Przypominajka - skrypt to zbiór informacji o Tobie w Twoim DR. Nie jest on obowiązkowy, bo wszystko jest w Twojej podświadomości.
Forma zapisania skryptu jest dowolna - może być to wiersz, opowiadanie, lista itd. Tak samo jest z miejscem, skrypt możesz zapisać dosłownie WSZĘDZIE - na kartce papieru, w notatkach w telefonie, w piasku na plaży, na korze z drzewa. Ważne jest, żeby pisać w czasie teraźniejszym, jeśli opisujemy swoją postać (dane osobowe, wygląd, rodzina itp. - zamiast pisać "Będę mieć na imię Ophelia", pisz "Mam na imię Ophelia), w czasie przeszłym, kiedy opisujemy swoje backstory (np. "Mieszkałam w Hiszpanii przez rok") i w czasie przyszłym, jeśli piszesz scenariusz, czyli coś, co się dopiero wydarzy (np. "Kiedy będzie padał deszcz, zatańczę w nim z moim CC/SO")
☁️ 𝐬𝐤𝐫𝐲𝐩𝐭 ☁️
𝐢. 𝐨𝐠ó𝐥𝐧𝐞
>> imię/imiona:
>> nazwisko:
>> wiek
>> płeć:
>> przezwiska/zdrobnienia:
>> data urodzenia:
>> orientacja:
>> miejsce zamieszkania:
>> języki: (w sensie jakimi się posługujesz)
>> korzenie:
>> charakter:
>> hobby:
>> zainteresowania:
>> lubię:
>> nie lubię:
𝐢𝐢. 𝐰𝐲𝐠𝐥ą𝐝
>> włosy:
>> oczy:
>> kolor skóry:
>> wzrost:
>> waga:
>> sylwetka:
>> styl ubierania się:
>> rysy twarzy:
>> detale skóry:
>> można zrobić tzw. faceclaim/lookclaim, czyli "przyjąć" twarz kogoś znanego bądź po prostu osoby powiedzmy z Pinteresta, która Ci się spodobała i pasuje do Twojej postaci (nie trzeba tego robić, możecie pozostawić swoją obecną twarz, jednak ją trochę podrasować :) )
𝐢𝐢𝐢. 𝐫𝐨𝐝𝐳𝐢𝐧𝐚
>> matka:
>> ojciec:
>> rodzeństwo:
>> inna rodzina: (dziadkowie, babcie, ciocie, wujkowie itp.)
𝐢𝐯. 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐜𝐣𝐞
>> przyjaciele:
>> wrogowie:
>> comfort character:
>> chłopak/dziewczyna:
>> znajomi:
𝐯. 𝐛𝐞𝐳𝐩𝐢𝐞𝐜𝐳𝐞ń𝐬𝐭𝐰𝐨
>> safeword:
>> x czasu w CR = y czasu w DR
>> zawsze pamiętam swoje safeword
>> mogę wrócić w dowolnym momencie
>> mogę spać w DR bez ryzyka obudzenia się w CR
>> nikt nie może umrzeć ani doznać poważnych obrażeń, łącznie ze mną
>> mam wysoki próg bólu fizycznego i psychicznego
𝐯𝐢. 𝐝𝐞𝐬𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲
>> moje DR to [nazwa DR]
>> jest [data]
>> i inne rzeczy o twoim DR (np. jeśli shiftujesz do Hogwartu to jaką masz różdżkę, czy masz zwierzaki, do jakiego domu należysz itp.)
𝐯𝐢𝐢. 𝐝𝐨𝐝𝐚𝐭𝐤𝐨𝐰𝐞
>> będzie o tym osobny rozdział - to tzw. ulepszenia, typu: mam zawsze świeży oddech, moje włosy się nie plączą itp.
CZYTASZ
shifting... to nie matma! | metody, skrypt, porady & more na temat shiftingu
SpiritualCzy zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest uczyć się w Hogwarcie? Albo podróżować po całym świecie? A może zawsze chciałeś przenieść się do starożytnego Rzymu i poznać tajemnice antycznej kultury? Nic trudnego - shifting Ci to umożliwi! Hej! Oto ksi...