Bölüm_2_

9 2 4
                                    

İnsan yarım kalmaz azizim
Yarım bırakılır,
Yarı yolda bırakılır,
Yaralı bırakılı..."
.

.
.
.
.
Öncelikle mesajın sonun da silindi yazısı olunca mesajı yazmış fakat göndermemiş oluyor iletilmedi olunca engel yemiş oluyor bilginize.
Yeni bölüm geldi iyi okumalar dilerim...
.
.
.

Sabah gözlerime vuran yoğun ışla uyandım.Lavaboya gidip ellimi yüzümü yıkadım günlük bakımımı yapıp kıyafet odasına girdim üzerime kahve ve krem tonlarında bir süeter içinede beyaz badi giydim.Altıma kahverengi bir pantolon,ayağımada beyaz spor ayakkabılarımı giyindim.Merdivenlerden inerken mutfaktan sesler geldiğini duydum yavaşça kapıya yaklaştığında annemle babamın konuştuğunu duydum kapıya kulağımı dayayarak dinlemeye başladım.
"Bir çözüm bulmalıyız"
Hey babam neyden bahsediyordu neye çözüm bulmaları lazımdıki.
"Eğer öğrenirse biteriz"
"Onu yanına almak ister"
"Ah ne diye Bumagazinde onu gösterdiysek"
"Eğer birinden öz olduğunu duyarsa herşey mahvolur"
"Sanırım onu uzaklaştırmlaıyız"
Babam anneme kafa salladı ne oluyordu benim niye hiçbirşeyden haberim yokdu.Hep böyle olurdu benden hep birşeyler saklarlardı ama bu sefer ne sakladıklarını bulucakdım sanki yeni geliyormuş gibi esneyerek mutfağa girdim girince ikisininde tedirgin olduğunu gördüm babam konuşmaya başladı.
"Hiç uyanmasaydın"
"Uykumadakarışıcaksınız artık"
"Herşeyi ne karışabiliriz sen kızımızaın"
"Bak baba sende söyledin kızınızım köleniz değil,emirler yağdıracağınız çalışanınız değil!"
"Sen ceza mı istiyorsun oysaki ben akıllandığını sanmıştım"
"Ne cezası tek ayak üstünde durmak mı"
Babam ve annemin sırıtması hiç hoş değildi neler oluyor burada.
"Buzlu suda üç gün,aç susuz beş gün,bodrum'da bir gün,yada kızgın demirle yanmak.Sangisini istersin küçük aptal!kızım!"
"Bidaha yapmayacaksınız"
"Ama ne kadar aptal olduğunu söyleyen oldumu küçük aptal kızım"
"Kes şunu söylemeyi"
"Neyi söylemeyi küçük aptal kızım"
"Kess!"
"Ah neyi kesiyim küçük aptal kızım"
"Sizden!.Nefre!.E,di,yo,Rum!.Sizden nefret ediyorum!"
Koşarak odama doğru çımdım sabah sabah burnumda getiriyorlardı herşeyi.Bir insan kızına neden böyle hitap ederdiki küçüklüğümden beri bana böyle hitap ediyordu ben ne yapmıştım ki onlara neden benden nefret ediyorlardı.Neden ama?kardeşim yüzünden mi?

Telefonumu elime alarak gruba girdim sanırım biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.

Bizim Fakirhane

SisuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin