𝐡𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐢 𝐜𝐳𝐚𝐬~

36 2 2
                                    

Helou, witajcie!!

Chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć o mojej niedawnej próbie shiftingu, najmocniejszej jak do tej pory.

W poniedziałek, jakoś tydzień temu (ok. 26.02), kiedy nikogo nie było w domu (dzięki temu mogłam się skupić, bo u mnie w domu cały czas albo mój brat się drze, albo ktoś pracuje więc nie idzie się skupić), wyłączyłam światło w pokoju i włączyłam sobie prowadzoną medytację połączoną z The Train Method (dokładnie było to "Shifting Guided Meditation | The Train Method" od Alunir Meditations), po czym sobie usiadłam na fotelu przed komputerem i po prostu starałam się wczuć w te dźwięki subliminalu. Po jakimś czasie zaczęłam odczuwać różne symptomy - drętwienie, mrowienie, drżenie całego ciała. Czułam, że jestem już blisko, więc zaczęłam jeszcze dodatkowo afirmować, żeby wzmocnić działanie tego filmiku. No i kiedy już czułam, że zaraz się przeniosę, wyskoczyła mi reklama jakiegoś gówna i PRAWIE ZESZŁAM NA ZAWAŁ. Przysięgam, że tylko cudem nie spadłam z fotela.

No i jakoś dwie minuty później moja rodzinka wróciła do domu, więc nie było mowy o shiftingu, bo bym się nie skupiła :')

Ale i tak wierzę, że mi się uda - może nawet przed wakacjami... Tak czy inaczej była to moja najintensywniejsza próba dotychczas!!

Z innej beczki - chcecie poznać DR, do których chcę shiftować i moje skrypty do nich?

shifting... to nie matma! | metody, skrypt, porady & more na temat shiftinguOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz