınbiraderi olmak istese bile, o (QXL) ondan (HZY) hoşlandığı sürece, ensest olmasına bakılmaksızın, sırf zevk uğruna ona tecavüz edecek.
Han ZiYe'nin ifadesi sanki kan kusmak istiyormuş gibi inançsızlık ve öfke doluydu. İblis nasıl bu kadar küstah olabilir ki haksızlığa uğrayanın kendisi olduğunu söyleyerek bu kadar çarpık sözler söyleyebilir? Açıkçası Han ZiYe'ye haksızlık edenin Qi XinLei olduğu açıktı, Qi XinLei kendini baştan çıkardı(QXL), şimdi de Han ZiYe'yi beceriyor.
Ve ister insan ister canavar olsun, binlerce yıldır insanlarla birlikte ama insani ahlaka sahip değil, kayınbirader ensestinin daha teşvik edici ve daha heyecan verici olduğunu söyleyerek, bu köpeğin bunu kendi düşmanıyla yapmaya bile karar vereceği görülüyor. Keşke Han ZiYe'nin gücü ve yeteneği olsaydı, ona hemen yıldırım çarptırmaktan çekinmezdi, yıldırım insanla buluştuğunda ne olacağını görsün, cesetsiz ölsün!
"Sen bir canavarsın, er ya da geç, intikamla yüzleşeceksin ve ben seninle ensest yapmayacağım..... ah..ah...ahh... canavar... ne yapıyorsun- .....Hah..Hah ...hah..hah..hah..Canavar! Durdur artık!....Hahh.. Durdur...Dur artık.... Oraya vurmayı bırak, öyle... Ohh...ah..ah..ah.......Oh..ah..ah......" Han ZiYe küfredip azarladı ama bu daha müstehcen geliyordu, her şeyi daha erotik hale getiriyordu.
Qi XinLei başından beri zevk duyuyor, Han ZiYe'nin çiçek kalbini precumla boyuyordu. Bir kez daha vurduğunda eskisi gibi dışarı çıkmadı, daha derinlere indi. Han ZiYe son derece keskin bir acı hissetti ama aynı zamanda son derece tatlı ve süper uyarıcı bir akıntının sonsuz bir akış halinde yükseldiğini hissetti. Han Ziye'nin kanaması duran çiçek deliği bilinçsizce daraldı, tatlı nektar dışarı aktı. Han ZiYe'nin vücudu titremeye başladı, her yerinde zevk vardı.
"Nasıl? Harika ve heyecan verici değil mi? Orada neredeyse ölüyordun, küçük bebeğim. Kayınbiraderinin sana ne kadar iyi davrandığına bak, ancak sen azarlıyorsun ve kayınbiraderine canavar diyorsun, er ya da geç intikamını alacağını söyleyip kayınbiraderine lanet okuyorsun, iyi kayınbiraderine kötü biri olarak davranıyorsun. Bu sana kendini çok iyi hissettirdi, keyif ve heyecan yaşattı, hazzın mutluluğunu hissettirdi. Fikrini değiştirsen ve bunun kayınbiraderinle arandaki ensest olduğunu itaatkar bir şekilde kabul etsen iyi olur. Geç kalmak istemezsin [2] ." Qi XinLei sinsi bir gülümseme gösterdi.
Qi XinLei'nin gözleri parıldamaya başladı [3] . Qi XinLei'nin eli aniden parlak tükürükle kaplandı. Han ZiYe'nin kiraz ağzında çok uzun süre kalan iç çamaşırı tamamen ıslanmıştı. Giymesi zaten çok berbattı bu yüzden onu Han ZiYe'nin göğsünün üstüne koydu. Han ZiYe'nin göğüsleri parlak kırmızı, çok narin ve güzel oluncaya kadar kasıtlı olarak oynamıştı. Onun (HZY) iki meme ucu iç çamaşırının deliklerinden açığa çıktı [4] , bu da oldukça pornografik bir resim oluşturuyordu.
Han ZiYe yine bir inançsızlık ifadesi sergiledi, sesi ne kadar müstehcen çıkarsa çıksın zaten ölesiye utanmıştı, öfkeyle küfretmeye ve Qi XinLei'yi azarlamaya devam etti: "Oh...oh..oh.. ahh... seni süper sapık, acele et ve iç çamaşırını üstümden al... ohhh.ohh .... Ve çok kızgınım... Zevk hissetmiyorum ve hiç de mutlu değilim... Ah..Ah..Ah.. Ben senin küçük bebeğin değilim, seni canavar.. Hah..Hah...Hah .. Seni hayvan, beni suçlamana izin yok. Saçmalık... konuşma... piç... Hyaa..ahhahh..ahh..ahh..ahh–"
Bu kez Qi XinLei, Han ZiYe'nin lanetini bitirmesini beklemedi, tekrar (HZY) çiçek kalbine vurdu, öncekinden daha sert, ona (HZY) yeniden keskin ve tatlı akımı hissettirdi, uyarıldı ve coşkulu hale geldi, artık konuşamıyor ve yalnızca müstehcen ve yüksek sesle iniltiler çıkarabiliyordu. Çiçeği daha da daraldı, daha da sıkılaştı ve daha fazla nektar saldı. Tüm vücudu doğrudan titremeye başladı, küçük yeşim sapı bile düz duruyordu, arzunun kristal boncuklarını fırlatıyordu, çok seksi ve çarpıcıydı.
"Bu kayınbirader neden iç çamaşırını alsın ki? Leopar desenli iç çamaşırımı giyen küçük göğüslerin daha seksi görünüyor, ne kadar güzel. Bu kayınbiraderinin ağzının suyu akıyor, küçük göğüslerinin leopar desenli bir sutyen giydiğini gerçekten görmek istiyorum, gerçekten baştan çıkarıcı ve güzel olurdu. Qi XinLei, Han ZiYe'nin çok seksi ve güzel leopar desenli iç çamaşırı giydiğini hayal etti. Bu onun gerçekten salya akıtmak istemesine neden olurdu.
Qi XinLei büyük kasıklarına bakıyor. Ona baktığınızda neyin ne olduğunu tahmin edemezsiniz. Kan ve sperm vardı ama hiç de çirkin görünmüyordu, aksine o kadar güzeldi ki insanın ağzı sulanıyordu. Han ZiYe'ye cilveli bir gülümseme gönderdi ve sonra güldü: "Kayınbiraderin, senin gerçekten yalanlarla dolu olduğunu yeni öğrendi. Eğer kızgınsan ve hiç heyecanlanmıyorsan ve en azından biraz bile mutlu ya da zevk hissetmiyorsan, o zaman neden vücudun bu kadar ahlaksız görünüyor ve hatta her yerin titriyor? Buradaki küçük yeşim çubuğun bile seğirmeyi durduramıyor, sürekli dışarı meni fışkırtıyor ve içeride, kayınbiraderinin sikini ölümüne sıkıştırıyorsun, kayınbiraderinin son derece yakışıklı, büyük sikini sperminle boğuyorsun!
Qi XinLei, sürekli olarak müstehcen inlemeler yapan Han ZiYe'nin ölesiye sevdiği baştan çıkarıcı kiraz dudaklarını öpmek istedi, ancak Han ZiYe başını çevirerek onu reddetti.
Qi XinLei'nin gözleri karardı, hoşnutsuzluğunu gösteriyor ve kalbinden küfrediyordu: Bu küçük zavallı beni reddetmeye cüret edebilir, onu pişman edeceğim ve beni öpmek için inisiyatif almasına izin vereceğim ──
"Küçük bebeğim, buranın neresi olduğunu biliyor musun?" Qi XinLei aniden konuştu, gözlerinde hesapçı bir ışık titreşti.
Han ZiYe ona genişçe baktı, buranın hangi cehennem olduğunu nasıl bilebilirim. Han ZiYe, soruyu sorduğunda Qi XinLei'nin niyetinin ne olduğunu bilmiyordu.
"Belli ki bilmiyorsun, o yüzden sana söyleyeyim. Müdürün salonundayız. Yan tarafta müdürün odası var. Kayınbiraderinle normal bir odada, sıradan bir yatakta seks yapmaya ne dersin? O kadar da teşvik edici olmayacak. O yüzden bunu burada yapmak daha heyecanlı olur diye düşündüm. Hahaha..."
_____________________________________________________________________________
[(2): Burada demek istediği HanZiYe'nin nankör olduğu XinLei'nin fikrini değiştirmeden ensesti kabul etmesi gerektiği]
[(4): İç çamaşırını nasıl yerleştirdiğini hayal etmeyi size bırakıyorum ama bir nevi sütyen gibi göğüsleri bacak kısımlarından görünecek şekilde sanırım.😶]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother-in-Law, I'm Pregnant!
RomanceKaranlık ve çarpık bir kişiliğe sahip olan Han ZiYe'nin, güzel ve nazik kız kardeşi, hayatındaki tek ışıktı ama o şeytan aniden ortaya çıktı ve ışığını çaldı ve onu çılgına çevirdi. Ne olursa olsun o şeytanın kayınbiraderi olmasına ve kız kardeşini...