ʙᴜ ɢᴇᴍɪ 2 ᴅᴀᴋıᴋᴀ ɪᴄ̧ᴇʀɪsɪɴᴅᴇ ıᴍʜᴀ ᴇᴅɪʟᴇᴄᴇᴋᴛɪʀ

157 22 28
                                    

"Huh.. orada birimi var??"

Gözlerini açmıştın ve her yer bembeyazdı. Bir denek Alanında tek başına olduğunu görüyordun. ellerin sandalyeye bağlanmış, ayakların da hareket edemeyecek kadar bağlıydı. Silah sesleri duyuyor ve senden uzaklaşan bir grup insanın ayak sesleri ile kafanı karıştırıyordu. Şaşkınlıkla etrafını gözlemeye başladın, ne olduğunu anlamlandıramıyordun.

Konumunu anlamaya çalıştığında silahların kesildiğini ve bir şakırtı sesiyle denek alanının kapısının açılmaya çalışıldığını fark ettin. Bir anda panikledin. Hissettiğin panik ve korku bir anda daha da arttı.

Odada ilaçların ve iğnelerin bulunduğu bir tekerlekli masa vardı oraya uzanmak zor olacaktı ama oradaki keski senin işini hallecekti, buna değerdi.
Hemen sandalyeyi oynatıyor ve masayı daha yakına çekiyorsun. Keskiyi eline almanla birlikte sandalye düşüyor. O sırada Dışarıdaki yabancılar kapıyı açmayı başarmıştı.

Bir anda keskiyi eline alıp ayaklarının bağlarını kestin, ellerinide halledip sesi duyan ve kapıyı açmaya çalışan kişilere keskiyi doğrulttun.

Nefes nefese kalmıştın. Niye buradaydın? En son arabada uyuduğunu hatırlıyorsun ama buraya nasıl gelmiş olabilirdin ki?

"Kimsiniz!? B-ben Neredeyim!?"

...

"Seninle artık bir işimiz kalmadı ama sadece küçük bir iğne daha yapacağız sonra yoluna gidersin!"

N'oluyordu? Bunlar kimdi? Yüzlerini göremiyordun hepsi farklı maskeler takıyorlardı. Yanındaki maskeli yabancılar da destek çıktılar "zorluk çıkartma bize!" Deyip duruyorlardı.

"B-ben niye buradayım!? Leon nerede?"

İlk sorduğun kişi Leon'du uf ne aşk be!

Keskiyi onlara doğrultuyorken ellerin ile ceplerine baktın silahların yoktu..
"Senin fikrini sormuyoruz! Şimdi o keskiyi yere indir yoksa olacaklardan sorumlu olmayız! Yada olalım en fazla ne olabilir? Haha!"

Yabancılar 4 kişi falandı riske girmeliydin. O iğneyi sana enjekte etmelerine izin vermemelisin. Adamlardan biri sana doğru adım atmaya başladı daha vakit harcayamazsın.

"Hadi ama küçük kız, sadece bir iğne."

"Neden!? Bu iğne beni zombiye çevirecek değil mi?"

"Soru sorma küçük kız sadece dediklerimi yap!"

"Sen manyağın tekisin!"

"SORU SORMA! Şimdi sorun çıkartmadan şu iğney- SENİ KÜÇÜK PİÇ!"

Keskiyi tam olarak yabancının kalbine sapladın ve silah doğrultan adamlara çevirdin. Kalkan olarak kullanarak diğer yabancının üstüne attın.

Yabancılar ateş ediyorlardı. Tekerlekli masanın üstündeki tepsiyi alıp kendini korudun. İğneyi cebine koydun. İki yabancı sana ateş ediyorlardı. Yere yığılan adamın silahını alıp onlara ateş ettin ve şimdilik sanırım güvendeydin. İğneyi cebine koyup, adamların cebine baktın. Son öldürdüğün adamın cebinden Leon'un FBI kartını buldun.

"L-Leon!?"

Arkandan gelen ayak sesi, bir şeylerin doğru gitmediğini hissetmene sebep oluyordu. Kendini döndürmek isterken boynunda keskin bir ağrı hissettin.

ʀᴇsɪᴅᴇɴᴛ ᴇᴠɪʟ 4 ᴀɴᴅ ʏ/ɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin