Hapishanenin koridorlarında, Changbin'in sinirli çığlıkları yankılanırken, Han ve Minho şaşkınlık içinde duraksadılar. Ancak kararlılıkla birbirlerine bakarak, liderin çıkarlarını alt etmek için bir plan yapmaya başladılar.
Han, düşünceli bir ifadeyle Minho'ya dönerek, "Liderin planını bozmak için hızlı düşünmeliyiz. Seungmin ve diğerleri hala burada, onları kurtarmak için bir yol bulmalıyız," dedi.
Minho, kararlı bir şekilde başını salladı. "Evet, ama önce buradan nasıl çıkacağımızı düşünmeliyiz. Askerler etrafta, dikkatli olmalıyız," diye yanıtladı.
O sırada, koridorun sonunda bir kapı açıldı ve beklenmedik bir ses duyuldu. "Han, hyung Chang bin !" diye bağıran bir ses geldi.
İkisi de şaşkınlıkla sesin geldiği yöne doğru baktılar ve Jeongin'in hala liderin ellerinde olduğunu gördüler.
Jeongin, elleriyle baskı altında olduğunu gösterdi. "Hyung beni geride bırakın" dedi.
Han, hızla adımlarını hapsedilen arkadaşlarına doğru attı. "Jeongin, endişelenme. Seni kurtaracağız," dedi, gözlerinde kararlılıkla parlayan bir ışıltı vardı.
Minho da hemen peşinden geldi ve kapıya doğru ilerledi. "Sikeyim hala kilitli " dedi,
O sırada askerler geldi herkesi aldılar ve korsan gemisine bırakıp gittiler jeongin artık liderin ellerindeydi yani Woonjin.....
Jeonginden ne istiyor olabilirdi ki?
Jeongin birşey mi saklıyordu?
Han kendini kendine düşünürken Minho savaş planındaydı Vikingler artık fazla yük olmaya başlamıştı.....
Ya şimdi herkes gibi başka grup üyelerini kötü yapasım gelmedi o yüzden aklıma ilk Woonjin geldi napayım
Bide
Hyunlix mi ?
Jeonbin mi?
Malesef yazamıyorum bu sıralar bayağı yoğunum az sabır lütfen 😫🙏🙏💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denizlerin yasak aşkı / minsung
Fanfickorsan minhonun yolu uzun zaman önce hem askı hem dusmanı Viking Han ile tekrar karşılaşır..... @vantesooplo hesabındaki povdan esinlenilmiştir