3. Bölüm

47 3 6
                                    

/!/ sumt var!!!// nerde olduğunu söylerim sen okumaya devam et/!/

Scara: " e- evlenmek mi?"
Işık: " evet . Ama seni zorluyomuşum gibi hissetme .anlaşmalı bir evlilik gibi olcak"

Scara gidecek bir yeri olmadığından ışığın teklifini kabul eder.

Scara: " tamam"
Işık: " yani evlilik teklifimi kabul ediyorsun"
Scara: " evet ... bu konuyu uzatmasak"
Işık: " sen nasıl istersen aşkım"

Işığın aşkım demesiyle scara kıpkırmızı olur . Eve yerleştikten ve işleri hallettikten sonra ışık salona scaranın yanına gider ve onu gelin tarzı taşımaya başlar.

Scara : " n- ne yapıyorsun?¿"
Işık: " biraz eğelenmek için seni odaya götürüyorum"

/!/ burası sumt benzeri bir yer merak edip okuyamıyorsan aşağıya in/!/

Işık scarayı taşımaya devam eder ve yatak odasına giderler. Işık odaya girdiği gibi scarayı yatağın üstüne doğru atar. Scaranın üstüne çıkan ışık scarayı öpmeye başlar. Olayın şoku ile scaranın gözleri fal taşı gibi açılır ve kıpkırmızı olur. Işık scarayı aralıksız öpmeye devam eder. Öpücüklerin arasından çıkan tek ses scaranın inlemeleridir. Bir süre daha devam ettikten sonra ışık scarayı öpmeyi bırakır.Işık scaranın kırmızıya dönmüş suratına bakıp sırıttıktan sonra scaranın yanağına bir buse kondurup scaranın boynuna saldırdı. Işık scaranın boynuna sevgi öpücükleri ve ısırık izleri bırakırken scara öncesine göre daha da kızarmıştı. Işık scaranın boynunu ısırmaya ve öpmeye devam ettikçe scara daha da inlemeye başladı. Scara inleme sesini bastırmak için eli ile ağızını kapattı ama bunu fark eden Işıl scaranın elini ağzından uzaklaştırdı.

Işık: " ağzını kapatmana gerek yok . O güzel sesini duymak istiyorum"

Bir süre ışık scarayı ısırmaya ve öpmeye devam ettikten sonra tamamen scarayı altına almıştı. Scara saçı başı dağılmış ve kıpkırmızı bir şekilde ışığa bakıyordu. Işık scaranın kulağına yaklaşıp fısıldar.

Işık: " devam etmemi ister misin yoksa düğün gününemi saklayalım?"
Scara: " b- bence bu günlük yeter"
Işık: " tamam o zaman sen duş al ve üstünü değiştir bende bize yiyecek bişeyler hazırlayayım"

/!/ sumt bitti caniko // ne olduğunu merak ediyorsan ışık scarayı öptü sonrada boynunu ısırdı // scarayı tam bir femboya çevirdim >:)/!/

Işık scaranın alnına bir öpücük kondurur ve odadan çıkar. Scarada yataktan kalkar ve banyoya doğru yol alır. Üstünü çıkartıp hızlı bir sıcak duş aldıktan sonra ışığın ona hazırladığı kıyafetleri giyer ve ışığın yanına gider.

Işık: " bize hazır noodle yaptın evde başka birşey kalmamış. Noodle sevmiyorsan dışardan yemek söyleyebiliriz."
Scara: " gerek yok. Yemeğin ne olduğu bana fark etmez"

Yemeklerini yerken ışık sıcaranın boynundaki ısırık izlerinde parmaklarını gezdirir . Işığın parmaklarını soğukluyla ve izlerin acısıyla scara bir anda irkilir.

Işık: " ah .. afedersin , acıyorsa istersen merhem sürelim"
Scara: " olur..."

Işık kilere gidip ilk yardım çantasını alıp gelir.
Merhemi çıkartıktan sonra eline bir parça alıp scaranın boynundaki izlere sürmeye başladı. Merhemin yakıcışığından dolayı scara sesiz sesiz inliyordu.

Işık: " afedersin biraz derin ısırmışım"
Scara: " ..., sorun değil"

İşik ilacı sürmeyi bitirdikten sonra scarayı kucağına alarak odaya taşıdı. Odaya geldikten sonra ışık scarayı yatağa bıraktı ve üstünü değiştirmeye gitti. 5 dk sonra geri dönen ışık scarayla sarılarak uyudu.

{ 2 hafta sonra }

Nikahı kıyan kişi: " ve devletin bana verdiği yetki ile sizi karı koca ilan ediyorum , gelini öpebilirsiniz "

Öpüştükten ve düğün bittikten sonra ışık scarayı kucağına alarak odasına gitti ve odaya girdiği gibi scarayı yatağa atıp üzerine çıktı.

Işık: " işimi bitirme vakti"

—————————-/3. Bölüm sonu——————

Umarım güzel olmuştur ilk defa sumt benzeri bişey yazıyorum

4. Bölümü yarın yazmayı planlıyorum

Kelime:516

Karadeniz mafyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin