4. BÖLÜM

19 4 3
                                    

Gece saat on ikiyi geçiyordu.Annemgil hâlâ evde yoktu. Sabah okula gideceğim için daha fazla beklemeden yatağıma girdim ve uyudum.

Sabah telefonumun titremesiyle uyandım. Mesaj Nisandan geliyordu.

- Günaydınnn. Uyandın mı Irmak.Bana sakın uyanmadım deme.

Nisanın neşesi her zaman ki gibi yerindeydi. Nasıl bu kadar enerjik olabiliyor anlamıyorum gerçekten.

Aslında Nisan mesaj atana kadar uyuyordum ama lafı uzatmak istemedim.

( Yani yalan söylemek zorunda kaldım.)

- Günaydın.Ben uyanalı çok oldu merak etme.Hazırım seni bekliyorum.

Nisana yalanları sıralayıp telefonu kapattım. Yerimden kalkıp yatağımı düzledim.

Kısa bir duşa girip okul kıyafetimi giyip çıktım.Güzelce saçlarımı kurulayıp aşağıya indim. Babam televizyon izlerken annem kahvaltı hazırlıyordu.

Babama günaydın dedikten sonra mutfağa geçerek anneme yardım ettim.Kahvaltımı da yaptıktan sonra çantamı almak için odama çıktım.

Telefonumu aldığımda Nisandan gelen mesajı gördüm.

Mesajda ' Çıktım beş dakikaya ordayım ' yazıyordu.Telefonumu çantama koyup çantamı da alarak aşağıya indim. Annem ve babamla vedalaştıktan sonra evden çıktım.

Nisan kapının önünde beni bekliyordu. Hızlanarak yanına gittim.

- Selam nasılsın Nisan.

- Selam iyiyim sen nasılsın.

Nisan her zaman olduğu gibi yine neşeli neşeli konuşuyordu.

- Bende iyiyim.Dün geç yattım biraz o yüzden uykumu alamadım.

Nisanla sohbet ede ede okulun önüne geldik.Beraber sınıfa çıktık. Sınıf bugün kalabalık gözüküyordu .

Birde sanırım yeni gelenler vardı. Ben yeni gelenlerin adını öğrenmeye çalışırken zilin çalmasıyla yerlerimize geçtik. Herkes yerine geçmeye başlamıştı.

İşte o sıra beklemediğim bir şekilde - adının Efe olduğunu düşündüğüm - çocuğun bana göz kırparak yerine geçtiğini gördüm. Çocuk baya bir yakışıklıydı.

Yüzümdeki gülümsemeye engel olamadığım için başımı kitabıma eğdim.İçimden bir ses bir şeylerin bundan sonra başlayacağını söylüyordu.



_________*____________________________________________________

DÖRDÜNCÜ BÖLÜM DE BİTMİŞ OLDU.OYLARIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. SİZCE BEŞİNCİ BÖLÜMDE NE OLACAK.BENDE MERAKLA BEKLİYORUM.SİZE UFAK BİR İP UCU VEREYİM.SANIRIM YENİ BİR AŞK DOĞUYORRRR ...❤️❤️

BENİ TAKİBE ALMAYI UNUTMAYIN..

MUTLULUĞUN ANAHTARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin