6. Bölüm

31 2 11
                                    

{1 ay sonra}
Hyunjin beliz ile olan buluşması için hazırlanıyordu. Ne giyeceğine karar verirken hyunjinin telefonundan bildirm sesi geldi ve yatağında duran telefonu alıp whatsappa baktı.

Beliz:
hyunjin ben hazırım
Hazır mısın sen?
Bekliyorum seni

Hyunjin
Tmm yola çıkıyorum şimdi

Hyunjin kot ceketini alıp kendisine aynada son bir kez baktıktan sonra araba anahtarını alıp kapıya doğru yöneldi. Hyunjin tamda çıkacak iken salondan kardeşlerininin ona seslendiğini duydu.

Defne: " abi nereye gidiyorsun?"
Hyunjin: "arkadaşım ile buluşmaya gidyorum"
Lee know: " ama anneme bize bakacağına dair söz verdin"
Hyunjin: " anneme bişey demiceksiniz ve lee, ablan sana bakıcak"
Defne: " hey! Benim bu konuda bi bilgim yok ve bakmayıcam bu velede"
Lee know: " hey, velet deme bana!"
Defne: " istediğim gibi derim, nede olsa ablanım"
Lee know: " yinede bana velet diyemezsin"

Hyunjin: "ikinizde kavgayı bırakın ve kapayın çenenizi... ve defne , lee'ye bakman karşılığında sana şerker veririm"
Defne: " tamam ama 5 paket isterim"
Hyınjin: " gene şeker komasına girmene izin veremem, 2 paket"
Defne: "4 paket"
Hyunjin: " 3 paket alıcam ve bu konu burda bitmiştir"

Defne: " anlaştık o zaman , velet gel brawl stars
oynayak senin fortnite'ta her seferinde kaybetmenden sıkıldım"
Lee know: " hey! En azında iki adam vurdum bir seferinde"
Defne: " ikiside afk'dı"
Hyunjin: " birbirlerinizi öldürmediğiniz sürece sıkıntı yok, hiçbirşey kırmayın , ben gidiyorum"

Hyunjin ikisinede ciddi bir bakış attıktan sonra evden çıktı ve arabasına doğru ilerledi.

{evde}
Lee: " abim nereye gidiyor"
Defne: " ya serkanlara yada manitasına ama kıyafete ve pahalı parfüm kokusuna bakılırsa manitaya gidiyor"
Lee: " abimin sevgilisi mi var?!?!"
Defne: " kıza daha açılmadı ama hoşlandığı belli ve sakın kimseye söyleme abime bile"
Lee: " neden ki , abimin sevgiliyse abime söylerim"

Defne: " hyunjin benim bildiğimi bilmiyor"
Lee: " sen nasıl öğrendin o zaman?"
Defne: " gece 3 seansı"
Lee: " yine mi cin çağırma ritüelleri yapıyorsun"
Defne: " hayır ya oyun oynuyorum tüm akşam , gece 3 te mola veriyorum yemek yemek için. Mutfağa giderlerde sizin odalarınıza girip etrafı karıştırıp mesajlarınızı okuyorum"

Lee: " şifremi nerden biliyorsun!!!"
Defne: " birincisi şiferen 1,2,3,4,5,6 yani bulması kolay , ikincisi sen şifreni hep unuttuğundan mantar tahtana bir not ile sabitliyorsun"
Lee: " şifremi daha iyi gizlemem gerek "
Defne: " bencede"

{arabada}
Hyunjin arabası ile belizin evine doğru giderken yolunun üstünde çiçekçiye uğradı ve belize bir buket papatya aldı. Yoluna devam eden hyunjin bi 10 -15 dakika sonra belizin evine vardı. Arabasını park ettikten sonra hyunjin arabasına doğru yaslandı ve belizi beklemeye başladı . Bir süre bekledikten sonra beliz evinin kapısından çıktı ve hyunjinin yanına koşar adımlar ile gitti.

Beliz:" selam"
Hyunjin:" selam, hazırsan hadi gidelim"
Beliz:" hazırım, hadi gidelim"

İkisinde arabaya bindikten sonra hyunjin çiçek buketini belize uzattı.

Beliz:" bana mı?!?"
Hyunjin:" evet , yol üzerinde durup senin için aldım"
Beliz:" hemde en sevdiğim, papatya, nerden bildin?"
Hyunjin:" daha önceki buluşmalarımızdan birinde papatyaları ne kadar sevdiğini söylemiştin, bende papatya görünce sana almak istedim"
Beliz:" çok teşekkürler "
Hyunjin:" rica ederim "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karadeniz mafyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin