{ yıllar yıllar sonar}
Işık 3. Çocuğuna hamiledir ve iki çocuğu ile evde idi. Kocasını arayan ışık kocasından haber alamayınca GPS ten yerine bakar. Konumunu öğrendikten sonra arabayı hazırlatıp scarayı aramaya gider. Scaranın bu konuma varınca ışık scarayı başka bir kadınla öpüşürken görür. Kalbi param parça olan ışık sinir ile silahını çıkarıp scaranın kafasına nişan aldı.Gözleri yaşlı bir şekilde orda duran ışık arabaya binip olay yerinden uzaklaştı. Kocasının ona nasıl böyle bişey yapabileceğini düşünerek evine doğru yol aldı. Eve vardığında 4 yaşındaki oğlu hyunjin ile 3 yaşındaki kızı defne onu meraklı gözler ile karşıladı.
Hyunjin: " anne neden üzgünsün ve babam ne zaman gelicek?"
Işık: " baban uzun bir süre gelmeyecek ... işi varmış"
Hyunjin: "tmm"{1 Hafta sonra}
Scaranın ölümünden 1 hafta geçmişti. Işık kocasının neden böyle birşey yaptığını anlamaya çalışırken odasına sağ kolu olan childe girdi ve ışığa acı gerçeği söyledi.{1 hafta önce }
[ scaranın bakış açısından]
Çocuklara ve ışık için bişeyler almaya markete gittim. " çocuklar eve gelince çok mutlu olucak"
Diye geçirdim aklımdan. Marketin yakınında park yeri yoktu ondan dolayı biraz uzaktaki bir kapalı otoparka koymuştum. Arabaya doğru yürürken biri beni belimden ara sokağa doğru çekti.Scara: " napıyorsun. BIRAK BENİ!!"
Beni sokağa çeken kişi cevap vermemişti sadece gülüyordu. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken pantolonumun ve tişörtümün içine ellerini soktu . Onu üzerimden itmeye çalıştım ama benden daha güçlüydü. Beni bırakması için bağıracağım an bir anda beni öptü ve baskı uyguladı. Beni bırakması için direnicektim ama kafamda keskin bir acı işe bilincimi kaybettim. En son duyduğum ses silah sesi ve beni taciz eden kişinin gülme sesiydi.
{ şimdiki zaman }
[ışığın bakış açısı]
Kocamın suçsuz olduğunu duyunca kahroldum. Hepsi onu öpen kadının suçuydu . O kadını bir daha gördüğümde one geberticem.{ yıllar sonra }
Hyunjin geçenlerde 16 yaşına basmıştı. Bu gecede son 1 yıldır yaptığı gibi dışarı gizlice çıkacaktı ama kız kardeşine yakalandı.Defne: " Abi?? Bu saatte nereye gidiyorsun"
Hyunjin: "n- neyden bağsettiğini hiç bilmiyorum canım kardeşim"
Defne: " beni "canım kardeşim" ile kandıramazsın hem bu kıyafetle uyumana imkan yok , seni uyurken tek bir şey bile rahatsız etse kafayı yiyorsun , bu kemer ile uyumazsın yani"
Hyunjin: " olamaz yakalandım napıcam"Hyunjin defne ile biraz daha dalga geçerken defne hyunjini yarıda kesti.
Defne: " hala soruma cevap vermedin prensesa"
Hyunjin: " arkadaşlarla dışarı çıkacaktık hem sen kim oluyorsunda bana patronluk taslıyorsun. Ben senden daha büyüğüm"
Defne: " sadece 1 yıl fark ile"
Hyunjin: " eee nolmuş yinede daha büyüyüm bu konuda bişey yapamazsın . Ben gidiyorum"
Defne: " tmm bıraktım seni . Git ve eğelenmene bak"Hyunjin defnenin onu salmasından şüpelenip bir anda duraksadı.
Hyunjin: " aklında ne kötücül planı var"
Defne: " hiiiç"
Hyunjin: " kesin bir şey saklıyorsun. Söyle hemen"
Defne: " sana karşı gelemem ama annemin eline düşersen işin biter"
Hyunjin: " annem uyuyor . Ruhu bile duymaz"
Defne: " evet bu doğru ama ben ona söylersem her şey değişir"
Hyunjin: " sakın söyleme seni küçük p-"Defne hyunjini ağızını eli ile kapatır ve kötü kötü sırıtır.
Defne: " hemen sinirlenme abicim, anlaşma yapabiliriz"
Hyunjin: " ne istiyorsun"
Defne: " şeker"Böyle bir durumda kardeşinin hala aklından avut cubur geçtiğine inanamayan hyunjin anlaşmayı kabul eder ve evden çıkıp arkadaşları ile buluşur.Arkadaşları ile buluşup sokakta takılmaya başlayan hyunjin önüne bakmadığından bir kıza çarpar. Kız tam yere düşücekken hyunjin kızı belinden tutar ve ikisinin gözleri birbirleri ile buluşur.Hyunjin kızı kaldırdıktan sonra kıza özür diler. Tabi kızla iltifat ermeyi eksik etmez
Hyunjin: "afedersin güzellik seni görmemiştim"
Hyunjine karşılık veremeyen kız sonunda konuşur.
???: " önemli değil"
Kız uzaklaşmaya başlarken hyunjin arkadaşlarını geride bırakıp kızı bileğinden tutar.
Hyunjin: " istersen seni gideceğin yere bırakayım. Nede olsa çok geç oldu hem çarpmamın özrü olur"
Hyunjini tatlı gülümsemesinde güven bulan hız hyunjini teklifini kabul eder ve birlikte gitmeye başlarlar. Yol boyunca sohbet ettiler ve 20-25 dakikalık yürüyüşten sonra kızın evine varmışlardı. Hyunjin ordan uzaklaşmadan önce kızı durdurdu.
Hyunjin: " hey.. şey senle yol boyunca sohbet ettik ama adını bilmiyorum tatlı şey"
Kız hafif kızardıktan sonra çantasından kalem ve bir kağıt parçası çıkarıp bişeyler yazmaya başladı. Hyunjin kıza nağaptığını sorucağı an kız kağıdı hyunjinin eline tutuşturdu ve oradan uzaklaştı. Kızın ne yazdığını merak eden hyunjin elindeki kağıdı açtı ve yazanları okudu.
Belizin notuna hafif kızaran hyunjin evine doğru gitmeye başladı. Evine vardıktan sonra hyunjin hemen odasına geçip belizin numarasını telefonuna kaydetti ve beliz ile yazışmaya başladı. Defne şekerini almak için abisinin odasına doğru ilerlerken abisinin kıkırdama seslerini duydu ve bi işler döndüğünü düşünüp abisini gizlice izlemeye başladı. Abisinin yanaklarının hafif kızarmış ve telefona bakıp kıkırdamasını görünce defne abisimin odasından uzaklaştı.
Defne(içinden): " kesin manitası var bunun . Şekeri sonra isterim. Gene yırtı paçayı"
———————-/5. Bölüm sonu/————————Uzun zamandır yeni bölüm atmadığım için özür dilerim
Geç attığımdan uzun yazdım
Bir sonraki bölümde neler olcak acaba? :)
Kelime:751
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz mafyası
Hài hước{ gerçek hayattan esinlenilmiştir hangi gerçek hayat sormayın } Karadeniz mafyasının başına geçen ışığın başından geçenler ve neslinin geleceği nasıl olucak?? Öğrenmek için oku Komedi ve dram içeren ve türk dizilerini andıran bir hikaye /!/ sumt va...