Yatakta kendisi oturup beni de kucağına aldığında bakışıyorduk. Nedensizce gözüme çok azdırıcı görünüyordu.
"Bakışacak mıyız sevişecek miyiz Kenan?"
"Günlük bakışma kotamı dolduruyorum fena mı?"
"Kenan..."
"Hı."
"İçime gir artık."
Gözlerime sanki "tabiki" dermiş gibi bakıyordu.
Bi' yandan öpüşürken bi' yandan da üstümdeki tişörtü çıkarıyordu. Bende onun üstünü çıkardım. Full üstümüzü çıkardıktan sonra beni tekrar kucağına oturttu.
Dudaklarımı yemek istercesine öperken alt dudağımı ısırınca ağzına inledim. Dişlerimi hafif araladığımda dilini ağımın içine gönderdi. Karşılık vererek dilini emmeye başladım.
Hoşuna gitmişti. Bu sefer dudaklarımdan ayrılıp boynumu sömürmeye başladı. Bi' yandan boynumu emip bi' yandan ısırıyordu. Acı ve zevk karışımı gibi bi' hisle inliyordum.
"Kenan gir artık."
"Daha öpüşlerim bitmedi."
Beni kucağından kaldırıp yatağa doğru uzandırdı. Kendisi de bacaklarımı iyice açıp arasına girmişti. Göğsümden öperken bi' yandan da penisimi okşuyordu.
Bi' anda göğüs ucumu ağzına aldığında aldığım aşırı zevkten dolayı seslice inledim.
"Ahhh. Kenan yavaş.
"Hıı."
Hala emerken ısırıyordu. Hem acıyordu hemde bundan feci derecede zevk alıyordum.
Orayı salıp aşağı indi. Yüzüne baktığımda yüzünde piç gülüşü vardı. Kasıklarımı öpüp emmeye başladığında penisim iyice kalkmıştı.
Gözlerimi kapatıp inlerken kalkmış penisimi bi' anda ağzına aldı. O an ki zevkle çok fazla inledim.
"AHH."
"Çok inleme."
"Çok inlememek mümkün mü?"
"Zorlama Arda."
"Niyeymiş?"
Bunu dediğim anda penisimi tekrar ağzına alıp ısırmaya başladı. Isırmaya başladığı an sesimin odayı dolduracağı kadar çok fazla inliyordum.
"Kenan... AHH."
Beni dinlemeyip daha çok emip ısırmaya başlayınca penisim ağzında iyice kalkmış ve büyümüştü. Boşalacağımı anlayınca bağırdım.
"Kenan çekil boşalıcam amına koyayım."
Kalçamdan tutmuş başını "hayır" anlamında sallamıştı.
"Kenan çekil dedim bak ağzına boşalcam şimdi çekiiil."
Kalçamı bırakmıyordu. Ben uyarımı yapmıştım. Bi' kaç saniye sonra dayanamayıp ağzına boşaldım. Hepsini gözümün içine içine bakarak yutmuştu.
"İğrençsin Kenan."
"Bu gerekliydi."
Ordan kalkıp üstüme çıktığında penisimin üstüne oturmuştu salak.
"Ah. Acıdı."
"Sakat mısın amına koyayım? Sende oturmasaydın üstüne."
"Boşver."
"Kenan. İçime gir artık lütfen."
"Tamam tamam."
Beni kucağına oturtup yatak başlığına yaslandı. Dudağımdan öptü. Bende onu öptüm. İki parmağını ağzıma getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Yaşam Senin İçin" || •KenDa•
Romance"Dünyada o kadar kız varken neden benle olup gay olmayı göze aldın be Kenan'ım..." "Çünkü sen farklısın Arda. Evrendeki bütün herşey gitsin bi' tek sen kal. Olmaz mı güzel sevgilim?"