1. Bölüm

258 5 10
                                    

Eski yıllarda Karadeniz'in korkulu rüyası olan çay mafyasının başı Resul sarıdede vefat eder ve yerini en büyük kızı ışığa bırakır .

Resul: "kızım .. çok zamanım kalmadı . Ben öldüğümde mafyanın başına sen geç ve kardeşinle kendine iyi bak"

Işık: "tabii baba . Kardeşim ve ailemi koruyacağım ."

Babasının ölümünden yıllar geçer ve ışık 25 yaşına basar. Bir gün adamlarından biri yanına gelir.

Adam: " efendim Rize'den gelen çay teslimatında sıkıntı çıkmış. Kamyonun tekerini patlatıp çayları çalmışlar. Bu konu hakkında ne yapmamızı istersiniz?"

Işık: "arabayı ayarlayın ve silahımı hazırlayın.olay yerinine gidicez"

Adam: " tabi efendim"

3 saat sonra
Işık içinden: " keşke benzincide dursaydık altıma sıçıcam şimdi"

Yer: Trabzon-Rize aradı bir yer

Şoför: "istediğiniz konuma geldik efendim"

Işık: " demek olay yeri burasıymış"

Işık arabadan indikten sonra cebine silahını koyar ve olay yerini gezmeye başlar. Bir süre hiçbir şey bulamazlar ama son anda ışık bir sembolü fark eder.

Işık: "siktir.."
Adamlardan biri: " noldu efendim ? Bir şey mi bıldunuz?"
Işık : " bu sembol fındık çetesinin"
Adamlardan biri: "ama fındık çetesi orduda neden gelip bize bulaşsınlar ki?"
Işık: "bilmiyorum .. ama her ne ise, işin sonu iyi olmayacak ..."

————————/ 1. Bölüm sonu /———————
Umarım beğenmişsiniz ve kötü olabilir nede olsa ilk defa yazıyorum.
Komedi ve dram içeren bi hikaye olmadı için çalışıcam

2. Bölüm???

Kelime:202

Karadeniz mafyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin