Gözlerimi açtığımda kafamı Kenan'ın göğsüne koymuş biçimde uyurken fark ettim. Kafamı kaldırdığımda hayvan hala uyuyordu. Gece ben uyurken gelmişti kesin.
-flasback (Kenan'dan)-
Güzel gözlüm yattığında bende kendi yatağıma yatmıştım. Ama uyku tutmayınca kalkıp civcivimin yanına oturdum. Belli ki uykusu derindi. Çünkü oturduğumu bile duymamıştı.
Kafasını göğsüme koyup saçlarını okşamaya başladım. Her haliyle güzeldi. Bu arada evet bu güzel gözlü çocuğa deli gibi aşık olmuştum.
Kendisi benim gibi gay miydi veya sevgilisi var mıydı bilmiyorum ama öyleyse gerçekten intihar ederim. Onun için ölümü göze alırdım.
Saçlarıyla oynamak nedensizce çok hoşuma gitmişti. Biraz daha oynarken birden adımı sayıklamaya ve "ah" lamaya başladı. Biraz daha yaparsa kalkan penisim daha çok kalkardı.
Bence o da beni seviyordu da belli etmek istemiyordu.
Acaba bi' kere dudağından öpsem uyanır mıydı? Denemekten zarar gelmez. Yavaşça dudağına yaklaşıp bi' kere öptüm. Dudakları çok yumuşaktı. Tam yenecek kıvamda. Neyse. Çok saçmaladım.
Biraz daha saçlarıyla oynadıktan sonra bende uyuya kalmışım.
-flashback bitti (tekrar Arda'dan)-
Yanımda uyuyan Kenan'a baktım. Şerefsiz ne ara gelip de yatmıştı hiç bilmiyorum ama kaldırmam lazımdı.
"Kenan. Kenan kalk."
Sızlanması dışında cevap alamayınca biraz kolundan sarstım.
"Kenan kalk dedim. Ya hadi."
Şükür uyandırmıştım. Gözünü açtığında bana bakıyordu. Bişey demeden beni izliyordu.
"Sen ne ara geldin de yattın yanıma?"
"Bilmem."
Adam sapık gibi hala beni izliyordu. Bakışlarımı başka yöne çevirip geriye yaslandım.
"Ne zaman kalkmayı düşünüyorsun yanımdan?"
"Bilmem..."
"Tek cevabın bu mu yani?"
"Bilmem."
"Ya Kenan siktirme belanı kalk artık."
"Bilmem."
"Ya bi' çakacam görecen bilmemi ya."
Bi' kez daha tam "bilmem" derken göğsüne vurmaya başladım. Sinir olmuştum çünkü.
O anda bi' tane daha vuracakken kolumdan yakalayıp beni üstüne düşürdü.
"Acıdı ama ya."
"Acımaz merak etme."
Elleri kendinden bi' haber kalçalarımda geziyordu. İnlememek için kendimi sıkarken bi' anda dudağıma yapıştı. Yemek istercesine öpüyordu. Emerek öperken hafiften de ısırıyordu.
Isırmalarına ve emmelerine dayanamayıp ağzına inledim.
"Ih."
Kalçalarımda olan elleri kalçamı sıkıyordu. Bi' an fazla sıkınca acıyla inledim.
"Ahhh."
Üstünden kalkmaya çalışırken en sonunda beni saldı.
"Katıksız şerefsizsin Kenan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Yaşam Senin İçin" || •KenDa•
Romance"Dünyada o kadar kız varken neden benle olup gay olmayı göze aldın be Kenan'ım..." "Çünkü sen farklısın Arda. Evrendeki bütün herşey gitsin bi' tek sen kal. Olmaz mı güzel sevgilim?"