III

10 1 0
                                    

Sevgili günlük. Bu gün bir afet gördüm. Çarpıldığımı zannettim. Ya da hallünasiyon gördüğümü düşündüm önce.

Gözlerimi sıkıca yumdum,on saniye kapalı tutdum ve başımı önüme eğdim.  Sonra,başım önümde  eğiliyken gözlerimi açtım. Yavaş-yavaş bakışlarımı demin gördüğüm manzaraya taşıdım.

Hallünasyon değildi. Ya da ben çarpılmamışdım. "Manzara'm" karşımda öylece duruyordu ve yanındakı tanımadığım kişiyle konuşuyordu.

Orada ne kadar kaldığımı bilmiyorum. Tek bildiğim bacaklarımın tutmadığıydı. Haraket edemiyordum. Amma,bir an önce de kendime gelmeliydim.

Yine hızlı-hızlı gözlerimi açıp kapadım. Ağzımı kocaman açıp havayı görmemişcesine ciyerlerime çekdim. Yüzümü ovuşturdum. Ve Onu görmemişden önce ne yapacakdımsa,onu hatırlamaya çalışdım. 10 saniye falan boş-boş baktım. Sonra,eve geleceğimi hatırlayıp ayaklandım...

Bu günnn,bu günnn çookk garipdi. Bence,bir daha görmem. Bu gün görmem de bir tesadüfdü zaten.
Yeniden görmeye pek de ümitli değilim açıkcası. Zaten bir daha da görmem.

Neyse,şimdi yemek yemeliyim. Görüşürüz,günlüğüm

11.05.2023

(Junkookun imzası)

***********

Bu gün yine gördüm. Bu bir tesadüf mü?

Hayır. Tesadüfler hakkında ne diyorduk? "Evren o kadar tembel olamaz"

Evet,evet. Aslında tesadüf değil. O her gün oraya geliyor ve ben de her gün aynı saatlerde eve gidiyorum. Karşılaşmamız o kadar normal ki! Evet,normal.
                                     

                                  12.05.2023                                 
                         (Jungkookun imzas)                     

***********

              

Bu gün yine gördüm. Amma,bu sefer ne tesadüftü,ne de ani bir karşılaşma. Dün gece sabaha kadar uyuyamadan onu düşündüm. Uyuyamadan. Gülüşü,buğdayi teni,elleri,saçları.

Neden karşılaşdığımız hakkında hiç bir fikrim yok. Aslımda buna karşılaşmak da denemez. Çünki,yalnız ben gördüm. Onun beni görüp görmediği hakkında hiç bir fikrim yok. Umarım henüz beni fark etmemişdir.

13.05.2023
(Jungkookun imzası)

***********

Kararımı verdim. Bundan sonra her gün aynı saatde,aynı civarda onu gözlemlemeye başlayacağım. Umarım dayak yemem,ya da polise şikayet olunmam. Çünki,başlamadan biter. Ve ben belki de hayatımın aşkı olacak kişiyi daha hayatıma bile alamadan kayb ederim

14.05.2023
(Jungkookun imzası)













17.03.2024
26.03.2024

Kalbimin Efendisi |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin