ARKADAŞLAR BÖLÜMLER ÇOK UZUN ZAMAN SONRA GELİYOR LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN ❤️
Sabah günün ilk ışıklarıyla birlikte gözümü açtım.Odamın camı tepeye baktığından gün doğumu ve batımı çok net bir şekilde görünüyor.
Saate baktığımda dokuz olduğunu gördüm. Hızlı bir şekilde yatağımdan kalkarak lavaboya gittim. ihtiyacımı görüp lavabodan çıktım.
Bugün hafta sonu olduğu için okul tatildi. Aşağıya indiğimde her zaman ki olduğu gibi yine tek olduğumu fark ettim.
Tam kahvaltı için mutfağa geçecektim ki havada güzel olduğu için Nisan la kahvaltıya gitmenin iyi olacağını düşündüm.
Hemen odama çıktım ve komidinimin üzerinde duran telefonumu alıp Nisan'ı aradım. Telefon ikinci çalışında açıldı.
- Günaydın Nisan uyuyor muydun?
Nisan'ın sesi uykulu geldiğinden böyle bir soru sormaya karar verdim.
- Günaydın canım da bu saatte tabi uyurum bugün hafta sonu hatırlatırım.
Gerçekten de biraz fazla erken aramıştım.
- Biliyorum da bende kahvaltıyı dışarda yaparız diye düşünmüştüm o yüzden aradım.
Nisan'ın bu fikri reddetmiyeceğini adım gibi biliyordum.
- Aaa ne güzel düşünmüşsün tabi gideriz . Ben kalkıyım o zaman hazırlanıyım . On dakika sonra görüşürüz.
Nisan'ın bu heyecanlı halleri gerçekten beni de çok mutlu ediyor. Tam bir neşe kaynağı.
Telefonumu kapattıktan sonra dolabımın kapağını açtım ve kıyafet aramaya başladım .
Altıma siyah dar kot pantolonumu üstümede beyaz bir crop giymeye karar verdim.
Üstümü giydikten sonra saçımı açık bıraktım ve birazda makyaj yaparak evden çıktım.
Nisan'ın evine doğru yol aldım. Yaklaştığım da Nisan'ı aradım.
- Ben yaklaştım Nisan aşağıya in.
Nisan,
- Tamam canım iniyorum.
Evin önüne geldiğim de Nisan'da inmişti. Nisanla yürümeye başladık. Dün okulda Efe ile konuştuklarımızı henüz anlatmamıştım.
Bunu da kahvaltı da anlatmayı düşünüyordum.
Restorana girdiğimizde boş yer bulup oturduk. Siparişlerimizi verdikten sonra nisana konuyu açmaya karar verdim.
- Eeee Nisan ben sana bir şey diyeceğim.
Nisan büyük bir merakla beni dinliyordu.
- Dün okul çıkışı lavaboya gittiğimde şu beni araştıran çocukla çarpıştık merdivende . Biraz sohbet ettik ama öyle çok değil yani.
Lafı ağzımda gevelerken Nisan konuşmaya başladı.
- Nee sen ciddimisin ırmak siz o çocukla konuştunuz mu. Adı neymiş ne konuştunuz nasıl konuştunuz?./
Nisan ahiret sorularını sormaya başladı ki baştan başlayıp herşeyi anlattım.
Nisan benden daha çok heyecanlanmıştı ve birazda hemen anlatmadığım için kızmıştı.
Nisan' la konuyu kapattıktan sonra yemeğimizi yerken lavaboya gitmek için ayaklandım .
Lavaboya girdim ve çıktım. Tam masaya gitmek için dönmüştüm ki kolumun tutulmasıyla durmak zorunda kaldım.
İşte o an arkamı dönmemle kanım buz kesildi...
_______&&&&&_________________________________________&_________
Merhaba arkadaşlar.BU BÖLÜM DE BÖYLE OLSUN DEDİM.
BİR SONRAKİ BÖLÜM DE SİZCE NE OLACAK. IRMAK IN KOLUNU
TUTAN KİM?
OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
SİZİ ÇOK SEVİYORUM ❤️❤️
@ZELİHA1109 TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUĞUN ANAHTARI
Fiksi Umumher kapıyı açan bir anahtar vardır.kimse bilmez ama bazı duygularında anahtarı var kimi zaman anahtarlarımızı sevdiklerimize veririz kimisi sahip çıkar korur kollar kimiside vardır ki karşısına çıkan ilk uçurumdan aşağı atar.ve kaybolur.