Çayı alanların kimin olduğu anlaşılınca ışık ve adamları Trabzon'daki malikaneye geri döndüler
Işık: " tmm şimdi planı yapalım ve yola çıkalım"
Adamlardan biri : " tmm efendim"
Planı yaparlar ve ordu için özel jeti hazırlarlar.
Adamlardan biri: " jetiniz hazır efendim yola çıkabiliriz"
Işık: " tmm"
Jete binerler ve yola çıkarlar.
2 saat sonra
Yer: orduPilot: " orduya vardık efendim"
Işık: " tmm şimdi silahları kuşanın"
Silahlandıktan sonra fındık çetesinin karargahına giderler.
Işık: " hadi şu piçleri basalım"
Karargahı basarlar ve birkaç adamın kafasına sıkarlar . Tüm bu aksiyondan sonra çetenin ele başı ve sağ kolu olan adamı kaçmaya çalışmıştılar . Ele başı kaçtı ama ışık adamı yakaladı ve onu bağlayıp arabaya attı.
Işık: " şimdi çayın nerde olduğunu ve neden çaldığınızı açıkla"
???: "..."
Işık: " demek konuşmayacaksın o zaman bizimle geleceksin"
???: " >:( "
Arabayla havalimanına giderler ve özel jete binip trabzona doğru yola çıkarlar.
Yer: jetin içi
Işık: " ee yakışıklı şey adın ne senin ;)"
???: " flörtleşmeyi bırakta benden ne istiyorsun söyle"
Işık: " dedim ya zaten çayı neden çaldığınızı merak ediyorum ve gelecekteki planınız "
???: " sana hiçbir şey anlatmicam ben çeteme sadığım"
Işık: " ama seni geride bıraktılar"
??? : " çetenin ele başı babam elbet beni kurtarır nede olsa beni seviyor "
Işık: " kendini hiç kandırma bence . Seni sevdiği filan yok anca seni kullanıyor"
???: " onun oğluyum . Beni sevip sevmediğini benden iyi nasıl bileceksin ki"
Işık: " oğlu olabilirsin evet ama ben sizin geçmişinizi biliyorum . Babam zamanında sizin çete hakkında detaylı araştırma yapmıştı . O ölünce bütün hepsini belge şeklinde aldım. Sen daha bebekken baban seni öldürmeye çalışmış. Seni sevmiyor seni sadece kullanıyor sende ona sadıksın çünkü safsın ona inanıyorsun."
??? : "...."
Işık: " afedersin biraz ileri gittim "
Adam sesiz bir şekilde ağlamaya başlar . Bu acı gerçek Osmanlı tokatı gibi yüzüne çarpmıştı. Bir süre ağladıktan sonra konuştu ama sesi kırık kırık geliyordu.
??? : "... adım scara"
Işık: " ne dedin sesin az çıkıyorum??"
Scara: " adım scara dedim"
Işık: " bende ışık tanıştığımıza memnun oldum"
Yolculuğun devamında sessiz kaldılar ve kimseden çıt çıkamadı.
1 saat sonra
Yer: Trabzon - çay mafyası malikanesiIşık: " yeni evine hoşgeldin"
Scara: " yeni evim mi??"
Işık : " evet bundan sonra benim ile yaşayacaksın ve burda yaşamanın karşılığı olarak benim ile evleneceksin"
Scara: " e- evlenmek mi?!"
———————/2. Bölüm sonu/————————-
Birazcık kısa oldu ama cuma yerine şimdiden attım ( arkadaş silah zoru ile yazdırıyor)
3. Bölümde düğünleri fln olur çok ta spoiler vermeyeyim
Kelime:364
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz mafyası
Humor{ gerçek hayattan esinlenilmiştir hangi gerçek hayat sormayın } Karadeniz mafyasının başına geçen ışığın başından geçenler ve neslinin geleceği nasıl olucak?? Öğrenmek için oku Komedi ve dram içeren ve türk dizilerini andıran bir hikaye /!/ sumt va...