" Aslında sana söyleyeceğim bir şey var ,Leon; Y/n ile alakalı.. "
Hayır.. bunlar sadece rüya olsun! Tamam. Şimdi gözünü aç ve uyan.. çünkü bunlar gerçek olamaz..
Aslında bundan sananeydi ki? Leon'un bunu öğrenmesi niye bu kadar önemliydi?"Isırılmış falan mı? Eğer gereksiz bir konuysa beni ilgilendirmez."
Tanrım! Bu adam kendini değersiz hissettirmek konusunda harika iş çıkarıyor!
Ashley sana bakar ve içini çeker , boğazını temizler ve ciddi bir tonda konuşur.
"Evet, sana söyleyecek bir şeyimiz var. Gerçi bunu duymak senin için biraz zor olabilir."Ahaha! Zor olacakmış! Saçmalama ya seni düşünmüyor bile!
"Hayır, hayır.. bana Isırıldığını söyleme."
Şu görevin hemen bitmesini istiyorsun. Böylece Leon'a açılıp onun ile evlenebilirsin! Tabi şu durumdan kurtulabilirsen..
"Ashley, bir dakika benimle gelir misin? Acil! Leon biz hemen geliyoruz, Sen Luis'in ayılmasına yardımcı olur musun?"
Ashley sırıtıyordu. Onun dudaklarını parçalara ayıracaktın ki bir daha ne sırıtabilecek ne de Leon'u öpebilecek!
Ashley'i kolundan tutup karavandan çıkıyorsunuz Leon olanları daha kavrayamamış gibi gözüküyor."Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Leon bunu öğrenince eline ne geçecek?"
İkiniz dışarı çıkarsınız ve Ashley size fısıldıyor "Dinle, Leon'a söylememi istemediğini biliyorum ama onun öğrenmesi gerekiyor."
"Leon'un bunu öğrenmesi niye bu kadar önemli?
Ashley ciddi bir ses tonuyla konuşuyor "Çünkü Leon'u önemsiyorum, onun için en iyisini istiyorum ve bu da doğruyu söylemek anlamına geliyor. Bunu ondan saklamaya devam edemem ve bu yalanların büyümeye devam etmesine izin veremem "
Bunu yapamaz değil mi? Yani o sadece göz korkutmaya çalışıyor?
"Şimdi gidip Leon'a söyleyeceğim, beni durdurmaya çalışma çünkü bunu ona anlatmam lazım."
Ona haddini bildirmek için ağzını araladığında Leon yanınıza geliyor.
"Cidden bu durumu garipsemeye başlıyorum."
*Garipsemediğin bir şey var sanki!
Leon şurdan hele bir gitsin o zaman seninle hesaplaşacağız Ashley karısı!*"Um... Peki y/n neden bunu Leon'dan saklamak istiyorsun? Neden onun öğrenmemesi senin için önemli? Yoksa ona karşı hissettiğin duygular mı var, ha?"
Ne? Bu kız kendini ne sanıyor!
"Diyelim ki öyle bundan sanane?"
Planın Ashley'i kışkırtmaktı ama bunu belkide hiç denememeliydin...
"Ne yani benim yerime seni mi seçecek?"
*Ney ney? ne dedi o!? Leon konuşsana yaw bizi mi izliyon*
Ashley sorgulayıcı bakışları ile sana bakıyordu sen ise Leon'a.. dudağını araladığında seni savunmasını istedin, onun sana aşık olduğunu itiraf etmesini istedin.. dudağını araladı ve seni koruyacak değil mi? Bu arada dudağıda çok güzel gözüküyo bir kerecik öpem mi?
"Leon! Bir şey desene! Beni sevdiğini söyle yoksa sadece benimle oynuyor muydun? Y/n ile çıkıyor mus-"
"Hayır, bunu söylemen bile hata onunla çıkmıyorum.."
Reddedildiğinde kalbim boş, yaralı ve yaralı olma hissiyle doluyken çaresiz kalırsın. Kendine güveni ve motivasyonu da bulmaya çalışırsın.
"Ne yani siz ikiniz?" Ashley seni tehdit ediyordu ama o zaten Leon ile aralarında bir şey varmış..
"Luis ile ne yapıyorsan yap umurumda değil!"
Ashley yanından geçerken omzuna çarpıyor ve karavana yürüyor; bacağı yüzünden biraz topallıyor ve siz ikinizi yalnız bırakıyor..
"Luis ile ne yaparsan yap mı? Ne demeye çalıştı? Ah! Evet ve unutuyordum.. Sen bana karşı duygular mı bekliyorsun?"
Unutsan daha iyiydi ya..
"Unut gitsin.." dedin eğer biraz olsun empati yapabiliyorsa ne kadar kırıldığını anlayabilirdi.
"Hayır, unutmayacağım! Söyle bana y/n Luis ile aranda ne var?" Bi an ağzından 'lan yok bişe, seni seviyorum lan seni' demek geçti ama o bunu anlayabilecek bir erkek değildi..
"Soruyu değiştirelim; Ashley ile aranda ne var?" Olanlara İnanamıyorsun sadece senden nefret eden yakışıklı bir ajana aşık oldun ama o seni kabul etmiyor.
belkide çok düşünüyorsun...
"O hoş bir kız ama... uh! Söylemesi ne kadar da zormuş böyle! Um.. Luis'i yakınında görmekten hoşlanmıyorum."
Ah! Bu kız tavlama taktiği falan mı da sen bilmiyorsun çünkü bu sende büyük etki yaratıyor.
"Yani Ashley ile aranda bir şey olduğu doğru." İç çekiyorsun ve etrafa bakıyorsun, daha uzatmak istemiyor buradan defolup gitmek istiyorsun.
"Hayır, bu doğru değil.. Ashley'den etkilendiğim doğru ama aramızda bir şey yok.."
(Yazarken sinir krizi geçiriyorum)Ve Leon'a bir adım atıyorsun ve gömleğinin yakasından tutup onu kendine çekiyorsun..
"Benden birşey saklamaya kalkışma! Bunun bedelini ağır ödersin!"
Davranışından keyif alıyordu sanki karşındaki Leon değil Luis'ti ama ona o kadar yakınsın ki.. onun kokusunu içine çekiyorsun ve gözlerinin içine bakıyorsun.. Bu anlatılamayacak kadar güzel bir histi..
"Tamam, birileri sinirlenmeden doğruları söyleyeyim o zaman.. Sen ne zamandan beri bu kadar ateşlisin?"
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʀᴇsɪᴅᴇɴᴛ ᴇᴠɪʟ 4 ᴀɴᴅ ʏ/ɴ
AdventureLeon, Luis ile y/n bir görev için aynı odayı , aynı ranzayı paylaşıyorlar.. Leon ona soğuk davranıyor Luis ise tam tersi, her zamanı değerlendirip senin ile flört ediyor.Göreviniz ABD başkanının kızı Ashley Graham'ı eski parazite tapan şiddetli bir...