"Küçük Bebeğim, küçük çiçek deliğin sadece çok müstehcen görünmekle kalmıyor, aynı zamanda çok da harika hissettiriyor. Muhtemelen bilmiyorsunuz ama çiçek deliğiniz çok dar, çok küçük ama esnekliği inanılmaz, sikimi çok fena emiyor. Yakışıklı büyük sikimin seni daha fazla açmasına izin ver, daha fazla zevk hissetmeni sağlayacağım. Qi XinLei konuşurken takıntılı bir aşkla dolu bir yüze sahipti ve Han ZiYe'nin çiçek deliğinden fazlasıyla memnundu.
O anda Qi XinLei, önündeki çiçek deliğinin daha önce deneyimlediği diğerleriyle karşılaştırılamayacağını biliyordu; artık onlara çiçek deliği bile denilemezdi. Han ZiYe'nin şeftali çiçeği [1] tek gerçek olandır. Görünüşü zaten bir insanı bağlayabilirdi ve içi gerçekten sıkıydı ve hepsinden önemlisi gerçekten elastikti, oldukça kötü bir şekilde yırtılmış olmasına rağmen, yine de Qi XinLei'nin devasa et çubuğunu kırmadan ve sıkmak için durmadan içeri alabiliyordu. Sert çubuğunu sürekli emiyor, büyük et çubuğu giderek daha fazla heyecanlanıyordu.
Sadece bu da değil, Han ZiYe'nin çiçeği içeri girmeden önce bile sıcaktı, çiçek yolu oldukça uzundu, Qi XinLei zaten yarıya kadar derine inmişti ve hala sona dokunmamıştı. Et çubuğu ortalamadan daha büyük ve uzun olduğu için, daha önce karşılaştığı alışılagelmiş çiçek delikleri, sonuna ulaşamadan boyunun ancak yarısını barındırabiliyordu, oynaması pek keyifli değildi. Ama Han ZiYe'ninki uzundu, kesinlikle neredeyse sikini sonuna kadar saplayabiliyordu ve sonunda keyif alabiliyordu.
Başlangıçta Han ZiYe acıdan dolayı soluk beyazdı, şimdi ise Qi XinLei'nin sözleri yüzünden utançtan kırmızıya dönmüştü. Kalbinde Qi XinLei'yi tekrar tekrar azarlıyordu. İblis o kadar utanmazdı ki, birinin kendisini gömmek için bir çukur kazmasına neden olacak kadar kötü sözler söylüyordu. O(XL) ayrıca pek çok müstehcen hareket yapıyor, küçük göğüslerindeki meme uçlarını ve her ikisinin de altındaki küçük gövdeyi ölüm noktasına kadar sertleştiriyordu.
Dünyanın bu kadar şiddetli sarhoş edici bir zevke sahip olabileceğine gerçekten inanamıyorum ve tıpkı bu iblisin söylediği gibi, artık acı vermiyor. Şeytan Han ZiYe'nin derinliklerindeydi, en mahrem yerleri giderek daha az acı veriyordu, sadece biraz dolu hissediyordu ve son derece güçlü bir baskıcı duyguya sahipti....
Aniden Qi XinLei derinlerde belli bir noktaya ulaştı ve beklenmedik bir şey oldu. Vücudu sanki bir lazerle vurulmuş gibi hissetti ve daha önce hissettiği tüm zevkler farklı, daha uyarıcı, daha muhteşem hale geldi, bu da Han ZiYe'nin zevk vücuduna yayılırken çığlık atmak istemesine neden oldu...
"Bebeğim, sonunda çiçek kalbine vurdum, kendine bak, heyecanla kalçalarını hareket ettiriyorsun. Çiçek kalbin gerçekten derinlerde saklıydı, onu bulmam uzun zaman aldı. Ceza olarak iyi vuracağım!" Qi XinLei, tecrübesiyle Han ZiYe'nin kızarmış ifadesine ve yoğun vücut tepkisine baktığında onun en hassas kısmına, yani G noktasına çarptığını biliyordu. Seksi dudakları güzel bir kavis oluşturacak şekilde birleşti ve tatlı nektar sızıyormuş gibi görünene kadar narin çiçek duvarını sürekli bombaladı.
Gerçekten çiçeğinin içi ve dışının bu kadar yumuşak olacağını düşünmemiştim. Kendini çok iyi hisseden Qi XinLei'nin et çubuğu buna neredeyse dayanamıyordu, biraz titriyordu. Maalesef, ...
İçeriye gömülme konusundaki güçlü arzusundan dolayı, uzunluğunun bir kısmının çiçek deliğinin dışında hala görülebildiğini görmek onu biraz hayal kırıklığına uğrattı. Ucuna dokunmadan önce sonuna kadar içeri sokabileceğini düşündü ama yine de biraz kısa olacağını beklemiyordu, zaten yeterince derine girebildi, bu bile çok iyi.
Han ZiYe delirmeye başlamıştı, kirpikleri bir kelebeğin kanatları gibi uçuşuyor, durmadan kırpılıyordu. Parlak ve net soluk renkli gözleri küçülüyor, eskisinden daha tahrik olmuş görünüyordu. Zaten zevkten etkilenmişti, vücudu artık beyaz değildi, pembe dokunuşlarla doluydu, tepkileri eskisinden daha yoğundu, çoğu kadından daha iyi görünüyordu, sadece yukarı aşağı hareket etmekle kalmadı, aynı zamanda yavaşça sola ve sağa sallandı. Bu, cinsel zevkten sarhoş bir insanın görünüşüydü.
Han ZiYe ilk kez Qi XinLei'ye minnettar hissetti çünkü ağzının içine yerleştirdiği iç çamaşırı onu sessiz tutabiliyordu, aksi takdirde sesi açıkça çok şehvetli bir ağlama çıkaracaktı. Orası iblis tarafından sürekli olarak harap edilmişti, artık lazer benzeri saldırılara maruz kalmıyordu, bunun yerine ağır zevk seli onun içine yayıldı ve bunu tarif etmek için korkunç kelimeler kullanamıyor. Direnemedi, bu yüzden aşırı hazzı hissetmek zorunda kaldı.
Han ZiYe, Qi XinLei'nin onun ahlaksız inlemelerini duymak istediğini bilmiyordu. Qi XinLei, Han ZiYe'nin sesinin kesinlikle tatlı olacağını hayal ediyordu, iç çamaşırını çıkarmak istiyordu ama Han ZiYe'nin tekrar dilini ısırmaya çalışacağından endişeliydi. Ancak giderek daha erotik ve yoğun hale gelen ifadelerine ve tepkilerine bakınca, iç çamaşırını çıkarma isteğini bastıramıyordu, onun ağlamasını dinlemek kesinlikle harika bir duygu olurdu.
"Küçük bebeğim, kendini iyi hissediyor musun? Çiçek deliğine bak, çok iyi hissettiriyor. İç çamaşırını ağzından çıkaracağım ama dilini ısırmana ya da ölmenin başka yollarını düşünmene izin yok. Dinlemezsen çıplak bedenini sokaklara bırakırım, böylece herkes sırrını bilir. İçtenlikle söylüyorum."
Qi XinLei neşeli bir gülümseme sergiledi ama tehlikeli bir his yaydı. Korkunç tehdit nedeniyle Han ZiYe yalnızca başını sallayabildi. Qi XinLei iç çamaşırını çıkardı, Han ZiYe'nin onu dinlediğini biliyordu çünkü tıkaç kaldırıldıktan sonra bile hala intihar etmeye çalışmadı.
"Nnn, ah... ah... ahh... ah... ah.... Ah...." Han ZiYe'nin ağzı nihayet serbest kaldı, boğazına takılan şehvetli çağrıları hemen ağzından kaçırdı, bu onu ölesiye utandırdı, ancak Qi XinLei'nin tehdidinden kaynaklanan korku nedeniyle dilini ısırmaya çalışmadı, intihar etmenin başka yolları olsa da düşünmedi, yalnızca endişeyle azarlayabilirdi: "Seni utanmaz şeytan.. dur... ah.ah ... defol bedenimden! Unutma..... ahhh....ah... sen kız kardeşimin erkek arkadaşısın! Ayrıca onunla evleneceğini, seni kayınbiraderim yapacağını da söyledin, sen...... ohh... ah..... Bana tecavüz edemezsin! Bu ensesttir, bir gün sana yıldırım çarpacak..... hah...ahh."
_____________________________________________________
(Yayınlarken bölümlerin sırası karışmış. Düzeltiyorum.
Bu bölümleri yayınlamak çok utanç verici. Çevirirken de en çok buralarda zorlanıyorum. Umarım anlaşılır olmuştur. İyi okumalar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother-in-Law, I'm Pregnant!
RomanceKaranlık ve çarpık bir kişiliğe sahip olan Han ZiYe'nin, güzel ve nazik kız kardeşi, hayatındaki tek ışıktı ama o şeytan aniden ortaya çıktı ve ışığını çaldı ve onu çılgına çevirdi. Ne olursa olsun o şeytanın kayınbiraderi olmasına ve kız kardeşini...