𝐬𝐲𝐦𝐛𝐨𝐥𝐢𝐤𝐚 𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥𝐬𝐤𝐢𝐜𝐡 𝐥𝐢𝐜𝐳𝐛

12 0 0
                                    

Anielskie liczby (czyli ciąg takich samych cyfr obok siebie lub dwie takie same liczby w godzinie, np. 12:12, 23:23, 1:11 itd.) widziane w CR symbolizują to, że jesteś coraz bliżej przeniesienia się! Lecz co dokładnie oznacza każda z nich? (źródło: AuraPortal)

111 - jest związana z oświeceniem i przebudzeniem świadomości. Jej pojawienie się może być znakiem, że wkraczasz w fazę życia, która wymaga przekształceń i nowych możliwości (cokolwiek to znaczy...)

222 - oznacza, że postępujemy prawidłowo i jesteśmy w tym miejscu, w którym powinniśmy być

333 - przypomnienie o cieszeniu się życiem, zachęcanie do podejmowania działań, które przynoszą nam radość i satysfakcję

444 - przynosi znak wyższej interwencji lub pomocy w ważnych momentach życia. Jej pojawienie się jest związane z przełomowymi chwilami, gdy wielkie przemiany są możliwe. Warto zrozumieć, że nie ma teraz żadnego niebezpieczeństwa.

555 - symbolizuje nowe początki i transformacje

666 - stanowi przypomnienie, że znaczysz więcej, niż Ci się wydaje i masz ogromne, wręcz nieskończone możliwości

777 - oznacza bliskość z boskością i duchowością, a także pozytywną energię, dobry los i duchowe pobudzenie.

888 - symbol obfitości, dobrobytu i sukcesu zarówno w aspektach materialnych, jak i duchowych życia. Liczba 8 łączy się z koncepcją karmy, co oznacza, że energia, którą wysyłasz do wszechświata, wraca do ciebie w różnych formach.

999 - symbolizuje metamorfozę lub transformację

shifting... to nie matma! | metody, skrypt, porady & more na temat shiftinguOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz