Sabah'ın köründe alarmın sesini duyarak uyanıyorsun. Seninle aynı ranzada yatan Leon Scoot Kennedy yerinde olmadığını fark edince homurdanarak ranzadan iniyorsun. Tam uyanık olmadığın için terlikleri bulmakta zorlanıyorsun ve homurdanarak küfür ediyorsun. Bunu senin yan ranzanı paylaşan Luis Sera Navarro homurdanmalarını duymuş gibi görünüyor ve kapının eşiğinde seni dinliyor. Onu fark etmen zaman alıyor. Homurdanarak ona bakıyorsun "Lanet olası terliklerimi sen mi aldın?!" Senin sert halin Luis'in hoşuna gidiyor gibi görünüyor. Kıs kıs gülüyor. "Ah! Sen hiç bir işe yaramıyorsun, en fazla gül!" O gülmeye devam ederken sen terliği enayice aramaya devam ediyorsun. Luis egolu tavrıyla söze başladı; "Ahah! Y/N gerçekten beni güldürmeyi başarıyorsun." Onu duymazlıktan gelmeye devam ediyorsun. Tek istediğin şu lanet terlikleri bulmak. "Ah! Bu terlikler senin için bu kadar önemli mi? Onlar tam olarak şurada" Luis eliyle ranzanın altında duran süslü terlikleri işaret ediyordu. "İnanamıyorum onların az önce orada olmadığına yemin edebilirim."
Terlikleri giyiyorsun ve Luis gülmeye devam ederken omzuna çarparak yanından geçiyorsun. Koridorda yürürken , küçük, her yeri dağınık olan mutfaktan Leon'un sesini duyuyorsun ve istemeden kulak misafiri oluyorsun. Aramada kiminle konuştuğunu merak ediyorsun. Leon senin hakkında konuşuyordu... "Bak! O kızın bize bir faydası olmayacaktır. Sadece bizi yavaşlatacak. Onun bizimle çalışmasını istediğinden emin misin?" Leon'un dedikleri gerçekten kırıcı! Onların konuşmalarını dinlemeye devam ediyorsun. "Ah! Kahretsin! Yüzüme kapattı!" Leon'un patronla konuştuğunu anlaman zaman aldı. Leon bunları gerçekten içten söylemişti seni burada istemiyordu.. Luis'in yanına gelmesiyle düşüncelerin bir cam gibi parçalandı. "Vay! Birileri Leon'un konuşmalarını dinliyor." Leon buraya baktığında içinden Luis'e sövüyorsun. Leon bütün sinirini senin yüzüne kusuyor "Ah.. bunları duydun mu? Neyse ne bunu senin yüzüne bile söylerim." Cidden bir insan bu kadar mı yüzsüz olur? "Özür dilemeni falan beklemiyordum zaten!" Daha yüzünü bile yıkamamıştın nasıl tepki vermeni bekliyordu ki? Oradan uzaklaşıyorsun ve lavaboya yürüyorsun . Aynada doğal güzelliğin (çirkinliğin) ortaya çıkmış, saçların hafif dağınık gözüküyordu. Aynada kendine birkaç dakika baktıktan sonra duşa girme kararı alıyorsun ve duş kabinini hazırlıyorsun. Üstündeki kıyafetlerden kurtulduktan sonra duş kabinine girip soğuk suyun saçına masaj yapmasına izin veriyorsun.
***
Duştan çıktığımda üstüne bir bornoz giyiyorsun. Kişisel alan bırakılmamış olan odana yürüyorsun içeride Leon ve Luis seni bekliyor gibi görünüyor. "O Duşta iki saattir ne yapıyorsun??" Luis yine alay ediyor ve sen onu yine duymazlıktan gelerek kıyafet dolabına yürüyorsun. Üstüne birkaç kıyafet aldıktan sonra onlara odadan çıkmasını istiyormuş gibi bir bakış atıyorsun. "Hadi buradan defolun,gidin." Leon ciddi bir şekilde konuşmaya başlıyor "Sanırım anlamıyorsun, y/n. Acele etmemiz lazım ve ABD başkanının kızı Ashley Graham'ı oradan çıkarmamız lazım! Ama sen bunu oyun gibi görüyorsun." Leon'u kim üzdüyse yazık. "Tamam buradan çıkında bunu halledeyim." Leon odadan çıkmak için kalkıyor ve gidiyor ama Luis bunu için parmağını bile kıpırdatmıyor... "Huh? Çıkmayı planlamıyorsun Sanırım.." Luis yine egolu egolu konuşmaya başlıyor. "
Ahh! Hadi ama prenses! Gizlimiz saklımız mı var?"
Luis beklemediğin bir cevap vermişti şuanda ondan bir şey saklamıyordun. Sadece giyinmek icin onun çıkmasını istiyordun. Luis sana yaklaşmaya başladı...
Luis sana yaklaşırken yanaklarının ısındığını hissediyorsun gözünü başka tarafa kaçırıyorsun. Luis utandığını fark etmişti sanırım,yine kıs kıs gülüyordu. "Tamam şimdi seni rahat bırakacağım ama eğer kalmamı isters-" "İSTEMEM" Luis'in sözünü kesmiştin ve şimdi daha da kıkırdıyordu. Sana göz kırparak odadan çıktı. "Oh be! sonunda düşüncelerim ile yalnız kaldım." Kıyafetlerini hızlı bir şekilde giyiyorsun. Altına bir şort giyiyorsun,kemer ile onu sabitliyorsun üstüne seksi görünen bir kolsuz kıyafet giyiyorsun. (Rengini,aksesuarını sen seç)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʀᴇsɪᴅᴇɴᴛ ᴇᴠɪʟ 4 ᴀɴᴅ ʏ/ɴ
AdventureLeon, Luis ile y/n bir görev için aynı odayı , aynı ranzayı paylaşıyorlar.. Leon ona soğuk davranıyor Luis ise tam tersi, her zamanı değerlendirip senin ile flört ediyor.Göreviniz ABD başkanının kızı Ashley Graham'ı eski parazite tapan şiddetli bir...