SIRA ARKADAŞI

28 3 4
                                    

Kapıdan girdiğimde sınıfa kısaca bir göz attım.Sınıfta en ön sırada oturan iki kız, camın önünde duran büyük ihtimalle ikiz olduklarını düşündüğüm kardeşler ve birde ben vardım.

Ben çoğunlukla cam kenarında en arkada oturmayı seviyordum.

O yüzden direkt olarak oraya yöneldim. Bugün şanslı günümdeydim ki  sıra boştu. Gidip hemen çantamın sıraya bıraktım.

Telefonumdan saatime baktığımda zilin çalmasına daha on dakika olduğunu gördüm. Sınıftan çıkıp tuvalete ilerledim.

Tuvaletler her okulda olduğu gibi burda da koridorun sonunda olduğu için zorlanmadan buldum. Tuvaletten çıktığımda kumral saçlı bir kızında aynı şekilde tuvaletten çıktığını gördüm.

Ellerimi yıkarken gözüm aynaya kaydığın da yanındaki kumral saçlı kızın bana baktığını görmemle gözlerimi kaçırdım.Kumral kız anlamış olacak ki boğazını temizleyip konuşmaya başladım.

- Eee , bu okulda yenisin galiba seni ilk kez görüyorum.Bu arada ben Nisan.

Dedi utangaç bir o kadarda cana yakın bir tavırla.

-Evet,ilk günüm bu arada ben de Irmak.

Mesafeli davranmaya çalışarak kısaca kendimi tanıttım.

- Hangi sınıftasın?Ben 12\B deyim.

Nisan la aynı sınıfta olmam büyük tesadüf.

-Aa bende 12\B deyim sınıf arkadaşı oluyoruz o zaman, dedim.

- Evet öyle oluyor eğer sende istersen berabar oturabiliriz.Benimde pek arkadaşım olduğu söylenemez.Seninle iyi anlaşacagımıza eminim.

Nisan o kadar heyecanlı konuşuyordu ki ben bile heyecanlandım.

- olur oturalım.Bencede iyi anlaşacağız.

Nisanla beraber tuvaletten çıkıp sınıfa girdik.Dersin başlamasına bir dakika vardı.Sıralarımıza oturduktan sonra hoca geldi ve ilk dersime başlamış oldum. Bir ara dönüp nisana baktığımda dersi dikkatle dinlediğini gördüm.

Yeni sıra arkadaşım Nisanla geçirdiğimiz ilk dersti.Zamanla Nisanla birbirimizi daha iyi tanıyacağız .

__________________________________________________________________

İKİNCİ BÖLÜM DE BİTMİŞ BULUNUYOR.OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. EKSİKLERİM VE YANLIŞLARIM VARSA YORUMLARDA YAZIN BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE DİKKAT EDEREK YAZAYIM.HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM, OYLARINIZI BEKLİYORUM.❤️😃😃

MUTLULUĞUN ANAHTARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin