üçüncü bölüm

49 4 1
                                    

♪ Artemas - If You Think I'm Pretty


Hızlı adımlarla yürürken bir yandan da kendime söyleniyordum. "Salak kafalı seni, hangi akılla uydurdun şu yalanı. Ay yok olmaz ki böyle de. Hem ben Miran Ege'ye ne diyeceğim, Lal sinirimi bozdu ben de böyle bir yalan söyledim mi? Of Güz Of, şu ağzına bir hakim olamıyorsun." yürürken bir an durup düşündüm.

"Ay yok benim suçum falan değil Melinayla Çisem'in suçu. Bana söylenip söylenip durdular en sonunda dedikleri şey bilinç altıma işledi işte." derin ve bıkkın bir nefes verdim.

"En başında hiç bulaşmayacaktım şu işe. Of Güz, of."

Kantine girdiğimde hâlâ kendi kendime söyleniyordum. Melina ve Çisem'in yanına gidip oturduğumda ikisi de bir bana bir birbirlerine bakıyorlardı. Ellerimi başımın iki tarafına koyup masaya baktım.

"Güz, bir şey mi oldu?" kafamı kaldırıp Çisem'e baktım. İkisi de şaşkın bir ifade ile bana bakıyordu.

"Yok canım bir şey değil, çok şey oldu! Ne yapacağım ben ya." derin bir nefes verirken stresten titremeye başlamıştım bile.

"Güz deli mi edeceksin bizi. Adam akıllı anlatsana ne olduğunu?"

"Lal'e çok büyük bir yalan söyledim." rahatlamış bir şekilde birbirlerine bakmışlardı.

"Aman canım, ne olacak. Lal bu atlatır." başımı salladım.

"İşte pek de unutulacak türden bir yalan değil." içimden keşke unutsa diye geçiriyordum.

"Miran Ege ile çıktığımızı söyledim." pat diye söyleyivermiştim.

Melina'nın "Ne!" diye bağırmasıyla birlikte hava gerilmişti. Çisem'in dudakları o şeklini alırken gözleri şaşkınlık içinde bana bakıyordu. O an içimden bir kez daha, keşke bu yalanı söylemeseydim, diye geçirdim.

Melina'nın yüzündeki şaşkınlık ve hiddet karışımı ifade beni daha da germişti, ne yapacağımı bilemez bir şekilde Melina ve Çisem'in şaşkınlık sonrası verecekleri tepkiyi bekliyordum.

Çisem şaşkınlığını üzerinden atıp "Güz sen ne yaptın?" diye sorduğunda oturduğum yerde rahatsızca kıpırdandım.

"Biliyorum çok kötü oldu, ama bir anda ağzımdan.." elini sallayıp sözümü kesti.

"Bu dediğin harika bir şey, farkında değil misin?" Melinayla aynı anda "Öyle mi?" diye sorduğumuzda gülmüştü.

"Evet öyle. Melina 2 haftadır Güz'ü bunun için ikna etmeye çalışmıyor muyuz biz? Al işte sana fırsat." işaret parmağımı ikisi arasında gezdirdim.

"Hepsi sizin yüzünüzden oldu zaten. 2 haftadır beynimi şişirdiniz şu konuyla." Çisem gülerek omuz silkti.

"Sonuç olarak işimize yarayacak bir şey oldu." ofladım.

"Neresi işimize yarayacak ya. Kızlar ne yapacağım ben. Hem Miran Ege'ye ne diyeceğim?" gerçekten başından beridir aklımdan geçen tek soru buydu. Aklıma gelen kötü düşünceler yüzümü buruşturmama sebep olmuştu.

"Gidip 1 aylığına seninle çıkıyormuş gibi yapmasını yıl sonu balosundan sonra da ayrılmanızı isteyeceksin."

"Ya kabul etmez, hatta bu dediklerimi yayarsa. Yani Lal'in eski sevgilisinden söz ediyoruz, mezun olduktan sonra bile okulda dedikodum dönmeye devam eder." omuzlarım bıkkın bir şekilde çöktü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAYBOLAN MEVSİMLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin