အချိန်တွေသည် တရွေ့ရွေ့နှင့် လျင်မြန်စွာ ကုန်ဆုံးသွားခဲ့လေသည် ။ တစ်နေ့အစမှသည် တစ်နေ့ဆုံးသည်အထိ လူများစွာမှာ ရုန်းကန်လှုပ်ရှားနေရလျက်ရှိပေသည် ။ လူအများနည်းတူ သလင်းနှင်းဆီ စံအိမ်တော်ကြီးအတွင်းမှာလည်း အိမ်ကြီးရှင်များသာမက အိမ်ရှိ အလုပ်သမား အကူသမားများပါမကျန် သက်ဝင်လှုပ်ရှားလျက်ရှိပေသည် ။ အဘယ်ကြောင့်ဆိုသော် ဝဏ္ဏမောင် ဘိလပ်သို့ ပညာတော်သင် သွားရန် နှစ်ရက်သာ လိုတော့သောကြောင့် ဖြစ်ပေသည် ။
" ဟဲ့ .... မိမြရေ .... ငါးရံ့ခြောက်တွေ ရေဆေးပြီးနေလှန်းထားစမ်းအေ .... မောင်ဝဏ္ဏ က တအားငံနေရင် စားတတ်တာမဟုတ်ဘူးအေ့ .... "
" ဟုတ်ကဲ့ပါ ကြီးမေရဲ့ ..... ကျုပ်လုပ်နေပါတယ်တော် .... ကျန်တဲ့ကောင်မတွေကိုသာ စစ်လိုက်စမ်းပါ ......ကျုပ်က အကိုလေး အတွက်ဆို အကုန်လုပ်ပေးချင်လွန်း ...... ဟိ.....ဟိ.... "
" အမလေး..... ကောင်မရေ ညည်းမှမဟုတ်ဘူးတော်ရေ ကျုပ်ကလည်း အစ်ကိုလေးအတွက် .....ငရုတ်သီးကို သေချာတစ်တောင့်ချင်း ရွေးပြီးမှကို ထောင်းထားတာတော်ရေ .... ဟင်း.... ဟင်း...."
" ညည်းတို့ကလည်းအေ .... အသက်ကလေးတွေကဖြင့် အခုမှ မြီးကောင်ပေါက်ကိုများ ဖြစ်နေလိုက်ကြတာ ..... ငါ့လို ချက်တတ်ပြုတ်တတ် လျှော်တတ်ဖွပ်တတ် တင့်တင့်တယ်တယ်ဆို တစ်မျိုးပါအေ "
" အမလေး ... အပျိုကြီး ရေ ..... တော့်ကိုတော့ ကျုပ်တို့ အရှုံးပေးပါတယ်တော် .... ဟင်း....ဟင်း... "
အိမ်ရှိ အပျိုပေါက်အရွယ်မှစ၍ အပျိုဟိုင်းအရွယ်ထိ မိန်းကလေးများ၏ အစ်ကိုလေးချင်းထပ်နေသော စကားသံများ ၊ အချင်းချင်း စနောက်သံများ ရယ်မောသံများ ဖြင့် ဆူညံလျက်ရှိနေပေတော့သည်။........
" ဟေ့ကောင်.... မြတ်သူ .... မင်း မညစ်နဲ့ကွာ "
" ဟေး ငါဘယ်မှာညစ်လို့လဲကွ ပုံမှန်ပဲ ကစားနေတာကို မင်းဘာသာမင်း ဒူးခွေနေတာကို ငါ့အပြစ်လာမလုပ်နဲ့လေကွာ ... ဟား...ဟား... "
" အေးလေ မင်းကလည်း မင်းပဲ ဒူးခွေအောင်တောင် ဘယ်လိုလုပ်မှန်းမသိတာကွာ အရှုံး ပေးလိုက်တော့ .... ဟီး.....ဟီး "
" ဟူး..... အေးကွာ ငါရှုံးတယ် ဟုတ်ပြီလား မင်းတို့ ငညစ်တွေပဲကွ "
မြတ်သူ နဲ့ သူရတို့ ကြက်တောင်ရိုက်နေတာကို ဒီပါ ထွန်းလင်း နှင့် အောင်မျိုး တို့က ဘေးကနေ ကြည့်နေရင်း စကားပြောနေကြလေသည် ။ ထိုအချိန်တွင် ကစားပွဲ နားသွားပြီဖြစ်သော မြတ်သူ နဲ့ သူရတို့ကပါ စကားဝိုင်း ထဲ ပါဝင်လာလေတော့သည် ။
" ဟေ့.... သူရ မင်း ဒူးတွေ ခွေနေပါလားကွ ဒီနေ့ သိပ်မလှုပ်နိုင်သလိုပဲ "
" အေး ...... ဟုတ်သားပဲ ဘာဖြစ်လို့တုန်း အရင်ရက်တွေက အကောင်းကြီးပါကွ ထိခိုက်မိထားတာလား ....."
"ဟာ... မဟုတ်ပါဘူးကွာ တခြားဟာပါ "
" ဟုတ်လား ဘာကိစ္စတုန်းဟ "
" မမေးပါနဲ့ကွာ ငါ အဲဒါကြီး မပြောချင်ဘူး "
"ဟာ မင်းကလည်းကွာ ငါတို့က အချင်းချင်းတွေပဲကို ဘာကိစ္စ မလို့ ပြောမပြရဲတာလဲကွ "
" အေးလေကွာ ...... ပြောပြစမ်းပါဟ "
မြတ်သူ သာမက ဒီပါ နှင့် ကျန်သူများကပါ မေးလာသဖြင့် သူရမှာ ပြောဖို့ ပြင်လေတော့သည် ။ အားကစားဝတ်စုံ လက်ပြတ် အင်္ကျီ နှင့် ဘောင်းဘီတိုလေးများကိုသာ ဝတ်ထားသောကြောင့် အထိုက်အလျောက် ရှိနေကြသော ကြွက်သားဆိုင်များ ဖြင့် လူငယ် လေးများကို မြင်ရသည်မှာ စိတ်မခိုင် စိတ်လှုပ်တတ်သူများ အဖို့ ရင်ဖို စရာ ရင်ခုန် ရင်တုန်စရာ
အလွန်ကောင်းလှပေသည် ။ ထို လူငယ်အုပ်စုတွင် သိသာထင်ရှားစွာ ကွဲထွက်နေသည်ကတော့ ဒီပါမောင် ပင်ဖြစ်သည် ။ နက်ပြာရောင် လက်ပြတ် နှင့် ဘောင်းဘီတို အနက်ရောင်မှာ ခန္ဓာကိုယ်နှင့် ချပ်ချပ်ရပ်ရပ် ရှိနေသောကြောင့် ကျန်းမာ ကောင်းမွန်သော ဘဝတွင်နေရသည့်အတွက် ရှိသင့်သော နေရာများအလိုက် ထုပ်စည်းထားသလို မြင်နေတွေ့နေရသည်မှာ ပို၍ ရင်ခုန်ဖွယ် ကောင်းနေသည်မှာ အမှန်ပင် ဖြစ်ပေတော့သည် ။
" အေး ..... ဒီလိုကွာ ၊ မနေ့ညက ငါနဲ့ ငါ့အဖေ ဝတ်လုံတော်ရ ဦးတောက်ထိန် နဲ့ သူ့အမျိုးသမီး တို့ လုပ်တဲ့ ဒင်နာပါတီ ကို သွားတယ်ကွာ "
" အေးလေ ငါတို့ သိသားပဲဟာ ဒါနဲ့ ....သူတို့သမီး ခင်ခင်လေး က အတော် နိပ်သဟလို့ ကြားဖူးတယ်လေကွာ "
" အေး ..... ငါ အခုပြောမှာကလည်း အဲ့မြာကလေးနဲ့ ဆိုင်နေတယ်ကွ "
"ဟေ ဟုတ်သလားဟ ဘယ်လိုဆိုင်နေတာတုန်း ပြောဦးလေကွာ ...."
" အေး ပြောပြမယ် ....မင်းတို့ အဲ့ဒီ ခင်ခင်လေး နဲ့ ကြောင်းလမ်း ထားတဲ့ သူကိုရော သိတယ်မလား "
"အေး သိတယ်လေကွာ ဟို ....ဟိုတလောက မြို့ပိုင် ဖြစ်သွားတဲ့ ကိုသစ်ထွန်း မဟုတ်လား "
"ဟုတ်ပါ့ မောင်ရေ ငါပြောမှာလည်း သူ့အကြောင်းဟေ့ "
" ဟေ သူက ဘာဖြစ်လို့တုန်း ...."
"အေး .....မနေ့ညက ငါ အဲ့ပွဲကို သွားတော့ လူတွေ ရှုပ်လာတာနဲ့ကွာ .....အရက်တစ်ခွက်ယူပြီး ...သူတို့အိမ် ဘေးက ရေကူးကန်ကို သွားတာ .......ငါ သူ့ကို မြင်လိုက်တယ်ကွ "
" ဪ.... မင်းကလည်း သူ့ကို မြင်လိုက်တာများ အဆန်းလုပ်ပြီး ပြောနေရသလားကွ "
" အေးလေ..... ဒါများ ဘာဆန်းတာမှတ်လို့ ...."
" အေး ..... အေး .... သူ့ကို မြင်တာတော့ မထူးဆန်းဘူး ပေါ့ကွာ ဒါပေမဲ့ သူဘာလုပ်နေသလဲဆိုတာ မင်းတို့သာ မြင်ရင်လည်း ငါ့လို ဖြစ်ဦးမှာပဲ "
" သူက ဘာလုပ်နေလို့ တုန်း "
" ငါကွာ.... သူတစ်ပါး အကြောင်းကို ပြောရတာ သိပ်မကောင်းပေမဲ့ မင်းတို့ကိုတော့ ပြောပြမယ် ၊ ဒါပေမယ့် တခြားလူတွေကိုတော့ ပြန်မပြောပြနဲ့ နော့.... "
" အေး ........ ငါတို့ ကတိပေးတယ် "
" ဒီလိုကွာ ..... ငါမြင်လိုက်တာက ရေကူးကန်ဘေးက အခန်းထဲမှာကွာ မီးက သိပ်မလင်းတော့ ငါက သေချာမကြည့်မိပေမဲ့ နဲနဲ လှုပ်နေသလို ဖြစ်လို့ ငါ ကပ်ကြည့်လိုက်တာကွာ ......အဲ့ဒီအထဲမှာ ကိုသစ်ထွန်းနဲ့ မျက်နှာဖြူ ကောင် အရာရှိ တစ်ယောက်ကို တွေ့ရော ပြီးတော့ အဲ့ မျက်နှာဖြူကောင်က ကိုသစ်ထွန်းထိုင်နေတဲ့နေရာ သွားပြီး ပုဆိုးကို ဆွဲလှန်ပြီး လီးကြီးကို ပါးစပ်နဲ့ ကုန်းစုပ်ပေးတာဟေ့ ပြီးတော့ အဲ့အဖြူကောင် ဖင် ကို ကိုသစ်ထွန်းက သူ့လီး ကြီးနဲ့ ပုံစံမျိုးစုံနဲ့ကို အသေလိုးဆော်ပေးနေတာဟေ့ .....ငါမြင်ခဲ့တာ အဲ့ဒါပဲ ..... ရပြီလား "
" ဟမ် ..... "
" ဟာ .....ဘယ်လိုကြီးလဲ ဟုတ်လို့လားကွာ "
" အေးငါလည်း မြင်မြင်ချင်း ဘာမှတောင် မလုပ်နိုင်ဘူးဟေ့ အံ့ဩလွန်းလို့ ..... ဒါနဲ့ သူတို့ကြည့်ရတာ မကြာမကြာ လုပ်နေကြ ထင်တယ်ဟေ့ အပေးအယူ မျှနေတော့ ကြည့်ရတာ တစ်မျိုးဖြစ်ပေမဲ့ ငါ အဲ့နားတင် တစ်ခါ လက်ကစားပြီး အိမ်ရောက်တော့ အဲ့ဒါပဲ ပြန်ပြန်မြင်ပြီး ငပဲ က နိုး နိုး နေလို့ လက်ကစားခဲ့ ရတာ ခဏ ခဏ ပါပဲကွာ ..... "
သူရ ရဲ့ စကားအဆုံး တွင် ဒီပါမှ လွဲ၍ ကျန်သောသူများ အံ့အားသင့်နေပြီး ခံစားချက်များ အတွေးများ ရှုပ်ထွေး နေသေးကြသော်လည်း သူတို့၏ လက်များကတော့ ဖွားဖက်တော်များ အပေါ် အုပ်မိုး၍ မသိမသာ ပွတ်သပ် ကုတ်ခြစ် နေလေတော့သည် ။ မည်သို့ပင်ထူးဆန်းသည် ဆိုစေကာမူ သဘာဝအရ ဆန္ဒပြလာသော အတွေးများကြောင့် ညီဘွားများ ယားယံ လာစေသည်ကတော့
အမှန်ပင်ဖြစ်လေတော့သည် ။
YOU ARE READING
ရှုပ်ထွေးစွာ ငြိတွယ်မှု
Fantasy၁၉၂၀ ပြည့်နှစ်များဆီက အပြာရောင်ညများဆီသို့ သွားကြည့်ရအောင်.......