Öğlene kadar kesintisiz bir uyku çekmiştim o dada felix yoktu telefonumu elime aldım ve okulun kendi hesabına baktım
tek amacım göreceğim derslere bakmaktı
Biraz gezindim ve nihayet dersleri yazan bir kısım buldum
Geneli -büyü,manipülasyon, bilinçaltı yönetimi, kanat egzersizleri ve hızlı uçma- derslerinden oluşuyordu birazdaha gezindikten sonra bu gün merdivenlerin başında karşılaştıgım çocuğu gördüm
'Kızıl şeytan yine şasirtmıyor ve hep bildiğini yani en iyisini yapıyor'
"Kızıl şeytan mı?" Biraz kahkaha attıktan sonra sestonumu yönetemeyip "BAŞKA BİR İSİM BULAMAMIŞLAR MI?"
dememle beraber şeytanların tarafından biri "Ne oldu beğenemedin mi?" Diyerek bağrınca ürkmüştüm ve yatağıma girip yorganı üzerime çekmiştim
Karşı tarftan tekrar ses gelmişti "snana diyorum beğenemedin mi?"
Konuşup özür dilemek isterdim ama şu an yapabildiğim tek şey hayvan gibi titremekti.
Odanın kapısı birden açıldı ve açilmasıylada beraber üzerimdeki yorgan çekilmişti
"Sana diyirum ko-"
Göz göze geldiğimızde duraksadı ve hayvan gibi titreyen vicuduma baktı yatağımın kenarına oturdu ve içimden mirıldanarak "anksiyeten vardı değilmi"
Biraz öyle durduktan sonra bana doğru döndü ve "sakin ol sana zarar vermeyeceğim, sadece takma adımla dalga geçmen sinirime gitti" demiş ve yanklarımı ellerinin arasına alıp göz yaslarımı sildi ve daha sonrada saçlarımla oynadı
Bir süre böyle kaldıktan sonra kalktı onun kalkmasıyla etrafa tüyleri saçılmıstı.
Ancak o zaman onun merdivenlerin basındaki şeytan olduğu aklıma geldi
Hiç bir şey demeden kapıya doğru olerledi ve bana döndü.
"Bir dahaki görüşmemizde bana güzel kokundan bir parça vermeyi unutma" dedi ve gitti.
Bense yatakta aynı pozusyinda bekleyip titrememin geçmesini bekledim.
Nihayet titremem durduktan sonra oturumuma geldim ve olayın şokunu atlatmaya çalıstım ve ardından kendi aptalığıma gülmeye başladım.
Biraz zaman geçtikten sonra telefonumu tekrar elime almıştım ve notlar kısmına -ankisiyetin vardı değilmi-yazdım.
Bunu nerden biliyirdu merak ediyordum ve burden aklıma aceba zihin filan mı okuyabiliyor diye bir soru geldi gemen altına (muhtemelen zihin okuma) yazdım.
Buralarda yeni olduğum için hata yapmadan bütün detslerde kusursuz olmam gerekiyordu ve şu an dersleri bilmesemde uçuş anteramanı yapabilirdim
Bu fikirle beraber uzerime bir şeyler geçirdikten sonra dışarıya çıkmıştım dışarda bir sürü melek ve şeytan vardı bu yüzden rahat edemezdim aslında şu an ejderhanın olduğu adaya gitseydim çok iyi olurdu
Baktıgım o adadan ejderha bur anda yükelip benim yanıma hızla geliyordu tam ònümde indi ve binmem için eğildi
Herkesin odağı ben olduğum için ellerim titremeye başladı. Ejderha sanki bunu anlmış gibi sol kanatıyla beni çevreledi bense hızlı adımlarla onun üzerine çıktım ve ejderhada anında uçmaya başladı. Aniden yüzüme vuran rüzgarla birlikte gözlerimden bir damla yaş aktı.
Özgür olduğumu hissediyordum tek başıma olmanın mutluluğuyla gülümsemeye başladım
Benim özgür olduğum tek zaman yanlız olduğum zman, hiç bir kötü düsüncenin olmadıgı zaman.
...
Ejderha iniş yapmıştı ve bendim inmem için tekrar eğilmişti.
Yere indikten sonra kanatlarımı haraket ettirmeye başlamıştım hâlâ çok acıyorlardı fakat bir yerden başlamalıydım.Kanatlarımı esnettikten sonra hızlı hızlı çırpmaya başlamıştım ayağım yerden bir kaç santim yükselmişti daha hızlı çırpmaya başlamıştım.
Hızla uçmaya baslamıştım fakat dengemi koruyamıyordum adanın sonuna doğru uçmaya baslamıştım.
Adanın sonuna geldiğimde ağaça çarpmıştım ve aşagıya doğru düşüyorum.
Çok geçmeden ejderha baana doğru uçmaya başlamıştı o bana ulaşamadan ben birisine çarpmıştım ve artık onda düşüyordu çok geçmeden kanatlarını tekrar çirpmaya başlamıştı fakat bu seferde ona süratla beni kurtarmaya çalışan ejderhanın kanatı çarpmıştı ejderha beni yakalamış ve yukarı çıkarken hâlâ savrulan bedeni gözterip onu yakala demiştim.
Ejdetha bu seher süratla ilerleyerek onu yakalamaya çalışıyordu bu arada bende onun pençeleri arasında kanatlarımla hızla çarpan rüzgardan kendimi korumaya çalışıyordum.
Onun bedeni bir adaya düşmak üzereydi ejderha dahada hızlanmaya başlamış ve onu yaklayıp manevra alamayacağını bildiği için kanatlarıyla bizi ve kendi kafasını çevrelemişti.
Sert bir iniş geçirmiştik. Biraz geçtikten sonra ejderha kanatlarını açmıştı ve bende kendimi dışarı atmıştım. Çarpıştan sonra oluşan toz yüzünden ökrürüp duruyordum.
Biraz uzaklaştım ve ejderhaya baktım.
Srtı, sırtı kanıyordu hemen üzerine çıkıp yaraya baktım
"Endişelenme yok birşeyim" uzaktan hafif sinirli çıkan bu tanıdık sese karşılık ona bakmadan "iyi olduğundan eminim çünkü ejderham beni asla yüz üstü bırakmaz" dedim ve yara için yapabileceğim bir şey var mı diye etrafa bakındım.
Ama yoktu ne yapacağımı bilmiyordum "birşeymi oldu?" Diye sormuştu tekrar aynı sesle
Neredeyse ağlamak üzereydim çünkü benim yüzümden olmuştu.
Yüzümü sesin geldiği yere doğru çevirip kafamı sallamıştım. Bir anda sadece 2 kanat hareketi ile yanıma gelmiş ve şimdi benimle beraber yaraya bakıyordu.
Elini hafifçe ejderhanın derisinde gezdirmişti. Bir ısık yayılmıştı sonra kaybomuştu.
Şaşkınca bana baktı ardından"biraz uzağa git" dedi hiç sorgulamadan aşağıya indim ve beklemeye başladım
Çok geçmeden onun olduğu yerde bir ışık dalgası yayıldı. Ejderha bir anda kafasını kaldırdı ve o da yanıma geldi
Kısaca "teşekkür ederim kızıl şeytan" dedim o da "minho, adım minho, lee minho" hafifçe kafamı salladım ve tekrar ettim "teşekkürler lee minho" ardından hafifçe tebessüm etmişti.
Kendimi hafiften gergin hissetmiştim. Ejderha bunu faketmiş olacak ki kanatları ile ben ve Minho'nun arasına perde örmüştü.
"Birşey mi oldu?" Demişti dediklerine anlam veremedim ve
"Efendim?"Dedim hemen söze atıldı "neden kanatlarını aramıza gerdi?"
Dedi. Biraz düşünürmüş gibi yapıp "sanırım benim gergin olduğum zamanları hissediyor" dedimDerin bir nefes verdi ve "benim yanımda gerginmisin?" Diye sordu
Bende sakin bir ses tonuyla "genelde insanların yanında gerginim" dedim
"Anladım" dedi ve arkasını dönüp uçup gitti bense ejderhayla ilgilenmeye başladım aslanda nerde olduğumu hiç bilmiyordum fakat şu an tek odağım ejdeha olmalıydı çünkü o körü körüne güveneceğim tek kişiydi. Şimdi en basından ona isim bularak başlamalıydım.
Slm nasılsıniz pek okuyan yok gerći ama ben yazıp yazıp süerkli atîcam umarım kitabımî okuyan kişiler kitabımı tanıtmak için bir video hazırlar çünkü ben hiç bir zaman yazdığım bölümü okumuyorum
Neyse seviliyorsunuz<<<<3333
(Bunu da yayınlamayı unutmuşum:D)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın Tüyü
Fanficyeryüzünde insanların az olduğu daha çok melek ve şeytanlarının olduğu zamanlar, şeytan ve melekler gökyüzünde uçar, tüy dökerdi bu tüyerden birisine yakalanırsan ölene kadar öyle kalırsın. Ve diğer türün tüyleri senden kaçar. Eğer şanslıysan belki...