/!/ sumt var başında biterse söylerim ama belki tüm bölüm sumt olur/!/
Işık: " işimi bitirme vakti"
Işık scaranın üzerine çıkar ve scrayı öpmeye başlar. Aralıksız öpüşürken arada çıkan scaranın inleme sesleri odayı kaplamıştı. Işık yavaş yavaş scaranın gömleğinin düğmelerini açtı ve gömleği üzerinden çıkarttı . Düğünü için gelinlik yerine sumokin giymeyi tercih eden ışık kendisi içinde aynı şeyi yaptı. Kıravatını çıkaran ışık kıravatı scaranın ellerini bağlamak için kullandı ve scaranın ellerini yatağa doğru bastırdı.
Işık scaraya doğru eğilip bir öpücük bıraktıktan sonra scaranın boynuna geçti ve ısırmaya başladı . Scara ilk seferine göre daha çok inliyordu. Bir süre sonra ışık ısırmayı bırakıp scaranın pantolonunu çıkarmaya başladı. Tamamen scarayı soyduktan sonra scaranın boynundan başlayarak aşağı doğru öpmeye ve ısırmaya başladı. Işık aşağı doğru indikçe scaranın inlemeleri daha da arttı. Işık scaranın şeyine gelince durdu ve altındaki pantolonu çıkarmaya başladı. Işıkta tamamen soyununca scaranın bağlı ellerini yatağa bastırdı ve scaranın şeyinin üstüne oturdu ve tamamen içine aldı.
Scara: " ah.. n- napıyorsun"
Işık scaranın suratına sırıtan bir ifade ile bakıp scaranın kulağına doğru eğilir ve fısıldar.
Işık: " 2 hafta önceki işimi tamamlıyorum"Işık scaranın şeyinin üstünde zıplamaya başlar ve oda scaranın inleme sesleri ile dolar. Işık bir süre sonra scaranın göğüs uçlarıyla oynamaya başlar. Scara hissettiği acı ve haz ile inleme sesleri artar. Sesini bastırmak için bağlı elleri ile ağzını kapatmaya çalışan scarayı fark eden ışık scaranın ellerini yine yatağa doğru bastırır.
Işık: " ağzını kapatmana gerek yok bebeğim~ sesini duymak istiyorum. Zaten kimseyi rahatsız edeceğimiz de yok nede olsa baş başayız~"
Işık zıplamaya ve scaranın göğüs uçları ile oynamaya bir süre daha devam ettikten sonra scaranın boynunu tekrar ısırmaya başladı. Scara tamamen kendisini kaybetmişti. Işık bir süreliğine durup scaranın kırmızı yüzünüze bakıp dağılmış saçlarında parmaklarını gezdirdi. Bakmayı bitirip scaranın saçlarından elinini çekince ışık scarayı öptü ve scaranın elindeki kıravatı çözdü. Işık ikisinde boşanıncaya kadar scaranın şeyinin üstünde zıblamaya devam etti.
İkiside boşaldıktan sonra ışık scaranın sırtını yatak başlığına doğru yasladı ve scaranın boynunu ve omuzlarını ısırmaya başladı. Isırıkların acısıyla scara tırnaklarını ışığın sırtına geçirmişti ve biraz kanatmıştı. Bir süre daha böyle devam ettikten sonra ışık scaraya yaklaşıp ona sarıldı . Scara yorgunluktan ışığın kollarında uyuya kaldı.
/!/ sumak bitti sonunda /!/ kısacası seks yaptılar/!/ silah zoru ile yazıyor gibi hissediyorum /!/
Scarayı kucağına alan ışık scarayı küvete kadar taşıdıktan sonra küvetin içine scarayı yerleştirip biraz suyun ısınmasını bekler. Su ılık bir hale gelince küvetin tıpasını takıp biraz doldurduktan sonra ışıkta scaranın yanına katıldı ve scaranın kafasını görüşüne doğru yasladı. Scarayı ve kendisini yıkadıktan sonra ışık küvetten çıkıp kurulanıp üstüne birşeyler giydi. (Nasıl bir uyku nasıl bir yorgunluk bilmem ama scara hala uyuyo la-) yatak odasına geçen ışık yatağı temizledikten sonra geri scaranın yanına gitti ve onu küvetten çıkarıp bir havluya sardıktan sonra yatak odasına götürdü. Scarayı yatağa bıraktıktan sonra ışık scaranın giyebilceği birkaç kıyafet çıkarıp scaraya giydirdi. Scarayı giydirdikten sonra ikisinde üstüne yorganı serdi ve sarılarak uyuya daldılar
{sabah}
[Scaranın görüş açısından ]Sabah güneşi camdan gözüme doğru gelmesiyle uyandım. Boynum ve etrafı ağrıyor ve acıyordu. Neden acıdığını hatırlamaya çalışırken dün gece olanları hatırladım ve kızardığımı hissettim. Odada göz gezdirirken ışığın hala yatakta uyuduğunu fark ettim.
Hala 2 hafta önce tanıştığım bir kızla nasıl hemen evlendiğime şaşırıyordum. Bu konu hakkında daha da kafa yormamaya karar verdim ve banyoya doğru gitmek için yatağın kenarına oturdum. Belimden bana sarılan bir çift eli hissedince irkildim .
Işık: " korkuttum mu seni?"
Scara: " birazcık"Işık boynumun arkasına bir öpücük kondurduktan sonra konuşmaya devam etti.
Işık: " kahvaltı etmek ister misin? Acıktı mı?"
Scara: " birazcık"
Işık: " tmm o zaman ben kahvaltıyı hazırlamaya gidiyorum"
Scara: " tmm"[3. Kişi görüş açısından]
Scara ile ışık kahvaltı ederler ve normal bir şekilde günlerine devam ederler.————————/4. Bölüm sonu/———————
Sonumda bitti ve çok zordu .
Umarım beğenirsiniz özellikler IkSezersardede
Çünkü hikayedeki ana karakter ışık bu arkadaş5.bölüm yakın zamanda gelir ve zamanda ileri gidicaez bayağı çünkü sıkıcı oluyor
Kelime:626
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz mafyası
Humor{ gerçek hayattan esinlenilmiştir hangi gerçek hayat sormayın } Karadeniz mafyasının başına geçen ışığın başından geçenler ve neslinin geleceği nasıl olucak?? Öğrenmek için oku Komedi ve dram içeren ve türk dizilerini andıran bir hikaye /!/ sumt va...