6. BÖLÜM

15 3 3
                                    

Sabah ilk defa bu kadar okula gitmek için erken kalkmıştım. İçim de bilmediğim bir heyecan vardı. Hızlı bir şekilde kahvaltımı yapıp evden çıktım.

Nisan da aynı şekilde beni bekliyordu.

- Günaydınnn .

Sanırım biraz fazla belli ettim kendimi.

- Günaydın canım da ne bu enerji . Hayret seni ilk defa bu kadar enerjik görüyorum.

Boğazımı temizleyerek devam ettim.

- Hiiç öyle yok bir şey.

Ben kendimi zor tutarken iç sesimin bana verdiği cevap sinirimi bozmaya başlamıştı.

" Aynen Irmak. Sen kendini kandırmaya devam et"

İç sesimle çoğu zaman konuşuruz. Daha doğrusu her durumda fikrini söylemeden edemez.

Nisan' la okula vardığımızda merdivenleri çıktık. Nisan:

- Ben tuvalete uğrayacağım geliyor musun.

İhtiyacım olmadığı için gitmemeye karar verdim.

- Yok ya sen git ben sınıftayım.

Nisan' la ayrıldıktan sonra sınıfa girip sırama geçtim. Boş boş beklemekten vazgeçip kitap okumaya başladım.

Zilin çalmasına daha on beş dakika olduğu için neredeyse kimse yoktu.

Bir iki dakika sonra Nisan da gelip yanıma oturdu. Zilin çalmasıyla herkes yerine oturmaya başladı.

Bugün nedense kendimi derse verememiştim. Tabi iç sesim buna cevap vermezse olur mu.

" Nedenini bilmediğine emin misin Irmak bana pek öyle gelmedi de "

Dersin bitmesine yirmi dakika kalmıştı. Ve ben çok sıkılmaya başlamıştım.

Göz ucuyla Efe' ye bakıyordum ki onunda bana bakmasıyla önüme döndüm.

Durup dururken neden bana bakıyor ki şimdi.

" Anlamadın sanki Irmak"

Sonunda ders bitmişti. Nisan' la beraber sınıftan çıktık. Nisan' a tuvalete uğrayacağımı söyleyerek gelip gelmeyeceğini sordum.

Tahmin ettiğim gibi gelmeyeceğini söylediğinde yanından ayrıldım.

Hızlı bir şekilde merdivenleri çıkıyordum ki birine çarpmam ile söylenmeye başladım.

- Dikkat etsene ya görmüyor mus...

Kafamı kaldırdığımda karşımda Efe' yi görmemle dilimi yutmuşa döndüm.

- Özür dilerim ben dalmışım da görmedim.

Özür dilemesi bile bir başka güzeldi. Ayrıca yukarı doğru kalkmış saçlarıyla her zaman ki gibi çok yakışıklıydı.

Bir an ne diyeceğimi bilemedim ve saçmalamaya başladım.

- Eee sorun değil bende önüme bakmalıydım. Sende kusura bakma.

Hızlı ve heyecanlı bir şekilde konuşmam hoşuna gitmiş olacak ki karşımda sırıtma ya başladı.

- İkimizde iyiyiz sonuçta önemli olan da bu. Ben Efe bu arada. Daha önce tanışamadık.

" Aynen tanımıyorsun bizi araştırmadın sanki"

İç sesime kulak vermeden devam ettim.

- Bende Irmak. Memnun oldum. Evet tanışmaya fırsatımız  olmamıştı.

Nisan' ın beni beklediğini hatırlayınca çok uzatmamaya çalıştım. Oda beni anlamış olacak ki kısa kesti.

- Bende memnun oldum. Görüşürüz o zaman yarın hoşçakal.

Yarın görüşürmüyüz ??

- Hoşçakal.

Efe ile ayrıldıktan sonra tuvalete uğramadan Nisan' ın yanına gittim. Daha fazla beklesin istemiyordum.

Ayrıca bu olanları ona anlatmam gerekiyordu ama önce olayı sindirmem iyi olacaktı.

Nisan' a bir şey fark ettirmemeye çalışarak yola koyulduk sonunda bir şekilde anlatacaktım.

.....

------____________*__________*_______________*______________4_*_____

HERKESE MERHABA. UZUN ZAMANDIR BÖLÜM ATMİYORDUM.

YENİ BÖLÜMÜMÜZDE BÖYLE OLSUN DEDİM. SİZCE DİĞER

BÖLÜM DE NE OLACAK YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

OY VERMEYİ UNUTMAYIN TAKİPTE KALIN..

SİZİ ÇOK SEVİYORUM ❤️🥰

@ZELİHA1109

MUTLULUĞUN ANAHTARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin