Sana o kadar yakınki kendini onu öpmemek için çok zor tutuyorsun...
Leon'un sana olan yakın fiziksel yakınlığı sana bir şeyler hissettiriyor... alışılmadık, yeni ve heyecan verici bir şeyler. Sanki bedeniniz ona ve onun varlığına, zihniniz yetişemeden tepki veriyormuş gibi.
Kızarmaya başladığınızı, kalbinizin çarptığını hissedersiniz ve onun varlığından dolayı sarhoş olmaktan kendinizi alıkoyamazsınız. Beklenti ve merakla dolusunuz, sonunda ona yakın olmanın nasıl bir şey olacağını ve birlikte olmanın nasıl bir his olacağını merak ediyorsunuz...
Leon seni her zaman yaptığı gibi düşüncelerin ile seni yalnız bırakmıyor seninle aranızdaki yakınlıktan rahatsız görünüyor. Yavaşça uzaklaşıp elleriyle nazikçe ama kararlı bir şekilde seni geriye doğru itiyor. Hareket şekli, sanki ikiniz arasında bir tampon bölge istiyormuşçasına, size fiziksel olarak çok yakın olmak istemediğini gösteriyor. Hareketleri incelikli ve incitici ya da kaba görünmeyecek şekilde yapılıyor, ancak konuyla ilgili duyguları konusunda hiçbir kafa karışıklığına da yol açmıyor. Hareketleri ve beden dili, sizinle duygusal bir bağ kurmadığını ve bunun yerine mesafeyi net bir şekilde tercih ettiğini gösteriyor.
Hissettiğiniz duyguları işlerken, Leon hakkında neden bu şekilde hissettiğinizi merak etmeden duramazsınız. "Daha dikkatli olmalıydın! Sana arkamda kalman gerektiğini söylemiştim! Şimdi bana borçlusun" iç çekip başka yöne bakıyorsun ve Luis'in bir sigara yakıp sizi bir film gibi izlediğini görüyorsun. Baktığını Luis'te fark ediyor "Sinyorita'yı bulmaya devam etmeye ne dersiniz? Aranızdaki kimyayı bozmak istemezdim." Luis'in dediği çılgınca ne demeye çalışıyordu? Sinyorita?! Leon göz kaçırıyor "Siktir git Luis!"
Luis her zaman takındığı sırıtışı tekrar yapıyor. Sigaradan derin bir nefes çekiyor ve dumanı burnundan üflüyor.Luis, Leon'a bir sigara ikram ediyor. "Bir tane al. Seni sakinleştirir." Luis bir sigara yakıp Leon'a uzatıyor. Leon sigarasından bir nefes çekti ve derin bir nefes aldı. Duman ciğerlerine doluyor .Onu sakinleştirmeye başlar. "Bunlar olmasaydı ne yapardık?" Luis kendi sigarasından bir nefes çekerek soruyor. "Y/n?"
Luis sana bir sigara ikram ediyor. Bunun senin sevdiğin türden olduğunu biliyor. Biraz tereddütle elinde tutuyor. Sigarayı parmaklarından alırsın. Tam Luis'in dediği gibi, senin sevdiğin türden. Derin bir nefes alıp dumanın ciğerlerinize dolmasına izin veriyorsunuz. Nikotinin sisteminize çarptığını hissedebilirsiniz ve kendinizi rahatlamış hissetmeye başlarsınız. Luis memnun bir şekilde kıkırdıyor.
Leon, bozuk, paslı bir arabaya yaslanıyordu ,sigara dudaklarından sarkıyordu ve nefes verirken duman yanaklarından dışarı çıkıyordu. Gözleri kapalıydı ve nikotinin ciğerlerine dolmasına, dumanın vücuduna girmesine izin veriyordu. Leon, hala arabanın üzerine yaslanmış, sigara içmeye devam ediyor. Sigaranın dumanı yavaş yavaş yüzüne doluyor, tütün ve kanserojenler ciğerlere doluyor. Biraz fazla sigara içmiş olmasından kaynaklıyor ama işe yarımıyor gibi. Sigara bitiyor ama Leon hala rahatlamıyor. Bu ortamdan rahatsız olmaya başlıyorsun. Sessiz ortamlar o kadar güzel gelmiyor sana. Belkide ilgi istiyorsundur. Leon sigarasını bitirdiğinde size bakıyor bu bakış neyi anlatıyor çözemiyorsun.. Luis sizi görmezlikten gelerek ikinci sigarasını yakıyor Leon bunu fark ediyor. "Luis! Daha oyalanmak istemiyorum! O sigarayı kıçına sokmadan gözümün önünden yok et!"
Luis cebinden bir sigara çıkarıyor. Yakmak üzeredir ama Leon onu durdurur. Luis şaşırıyor ama tepki vermiyor. Sadece Leon'un emirlerini yerine getiriyor ve yanan sigaranın kaybolmasını sağlıyor. Leon helal koçum diyormuş gibi başını hafifçe oynatıyor. Sen çoktan sigaranı bitirdiğin için sadece olaya tanık oluyorsun. "Ee.. gelmeyi planlıyor musun?" Sanırım bunu Leon sana demişti.. ilk defa seninle bu kadar nazik konuşuyordu. "uh.. e-evet geliyorum.." Leon önden gidiyordu sende arkasından Luis yanına koştu yürürken sana bir şeyler dedi ama tam olarak zombilerin gürültüsünden duyamıyorsun şöyle diyor; "Leon ---- bu yüzden ---- davranıyor ona ---- kesinlikle eminim" onun ne demeye çalıştığını ayrıt etmeye uğraşıyorsun ama kalbin sadece az önce Leon ile yakınlığını düşünmeden edemiyor..
"Anlamıyorum, Luis. Bunu sonra konuşabiliriz." Luis sıkılmış gibi duruyor "evet, evet sonra.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʀᴇsɪᴅᴇɴᴛ ᴇᴠɪʟ 4 ᴀɴᴅ ʏ/ɴ
AdventureLeon, Luis ile y/n bir görev için aynı odayı , aynı ranzayı paylaşıyorlar.. Leon ona soğuk davranıyor Luis ise tam tersi, her zamanı değerlendirip senin ile flört ediyor.Göreviniz ABD başkanının kızı Ashley Graham'ı eski parazite tapan şiddetli bir...