Kim Taehyung: 28 yaşında,üniversitede resim hocası. Kendine has tarzı var. Olgun bir birey. Kendi isteğiyle resim hocası olmuş. İşini seviyor. Kitap okumayı seviyor,müzik onun için vazgeçilmez bir zaafdır. Boş zamanlarında modayla ilgileniyor. Bunu onun geyim tarzından da anlaya biliriz. Yaratmayı,resim çizmeyi seviyor. Ailesinden bağımsız. Ve onlardan ayrı başka bir evde kirada oturuyor. Ailesinin de,kendisinin de maddi durumu iyi. Şuan ev almak gibi bir öncelliği yok. İleride evlenirse düşüne bilir.Jeon Jungkook: 26 yaşında. Kendi araba galerisi var. Taehyung gibi onun da zayıf noktası müzik. Boş zamanlarında müzik dinlemiyor,müzik dinlemek için boş zaman yaratıyor. Sanata düşkün,resim galerilerine gidib saatlerce çizilen taploları izleye bilir. Hiç sıkılmaz. Arabayla surat yapmayı sever. Lakin bunu hiç bir diğer araçların ve insanların olmadığı yerlerde yapmayı sever. Ailesi zengin. Lakin,kendisi çalışa bildiği zamandan beri,kimseden para istemedi. Kendi galerisini bile aça bilmek için 4 yıl bekleyip para biriktirmiş. Sağlığı onun için önemli,her ne kadar yemeğe düşkün olsa da,beslenmesine de dikkat ediyor.
Karakterlerimizi ilerleyen zamanlarda daha iyi tanıyacağız......
02.03.2024
03.03.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Efendisi |Taekook
General FictionKendi halinde işleri ve hayatıyla uğraşan Jeon Jungkook,bir gün,hayatını değişicek olan güzellikle karşılaşacağını bilmiyordu....